Skrevet av Emne: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?  (Lest 51805 ganger)

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

lol verdensrekorden er ca 500 kilo, jævlig saklig at du klarer 900..og 1% kropsfett er nestne umulig og ganske farlig og du boler sikkert men det er din kropp så det er greit, bare å ødelegge seg selv sikkert jævlig fint det.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Ike anklfga meg får å beile du har morrison i signturen din er sikert et dopp hue!!!!!!!!!!!!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget adfghsdgsfjsjrjrs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Trur det er veldig vanlig. Folk endra seg mye etter at jeg blei større. Gikk fra 195 cm og 70-75 kg til 200 cm og nesten 100 kg på et par år, og da blei folk fort misunnelige og litt sure. Blei ikke mobba, og har fått fine kommentarer også, men noen er tydeligvis misunnelige og må gi meg små "stikk" av og til pga. dette.

Det er bare å holde hodet høyt og fortsette med det som gjør deg glad. Jeg er glad datanerd og treningsnarkoman, trives med det  Cheesy

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Tenk så kjedelig å være a-4 Smiley Tror du virkelig det er noen som har utmerket seg innen idrett som har vært som alle andre? Det er kaldt på toppen er det noe som heter. Personlig føler jeg veien opp dit er like hard, om ikke hardere.

Janteloven rår vel fortsatt her på berget som andre steder i verden. Det jeg trygt kan fortelle deg er at det er helt og holdent ditt valg om du ønsker kontakt med mennesker fra skoletiden din når du blir eldre. Hvorfor bry seg om mennesker du sannsynligvis aldri noensinne skal prate med igjen? Ikke la pygmeer komme i veien for drømmene dine. Uansett om drømmen er å bli rakettforsker, sjakkmester eller kroppsbygger. Om alle skulle latt andre definere dem som person, tror jeg det hadde blitt et trist samfunn vi hadde endt opp med, så bare stå på med ditt, følg drømmene dine og gi jamt eff i hva andre mener om deg.

Og tenk over dette hver gang noen kommenterer at du bryr deg om hvordan du ser ut: Hvem gjør ikke det?
De fleste menneskene du møter på gata, bryr seg utrolig mye om hva de har på seg. Sveisen er et must og er de over 18, er det dritviktig at bilen er "smooth". De samme menneskene kan snakke om kroppsfiksering i et tonefall som får det til å høres ut som om det er i samme gate som narkotika. Dette er fordi de aller fleste menneskene der ute er slappe, late og har like mye ryggrad som en vannmanet. De orker ikke å gjøre noe med kroppen sin, og flytter heller fokus på hva de har på seg osv.

Men spør deg selv hva som er viktigst: at bilen din skinner, at skoa er konge, om skjorta du har på er årets mote, eller om kroppen din fungerer optimalt. Personlig heller jeg mot den siste. Hva hjelper det å kjøre en ferrari 350 om du nesten ikke kan komme ut av bilen fordi flesket ditt og mangelen på muskler gjør at du ikke klarer å komme ut?

Hvor fett er det å ha med ei dame hjem, for så å insistere på at lyset må være slukket, fordi du syns det er lettere å finne pikken din i mørket. Folk snakker om orden i livet sitt. Hva er orden spør jeg da. Er det orden å ha det ryddig i hjemmet? Er det orden å ha vasket bilen, nyklippet plen og riktig press i buksene sine hver eneste uke? Kanskje det. Men hva faen hjelper det når du ikke har orden på det viktigste; nemlig deg selv.

Det her ble langt, så får bare beklage. Personlig har jeg og vennene mine er køddetone jeg syns er morsom. At de kaller meg dyret, miniarnold eller maskinen er bare artig. Derimot kjenner jeg at jeg blir provosert når jeg hører folk som har like mye innsikt i temaet kropp og mat , som jeg har om synkronstup, snakke om kroppsfiksering som noe negativt.

Lykke til med treningen. Husk at det verste som finnes er å være som alle andre. Å skille seg ut på en positiv måte er positivt Cheesy

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #79 : 08. august 2011, 19:58 »
Tror 99% av tilfellene så er det rein sjalusi som snakker. Bare som sikkert mange har sagt tidligere (har ikke lest hele tråden) å heve seg over det og fortsette mot dine mål. Tror det er veldig vanlig å få slike kommentarer, spesielt når man begynner på proteinpulver osv osv.. Det er jo tross alt DOPING for enhver som ikke har peiling..

Jeg for min del har fått VELDIG lite kommentarer, og mye mer respekt etter jeg begynte å trene.. Ofte kommentarer på styrke osv i gymmen, men 99% av gangene så er de posetivt rettet, og dette er jo selvfølgelig kjekt å høre,
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget pølsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Går det så går det, dør æ så dør æ!
Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #80 : 13. august 2011, 23:09 »
kjenner meg igjenn, men en ting jeg har begynt med er å svare feks: "liksom så stor du no da" vist man svare : ja æ veit det" så bli dem veldig ofte satt ut vis det e ment som ironi...





likte den her: " å du er så kul som trener så mye "

Nei egentlig ikke, jeg vil heller være sånn som deg Smiley (ironi)
182cm
95kg
 
mat<3

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Litenknatt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Add noen sværinger på facebook som kan skrive høl i huet på de som kommenterer dritt!
Vekt - 69
Alder - 16

Mål - Benk 75 (Nå 60)

Utlogget T0mmy96

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #83 : 10. april 2013, 22:42 »
Gammelt emne, men jeg har lest litt gjennom, og kan jo legge til noe som jeg personlig synes er mye verre enn ungdomsvenner som "mobber" pga. kroppsbygging: Foreldre og familie.

Har opplevd å bli utsatt for snakk da jeg begynte å trene i starten av 10 klasse(Syntes det var gøy jeg, de var jo tydeligvis sjalu Grin), da var jo selvfølgelig mor og far glad for at jeg begynte å gjøre noe istedenfor å bare sitte forran den pokkers PCen dagen lang, og andre familiemedlemmer syntes også det var gøy, spesielt da de begynte å se framgang etter å ikke ha sett meg en stund.

Så kommer det at jeg begynner med mer avansert trening, trener mye mer, spiser mye mer og strengere, da begynner mor å klage over at jeg "trener alt for mye, kan ikke være sunt, osv,osv".
Slikt begynner også andre medlemmer av familien når de spør hvordan jeg trener og slikt, og begynner å gnage om at jeg må ta det med ro og blablabla.


Liksom, de tror de vet så mye mer om trening og kosthold å slikt(sier ikke jeg vet alt mulig), men jeg leser om trening og kosthold/div. stort sett hver dag, siden jeg kunne tenke meg karriere som personlig trener/bygger, så jeg har jo kontroll på skikkelig treningsopplegg og mer.

Dette har jo personlig for meg gjort at jeg misliker å være med nære familiemedlemmer, og har fått dårligere forhold til noen av dem.

Phew, ble lengre skrevet enn forventet, men pyttpytt. Cool
17 år, bygger og blir sterk!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #84 : 10. april 2013, 22:49 »
Ja, folk spør hele tiden om jeg har liten penis. Da drar jeg bare ned bokseren og sier: "Nei, men jeg har bremsespor"

Bra icebreaker forøvrig.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #85 : 10. april 2013, 23:12 »
Spørs litt hva slags stil du har, hvis du ikke er veldig svær. Moren min tror fortsatt at jeg er tynn og trenger å få forklart at skjortestørrelse 2XL passer helt fint til julegave selv om det gikk i L en gang i tiden. Ellers så har jeg jo eget treningsrom i kjelleren min så det helt store tidssluket blir det ikke ut av det. Pur unge damer på jobben som skal klemme på muskler som "stikker ut" gjennom t-skjorta er jo litt festlig men jeg tror ikke at de tar det så veldig alvorlig. Men har jeg på meg en genser så synes det liksom ikke. Men jeg gir egentlig faen i hva det ser ut som, jeg trener mest for min egen del, liksom.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Vanlig å få teite kommentarer pga kroppsbygging?
« #86 : 10. april 2013, 23:24 »
Hvis folk roa seg ned med GASP klærne fra topp til tå, og den singleten hvor begge nipplene vises så hadde sikkert folk fått mindre kommentarer. Ikke glem halskjedet i størrelse XXL.

Likheten er slående:

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Den bikja der var faen meg bøs
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

husker de på vidergående på skolen på 80 tallet som trente, gikk i boleklær som på coveret av flex (Ja vi prater lilla og gul spandex med sånne stropper opp til skuldrene.. som fungerte omtrent som en  borat bikini med badeshorts i bunn...   hadde gjerne på magebelte i gymtimene, uansett hva.
og noen av de bola sikkert og... noen av dem var litt vel massive for alderen...
De fikk høre det, men mange av dem var de kule gutta, så de ga f... 

Men nå som jeg er 40 og ser bedre ut enn de fleste på min alder, spes i lite klær (ansiktet kan jeg ikke gjøre noe med) får jeg bare cred. Hender det kommer en "testo" komment på by`n, men det tar jeg bare til meg som et tegn på at treninga har funka.

Svare bare at jeg skyter deca og heroin rett i pungen og sniffer knust anadrol... skjønner de ikke at jeg kødder, så driter jeg i det.

Men det er et typisk under 20 fenomen, men det hjelper ikke å labbe rundt i gasp klær hele dagen... gymklær hører hjemme på gymmet.


Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
NÅ er det vel en god stund siden tråden ble startet. Det hadde vært morro å høre hvordan ting gikk videre??
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!