Skrevet av Emne: The Odenator. Dagsform s.20  (Lest 101176 ganger)

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #75 : 04. mars 2011, 14:13 »
Du er en råtass uansett Oda. Selv ville jeg gjerne sett deg med litt mer muskler på kroppen og selv om du syns det er vanskelig nå så vet vi begge at du har gener til å øke muskelmassen rimelig kjapt når det blir lagt opp til det.

Ang fråtsingen din så er du skada, MEN jeg skulle knust deg Cheesy

Utlogget Batistuta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #76 : 04. mars 2011, 20:02 »
Hei, Oda.
Jeg skjønner så godt hva du mener i forhold til spisinga, jeg kunne spist døgnet rundt hvis jeg hadde kunnet. Det er derfor jeg spiser stort sett low calorie food, og at intermittent fasting er perfekt. Jeg er også litt redd for å legge på meg, så jeg føler vi er litt i samme båt. Jeg synes du har en veldig fin fysikk, jenter med muskler er ikke å forakte. Er det lov til å spørre om hva du bedriver dagene med, og hva drømmene dine går ut på? Studerer du noe innenfor trening eller ernæring?
Jeg skal i hvertfall følge med på loggen din, og håper at drømmene dine går i oppfyllelse Smiley

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #77 : 04. mars 2011, 20:40 »
Hm, en av de viktigste tingene må jo være at du trives med treningen du gjør. Om du som du sier føler det er meningsløst så ville jeg absolutt sett meg om etter alternative treningsformer. Jeg kan bare fortelle hvordan jeg ser på styrketreningen. For meg er det en mulighet til å ha litt tid hvor jeg kan være egoistisk. Hvor det dreier seg om meg og bare meg. Hvor jeg kan i en time glemme alt av ansvar og uteforstående ting. I tillegg gir deg meg en voldsom glede som jeg ikke kan forestille meg å leve uten.

Og ang spise utfordring! Om jeg hadde blitt spist under bordet av en smurfejente som deg så måtte jeg levert inn mannekortet mitt!

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #78 : 05. mars 2011, 13:40 »
Hm, vel du vet det er bare å pendle til Tønsberg for trening så får du en heftig treningspartner Cheesy Men du kan jo sjekke ut litt spennende ting som f.eks CrossFit. Ser ut som det er en gjeng i Oslo som trener sammen, hadde jeg ikke vært for glad i kroppsbyggingen min så hadde jeg absolutt testet ut noe slikt. De har en hjemmeside du kan glo på.

http://www.crossfitoslo.no/

Eventuellt bare ta ut en annonse "Ung uskyldig jente søker treningspartner" så tror jeg du vil ha nok å ta deg til Cheesy

Utlogget kriweb

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 211

Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #79 : 05. mars 2011, 23:43 »
Ser på alle gutta som trener sammen, til og med jentene står å fniser sammen borte ved apparatene.. Og jeg ser på meg selv i speilet og tenker på alle de andre tingene jeg kunne gjort enn å stå der ensom å trene.. En mellomting hadde hvertfall vært fint, jeg kan jo klone meg selv så jeg har noen å trene med innimellom Grin

Du har jo meg!
Jeg skal trene i morgen, være med?

Utlogget jompa1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

  • Slank kar med sterke sener!
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #80 : 05. mars 2011, 23:53 »
smaaal midje og fine hofter!  Cheesy
Stå på videre! Smiley
"Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp"
Til alle store muskelkarer her inne; jeg løper fra dere alle med bein på tykkelse med deres armer, imponerende? Klart det er imponerende! hoho

Utlogget SteinD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #81 : 06. mars 2011, 00:31 »

En typisk dag ville sett slik ut:
-Peanøttsmør: 2 bokser
-Smør + sukker: Rundt 200g (ja jeg vet jeg er ekkel)
-Sjokolade: Et sted mellom 400g - 800g
-Alltid en stor pose med smågodt

Utover det puttet jeg inn det som fikk plass av drittmat.. Nam! Blir sulten når jeg skriver det Grin
[/quote]
Jeg har forståelse for det med at noen ønsker å ha en "spisedag", jeg har det selv fra tid til annen. Men det å trykke inn 6000-8000 Kcal med sukker og fett skjønner jeg ikke noe av. Hva er grunnen til det ? Er det noe jeg har gått glipp av når det gjelder kosthold ?
Hvis tanken er å bygge opp energilagrene er det bare folk som skal på tur i lang tid i svært kalde områder som har nytte av slikt (ekspedisjoner til polare strøk).
Da har jeg mer tro på å sette til livs så mye mat som mulig av høy kvalitet i riktige proposjoner i forhold til PKF.

SteinD
Gammel mann gjør så godt han kan.......

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #82 : 06. mars 2011, 09:11 »
Hm, vel du vet det er bare å pendle til Tønsberg for trening så får du en heftig treningspartner Cheesy Men du kan jo sjekke ut litt spennende ting som f.eks CrossFit. Ser ut som det er en gjeng i Oslo som trener sammen, hadde jeg ikke vært for glad i kroppsbyggingen min så hadde jeg absolutt testet ut noe slikt. De har en hjemmeside du kan glo på.

http://www.crossfitoslo.no/

Eventuellt bare ta ut en annonse "Ung uskyldig jente søker treningspartner" så tror jeg du vil ha nok å ta deg til Cheesy
Ah I see.. Skal sjekke det ut Smiley
haha ja det hadde tatt seg ut  Grin
Du har jo meg!
Jeg skal trene i morgen, være med?
Når idag da? Send meg melding Smiley
smaaal midje og fine hofter!  Cheesy
Stå på videre! Smiley
Tusen takk Smiley

Jeg har forståelse for det med at noen ønsker å ha en "spisedag", jeg har det selv fra tid til annen. Men det å trykke inn 6000-8000 Kcal med sukker og fett skjønner jeg ikke noe av. Hva er grunnen til det ? Er det noe jeg har gått glipp av når det gjelder kosthold ?
Hvis tanken er å bygge opp energilagrene er det bare folk som skal på tur i lang tid i svært kalde områder som har nytte av slikt (ekspedisjoner til polare strøk).
Da har jeg mer tro på å sette til livs så mye mat som mulig av høy kvalitet i riktige proposjoner i forhold til PKF.

SteinD
Om du hadde lest en side tilbake i tråden hadde du kanskje forstått mer Smiley
Nei du har ikke gått glipp av noe når det gjelder kosthold, jeg har jo ikke sagt noe om det? Tongue
Og nei det er ingen baktanke med å "bygge opp" energilagrene eller turer til polare strøk den nærmeste fremtid.
Hvorfor jeg gjør det? Jo det kan jeg si deg - Det er rett og slett godt, jeg ELSKER å spise, og vil/klarer ikke slutte når jeg har begynt Grin
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #83 : 07. mars 2011, 00:39 »
Ikke sant, man trenger ikke være syk i hodet bare fordi man ikke vil drasse på noen ekstra bilringer, eller fordi man bryr seg om hva som inntas i systemet!
Jeg vet jo at de bare er bekymret, fordi denne "syke matboks lifestylen" er ukjent for normenn flest. Spiser du ikke brødskive med gulost eller leverpostei til lunsh er det jo noe galt med deg vet du Tongue
Folk får mene hva de vil, ingen vet sannheten bortsett fra en selv uansett Smiley
Når har du tenkt til å begynne å minske da? Smiley

Jada. Enig med deg.. Janteloven er vel fortsatt lov nr1 i Norge også, så det å spise bedre enn andre er dermed ikke godkjent blant mange kan det virke som

Jeg har startet for 1 uke siden. To kg bort nå = vann. Føler meg tynn allerede så får vel sikkert noe kommentarer ala " shit så tynn du er blitt" på jobb imorgen.

Ser på alle gutta som trener sammen, til og med jentene står å fniser sammen borte ved apparatene.. Og jeg ser på meg selv i speilet og tenker på alle de andre tingene jeg kunne gjort enn å stå der ensom å trene.. En mellomting hadde hvertfall vært fint, jeg kan jo klone meg selv så jeg har noen å trene med innimellom Grin

Nå er det vel heller ingen tvil om hvem av disse to gruppene som innehar de beste resultatene? Du gjør det som må til, de gjør ikke.

Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget S.Åseli

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 650

Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #84 : 08. mars 2011, 20:22 »
Høres bra ut Oda Smiley Ikke umulig at det lave kcal inntaket ditt førte til de sinnsyke spisedagene dine også, mulig kroppen din trengte litt mat!

Har også samme erfaring som deg med lavkarbo kost, det er ikke moro :p Du får stå på videre, terpe litt teknikk i bøy så er den raskt forbi benken din også Cheesy
1992 - 86 kg - 175 cm

240 - 125 - 230 = 595

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92398.new

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #85 : 08. mars 2011, 21:09 »
Nei og jeg har holdt på med det i et år nå, ketose altså.. Er så ferdig med det, yter så mye bedre både på trening, jobb og privat nå! Havregryn og poteter is the shit!

Gott att höra Oda!  Smiley


Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #86 : 08. mars 2011, 21:42 »
Böyen har akkurat sneket seg forbi benken, så det skjer noe! Grin

Haha, det var på tide Grin
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #87 : 09. mars 2011, 18:54 »
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Odis Godis bilder s.3,6
« #88 : 10. mars 2011, 20:21 »
Hadde en prövetime med to venniner på gymmet jeg begynte å trene på for noen år tilbake, Champion.. Som nå heter "Sportssenter 1"  Noe ganske annet enn Elxia. Lite, intimt og litt kjellerfölelse. Men veldig fint sted med hyggelig ansatte..

Trening:
-Dips:            10X3
-Militärpress:  10kg hantler 10X3
-Sidehev:       4kgs hantler 10X3
-Nedtrekk:      40kg 10X3
-Fransk press:15kg  10X3

Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Odenator bilder s.3,6
« #89 : 15. mars 2011, 11:09 »
*kakesmule*

Du har imponerende god snøring på kostholdet. karbohydrater ftw!!
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!