Skrevet av Emne: Trenger hjelp! Sjalu kjærest  (Lest 6868 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #15 : 03. mars 2011, 17:53 »
Har tatt til meg det dere har sagt her, og har just hatt en prat.

Men som jeg ventet kom det ikke mye vettugt utav det.. dessverre!
Bare ting som at jeg har fucka det til, at jeg tydeligvis ikke er til å stole på, har gått bak ryggen hennes osv..
Når jeg sier at jeg ikke skjønner hva hun snakker om, og at hun må vise meg det, så får jeg bare til svar at det burde jeg skjønne selv.

Jeg sier at jeg ønsker en konstruktiv samtale, for det er tydeligvis ting vi misforstår hverandre på.. men nei, det er ikke noe å misforstå..

Gud så latterlig det er...

Jeg frykter at dette ikke kommer til å bli noe bedre.. enn så mye jeg skulle ønske det.
Det er det første forholdet jeg har hatt, og skulle gjerne sett det vare.. men det her er hinsides!!

Det kan ikke være rett at jeg skal ligge skinnflat og godta så mye dritt..

Tror dette synger på siste verset...

... og der var siste strofe sunget, på tide med et heftig riff, knuse gitaren og smashe høyttaleren!
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget steeler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #16 : 03. mars 2011, 19:09 »
Kjedelig sak for deg! Har hatt lignende opplevelse, og sjalusiproblemene ble dessverre ikke bedre uansett hva jeg gjorde. Måtte f.eks slette en venninne fra Facebook for å tekkes damen... Nå er det slutt og jeg kommer til å ha lav terskel for å dumpe en dame i fremtiden om hun har tendenser til sykelig sjalusi... Man blir straffet for noe man ikke har gjort, og få følelser er kjipere enn det.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #17 : 03. mars 2011, 19:36 »
Har tatt til meg det dere har sagt her, og har just hatt en prat.

Men som jeg ventet kom det ikke mye vettugt utav det.. dessverre!
Bare ting som at jeg har fucka det til, at jeg tydeligvis ikke er til å stole på, har gått bak ryggen hennes osv..
Når jeg sier at jeg ikke skjønner hva hun snakker om, og at hun må vise meg det, så får jeg bare til svar at det burde jeg skjønne selv.


Enkelte kvinnfolk har det for seg at alt snurrer rundt de, og tror deretter at om noe er galt er det andre sin skyld og at de ikke er en del av problemet. (ja, trolig enkelte mannfolk også )
Det er flere fisker i havet, første forhold er sjeldent vellykket, noen får det til, andre får en kraftig skivebom. Det er dette som bygger opp livs-erfaringen til en, det å feile å ta erfaringene med det videre i livet så det ikke gjentar seg.

Utlogget Demien

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #18 : 07. mars 2011, 02:00 »
Du har bare funnet ei dame med store selvtillits problemer og problemer med å stole på folk av forskjellige grunner. Det finnes ingenting i verden du kan si som kan forandre på dette men det fins ting du kan gjore.

Bare fortell henne at hennes sjalusi sliter på deg og at du liker deg ikke i hvordan forholdet er og forlat henne. Så kan du bare sitte der og se på når hun ber deg bli og at hun skal forandre seg og alt det der.

Hun skjønner det ikke før du faktisk sier ifra og forlater henne. Da skjønner hun at hennes kontroll mani og dominerende oppførsel går ikke i hennes favør.

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #19 : 07. mars 2011, 02:43 »
Bli kvitt balasten. Mine erfaringer viser at probleme ikke vil endre seg, hvertfall ikke i en positiv rettning(over lengre tid).

Folk er forskjellige, og enkelte trenger større kontroll en andre. Hvis dette ikke passer deg og gjør deg ukomfortabel, er hun vel ikke den rette for deg.

Legg til et vennlig "auf wiedersehen" mens du sparker henne pent ut døra Wink

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #20 : 08. mars 2011, 21:19 »
Løp løp løp! Sånne damer blir aldri normale og hun kommer bare til å bli galere og galere. Involverer du deg for mye i dette kommer du til å få et helvete resten av livet, stikk mens du har sjansen - du er garantert et lykkeligere liv med ei som ikke er så kontrollerende og sjalu.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #21 : 08. mars 2011, 21:24 »
Enig med det som skrives her, ta mot til deg og ditch kjerra! Finn deg heller en søt og snill jente! Det der blir garantert bare verre!

Utlogget arnebv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #22 : 09. mars 2011, 16:11 »
LØP før du sit der med tre unger og skjegget i postkassa.
DÅ vert det iallfall ikkje enklare å komme seg unna



(lykkeleg skilt trebarnsfar) 
 Grin
30 år, 188 cm, 93 kg

BP: 95 kg / KB: 5 x 100

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #23 : 09. mars 2011, 16:19 »
Hei.
Jeg har vært sammen med kjæresten i 6-7 måneder.
Det har vært, og er for så vidt veldig bra, men jeg opplever et negativt moment som særlig voksende og belastende.

Hun hevder å ikke være en sjalu person, men viser ikke akkurat dette i praksis.
Jeg er stor fan av åpenhet og ærlighet, og har alltid kommet lengst med dette. Men nå er jeg faktisk i et tvilstilfelle. For aldri før har jeg opplevd å få så mye pes på bakgrunn av å ha vært ærlig.
Det bunner i at hun en dag spurte hvor mange jeg hadde hatt sex med.
Jeg ønsket ikke å svare på det, siden jeg nok tenkte at hun kom til å reagere, noe jeg også sa, men forstod idet jeg sa det at dette sikkert kunne tolkes til noe veldig mye ”verre” enn det faktisk er.
Jeg sa at jeg trodde at hun kom til å bruke dette mot meg, og ikke takle det.. men nei, slikt gjorde ikke noe, og hun var ikke sjalu av seg.

Så jeg sa det som det var, og klart at hun reagerte litt, men ikke noe særlig.

På bakgrunn av dette tror hun at jeg ikke klarer å være i et forhold, at jeg kommer til å ville tilbake til mitt gamle liv, leter etter ting hun kan tolke som at jeg er utro, og kommer med kommentarer med en ubehagelig undertone som henspiller på dette.

Fakta er at jeg er utrolig glad i henne, jeg har gjort, og vil gjøre alt for henne, og har i mitt stille sinn tenkt at så lenge jeg bare er tålmodig og ikke lar meg provosere av dette tullet, så kommer det til å gå over. Men det har det ikke gjort, og ingen tendenser til dette heller.

Jeg har ingen som helst tanker om å være utro, holde noe skjult eller noe slikt.
Jeg er ærlig, redelig og til å stole på, og det er den hele og fulle sannhet!

Men hun overser glatt alt jeg gjør for henne, og lager krangler basert på mistanker hun ikke kan føre det fnugg av bevis for. Jeg begynner å bli desperat lei av å sitte å ta imot dritt uten at jeg har gjort noe som helst galt.
Det kan være at jeg velger å ikke ta telefonen når det ringer, at jeg sitter å skriver en melding og legger fra meg telefonen når hun kommer inn etc. Jeg føler ikke at jeg skal trenge å forsvare slikt når fakta er at jeg er opptatt med f.eks å spise når det ringer, eller at jeg legger fra meg telefonen fordi jeg er ferdig med å skrive meldinga.. jeg har ikke noe å skjule. Virkelig. Og jeg ber henne, bare ta telefonen, gå gjennom den. Men nei, da har jeg naturligvis slettet alt.

Siste hendelse var at jeg fikk en mail fra ei venninne om vi skulle ta en kaffe en dag.
Jeg skjønte jo fort at hvis jeg gikk med på det måtte jeg gjennom et helvete med kjæresten, og litt beskjemmet av å skulle innrømme dette slettet jeg bare mailen uten noe mer med det.
Hun hadde sjekket slettede mailer på pc-n min, og fant naturligvis denne.

Det var akkurat som hun trodde, at jeg skjulte ting for henne, og at hun hadde blitt lurt før osvosv..
Jeg burde nemlig ha sagt ifra om denne mailen. Ja, det kunne jeg for så vidt ha gjort, men det som har skjedd da er at hun ville tolket det dit hen at jeg prøver å gjøre henne sjalu osv.. Så det lot jeg være.

Dette er på vei til å utvikle seg til noe jeg snart ikke orker å håndtere mer, og hvis det ikke blir satt en effektiv stopper for er jeg ganske sikker på at denne snøballen fortsetter å rulle.
Jeg er utrolig glad i henne, og ønsker virkelig ikke å måtte gjøre noe så fint som vi har, slutt pga en så idiotisk ting.

Jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å overbevise henne om at jeg er til å stole på.

Håper dere kan komme med noen innspill Smiley

Høres dønn ut som eksen til en kompis. Desverre tok det nesten 5år av livet hans, en abort og en hel del mer før han skjønte at dette ikke funket... Et eksempel: Hun slettet alle kvinnelige kontakter på telefonen hans, og det var HUN som var utro... Bare å rømme før det er for sent spør du meg Smiley

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #24 : 09. mars 2011, 16:29 »
hva med å vise dama alle de fornuftige svarene du har fått på problemet her Smiley
har vært borti samme type dame selv, løp løp løp!

Utlogget Jobbe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 213

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #25 : 18. mars 2011, 15:41 »
Tenkte å lese alle svarene før jeg svarte , men årka ikke da jeg så at mye gikk ut på "kvitt deg med henne" , "gå videre" osv.. Du beskriver hvor glad du er i henne , og ut ifra det du har skrevet kommer det klart å tydelig frem at det er en annen løsning på problemet enn å dumpe henne du er ute etter. Skal prøve å forklare hva jeg ville gjort Smiley

Sett deg ned med henne , å forklar henne hvor glad du er i henne. Men at du synes du blir urettferdig behandlet. Vær åpen og ærlig slik som du tydligvis har vært , å når dere krangler om filleting så sier du rett ut at dette er en filleting , å start diskusjonen på nytt med en rolig tone og si fra om at hvis det skal krangles å skrikes så kommer du til å ignorere krangelen.

Prøv å være tolvmodig , prøv å se det fra hennes side , samtidlig som hun må prøve å se det fra din side. Kommunikasjon er viktig. Å tilslutt , vær tolvmodig. Dette kommer 90%sikkert til å gå over å dere kommer til å få det veldig fint! Smiley

Go helg!
Min bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80315.0

Benk : 12x100, mark 10x145, bøy 10x100

Utlogget Dk90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: Trenger hjelp! Sjalu kjærest
« #26 : 18. mars 2011, 15:48 »
 Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!