Skrevet av Emne: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?  (Lest 52055 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #60 : 17. februar 2011, 08:06 »
Det var ikke rettet til deg heller, men om du leser tråden enda en gang så ser du nok at noen har sakt dette og.  Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #61 : 17. februar 2011, 08:09 »
Tenkte jeg skulle spørre folk hvorfor de mener at vgs blir noe sykt mye værre ?

vgs blir sykt mye bedre. Det er enorm forskjell på ungdomskole og vgs mtp holdninger og tankegang hos studentene. Folk oppfører seg mer voksent så f.eks kroppsbygging blir garrantert ikke et problem.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #62 : 17. februar 2011, 10:11 »
Det var ikke rettet til deg heller, men om du leser tråden enda en gang så ser du nok at noen har sakt dette og.  Smiley

Neida, men jeg tenkte jeg skulle dele min mening for å understreke at ikke "folk" mener det blir verre på vgs. Vil tro de fleste mener det blir bedre der.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #63 : 17. februar 2011, 10:15 »
vgs blir sykt mye bedre. Det er enorm forskjell på ungdomskole og vgs mtp holdninger og tankegang hos studentene. Folk oppfører seg mer voksent så f.eks kroppsbygging blir garrantert ikke et problem.

Og damene, de damene... Kiss
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #64 : 17. februar 2011, 10:37 »
Selv om du retter deg opp når du står så trenger du vel ikke blåse opp kassa di?

Skjønner egentlig ikke problemet her. Folk mobber deg fordi du er større og sterkere? Men blir du så sinnsykt bøs på 75kg da?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #65 : 17. februar 2011, 11:54 »
vgs blir sykt mye bedre. Det er enorm forskjell på ungdomskole og vgs mtp holdninger og tankegang hos studentene. Folk oppfører seg mer voksent så f.eks kroppsbygging blir garrantert ikke et problem.
Alle blir mer voksne? Det er det alle sier, men det er ikke min erfaring. Var selv med i en slags guttegjeng gjennom hele vgs, og mange som ikke var "en av gutta" som ville ha innpass hos oss, var ganske fæle mot medelever for å få til det. Var også en del gamle barndomskompiser som gikk gjennom ganske heftige personlighetsforandringer gjennom hele vgs, som ikke lenger er til å kjenne igjen. Med mindre de har et svakt øyeblikk og ikke klarer å late som de er noen andre enn seg selv lenger, men bare for et lite øyeblikk.

Har kanskje noe å gjøre med at dette var en litt større skole?

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #66 : 17. februar 2011, 19:29 »
Alle blir mer voksne? Det er det alle sier, men det er ikke min erfaring. Var selv med i en slags guttegjeng gjennom hele vgs, og mange som ikke var "en av gutta" som ville ha innpass hos oss, var ganske fæle mot medelever for å få til det. Var også en del gamle barndomskompiser som gikk gjennom ganske heftige personlighetsforandringer gjennom hele vgs, som ikke lenger er til å kjenne igjen. Med mindre de har et svakt øyeblikk og ikke klarer å late som de er noen andre enn seg selv lenger, men bare for et lite øyeblikk.

Har kanskje noe å gjøre med at dette var en litt større skole?

Høres litt uheldig ut. Miljøet varierer sikkert fra skole til skole, men de videregående skolene i områdene der jeg bor er mobbing så godt som fraværende. Riktignok er gjøvik vgs en skikkelig sosseskole, å går mann med ei slakk bukse havner den fort på knærne. Ellers er det ikke så værst.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #67 : 17. februar 2011, 21:11 »
Uansett skolesystem vil det alltid befinne seg noe form for mobbing av et individ, om ikke direkte mobbing vil alltid noen bli presset ut på sidelinja.

Jeg er på ingen måte for mobbing, men man kan heller ikke forvente at med alle de ulike personlighetene og mentalitetene som befinner seg i dagens samfunn så skal alle "gå sammen".
Og når vi da allerede har denne såkalte "sauflokk"-egenskapen som danner seg i et ungdomsmiljø, så vil denne kombinasjonen på en eller annen måte skyve noen individer ut på siden.
Men igjen er det noen som tar det hele litt lengre..


Men det er dog heller ikke bare blant mennesker at dette finner sted, men også blant x-antall andre arter.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #68 : 17. februar 2011, 21:35 »
Slenger dem dritt så sleng dritt tilbake da vell Tongue Fått sinnsykt mye kommentarer jeg og, og det værste var att lærerne var halvveis med på det og, hehe, men så rappkjefta som jeg er så fikk de jaggu høre det dem og. Drittprat hører jeg kvær dag, det går ikke en dag utenom jeg blir kalla feit, men dette bryr jeg meg ikke noe om, da jeg tenker att jeg kan banke dritten av de alle, bare for å heve meg over dem, hehe
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #69 : 17. februar 2011, 23:37 »
Du bryr deg ikke, men du tenker at du kan banke driten utav dem? Cheesy

hohoho, litt teit skrevet, som oftest bryr jeg meg ikke.. Men noen ganger koker det jo i toppen, da får jeg og forhåpentligvis dere andre tanker om diverse(?)
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #70 : 17. februar 2011, 23:39 »
Stemmer stemmer
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget aider

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Ja det her er kjent Tongue Så fort man tar med proteinshaken på skolen er det igang. Da får man vite at man teller kalorier, drikker BARE proteinshake (frokost, lunsj, middag, kvelds), all glede er borte fra livet fordi man har blitt en terminator. Det er jo selvfølgelig ikke i nærheten, det er et skrullete bilde de har lagd for seg over åra av det lille de har sett av ekstrem bodybuilding.

Ta å lad opp et par setninger som du fyrer av når det er deg mot flere. Et lite eksempel er "Det er fire ting jeg fortsatt ikke forstår her i verden; Krig, det stygge trynet ditt, politikk og grunnlaget for kommentarene dine." Ikke vis at du er såra eller sint, bare at du syns han du slakter er en stakkars liten retard. Når han da sier "uuuh, så tøff" sier du bare noe enkelt, "Du forstår det når du blir eldre" ellerno. Selv om han kan le det bort å virke upåvirket så er det høyst sannsynlig at du akkurat eide trynet hans og de rundt som var med han, og med det vil ingen av de som hørte dere tørre å slenge dritt til deg igjen, fordi de vet at de blir eid.
Beste er at når han faktisk blir eldre, så vil han tenke på hvor rett du hadde og at din mentale alder var høyere enn hans.

Dette er så artig hver eneste gang, folk blir så satt ut, og de har heller ikke noe å komme med, fordi det egentlig ikke er noe annet bak drittslengingen dems enn misunnelse. På ungdomsskolen er de kule folka de som røyker, slenger dritt og dropper karakterer, litt senere ved slutten av VGS og etter det, er disse "kule" sammfunnets tapere som bare sprer negativitet, noe folk ikke vil ha.
Du virker som en bra fyr, så bare vent noen år til du er alle jenters drøm og de "kule" er sammfunnets søppel.

Er også gøy med klassekamerater som disser deg for fokuset du har på trening, 1år senere kan de komme krypende å spørre deg om treningstips fordi de skjønner hvor bra trening faktisk er, og at de må starte å trene selv, hahahaha

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Ja det her er kjent Tongue Så fort man tar med proteinshaken på skolen er det igang. Da får man vite at man teller kalorier, drikker BARE proteinshake (frokost, lunsj, middag, kvelds), all glede er borte fra livet fordi man har blitt en terminator. Det er jo selvfølgelig ikke i nærheten, det er et skrullete bilde de har lagd for seg over åra av det lille de har sett av ekstrem bodybuilding.

Ta å lad opp et par setninger som du fyrer av når det er deg mot flere. Et lite eksempel er "Det er fire ting jeg fortsatt ikke forstår her i verden; Krig, det stygge trynet ditt, politikk og grunnlaget for kommentarene dine." Ikke vis at du er såra eller sint, bare at du syns han du slakter er en stakkars liten retard. Når han da sier "uuuh, så tøff" sier du bare noe enkelt, "Du forstår det når du blir eldre" ellerno. Selv om han kan le det bort å virke upåvirket så er det høyst sannsynlig at du akkurat eide trynet hans og de rundt som var med han, og med det vil ingen av de som hørte dere tørre å slenge dritt til deg igjen, fordi de vet at de blir eid.
Beste er at når han faktisk blir eldre, så vil han tenke på hvor rett du hadde og at din mentale alder var høyere enn hans.

Dette er så artig hver eneste gang, folk blir så satt ut, og de har heller ikke noe å komme med, fordi det egentlig ikke er noe annet bak drittslengingen dems enn misunnelse. På ungdomsskolen er de kule folka de som røyker, slenger dritt og dropper karakterer, litt senere ved slutten av VGS og etter det, er disse "kule" sammfunnets tapere som bare sprer negativitet, noe folk ikke vil ha.
Du virker som en bra fyr, så bare vent noen år til du er alle jenters drøm og de "kule" er sammfunnets søppel.

Er også gøy med klassekamerater som disser deg for fokuset du har på trening, 1år senere kan de komme krypende å spørre deg om treningstips fordi de skjønner hvor bra trening faktisk er, og at de må starte å trene selv, hahahaha

Good job! Nerden(es) hevn! Smiley

Hvis du virkelig vil eie dem neste gang de mobber deg kan du stå opp, rive av deg skjorten, mens du skriker "THIS IS SPARTA" og enten flexer, sparker ned nærmeste kar, eller juler opp alle sammen. Til slutt vil alle danse av skrekk hver gang du skriker "THIS IS SPARTA".

Så slipper du å tenke på avanserte argumenter.


(S&M sex ikke garantert med Teletubbiene ved gjennomføring av råd)
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Som regel hører jeg at jeg begynner å se for sterk og markert ut og uendelig teite kommentarer. At jeg har for mye sixpack og at det ikke er fint. Det jeg pleier å svare som funker ganske bra:

" Det som er merkelig er at jeg får aldri negative kommentarer av jenter, men bare fra gutter. Dessuten vil jeg heller se ut som meg enn deg ( med et lite lurte smill)."

de pleier som regel ikke å si så mye etter dette da, ellers ler de bare pinlig.
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Jeg får ofte høre sånt som "hvordan klarer du å ta 900kg i mark" og "åssen klarer du å være 240 kg med under 1% fett på kroppen" og slike teite spørsmål.

Mange som tror jeg boler også. Bare å heve seg over det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!