Skrevet av Emne: Fuglebrystet: Ny markpers, fortsatt like bitter  (Lest 9461 ganger)

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Fuglebrystet: Ny markpers, fortsatt like bitter
« : 11. februar 2011, 03:09 »
Hei.

Jeg har relativt nylig opprettet en profil på treningsforum. Har lest sia i et par år, men har ikke tatt skrittet å opprette en profil før nå. Er ikke så internett/datakyndig, men gjør et forsøk på å komme igang. Litt om meg sjøl; er oslogutt og runda nettopp 31 (år). Har trent i 10-11 år fra og til.  Noe mer målretta trening de siste 3-4 åra. Jeg begynte  å trene med mål om å bygge kropp i militæret, men i de siste 2 åra har jeg vel så smått gått over mot å forsøke å bli sterkere.

Mine kroppsmål er 196 cm høy og noen og 140 kg tung, sånn ca (er nok heller +140 enn minus)  Wink så min BMI og kroppsvekt er nok desverre mer imponerende enn maxløfta mine. Uansett har løfta 145 kg maksløft i benkpress med belte magnesium + håndleddsbind 170 stusslige kg i knebøy uten knebind og 250 kg i mark uten reimer, detter er vel også den øvelsen jeg er best fornøyd med om dagen.

Målet med denne profilen blir dermed å øke totalen i de tre øvelsene raw slik at jeg kan være kongen på gymmet der jeg trener. Og skulle jeg bli slank, vakker og få en erotisk drømmekriopp i prosessen er dette en bonus. Forøvrig kan jeg nevne at jeg nå om dagen trener 4 dager i uka ca man, ons , tors fre med oppsett benk og bøy, mellombred benk og skuldre + mark, rygg  biceps +bøy og til sist smalbenk og mark fra kasse. Opplegget er hentet etter eget hode med basis i 5*5 reps i benkpress med 5 kg ukentlige økninger.

Med dette runder jeg av. Tilbakemeldinger og tips mottas med takk. Jeg er ikke så dreven med styrkeløft men har lest litt og prøvd en gjennomføring med dietmar 12 uker + 5 av 8 uker på dietmar mengde.

-

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Dagens økt.
« #1 : 11. februar 2011, 22:48 »
I dag var det mellombred benk, skuldre og mark som var på programmet, men som en følge av dårlig tid måtte jeg hoppe over marken. Økta blei som følger;

115 kg*5 reps * sett m.bred benk
2 sett sittende militærpress 92,5*5reps for 2 sett
1 sett hantelpress47,5* 4 ok reps + 2 jallareps, 1 sett på 45kgs hantler *5 ok reps + 1 jukk.
Avslutta med noe sidiehev  og  noe n lignende øvelser totalt 3 sett.

Ferdig

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #2 : 11. februar 2011, 23:13 »
Noen spesifikk grunn til at du heter "fuglebrystet"?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #3 : 11. februar 2011, 23:27 »
Noen spesifikk grunn til at du heter "fuglebrystet"?

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #4 : 11. februar 2011, 23:29 »
Ops. Er litt grønn med data og forumskriving (no pun intended). Nei, var vel et forsøk på selvironi. Er vel ikke spesielt sped i noen dimensjoner.

Utlogget BulkY

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #5 : 11. februar 2011, 23:33 »
Se å få lagt ut et bilde da, tjukken Smiley
Fast besvarer når det gjelder kosthold og trening.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #6 : 12. februar 2011, 00:00 »
Kan godt hende jeg gjør, men det er jeg som får den siste lattern når du mister apetitten. Wink

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #7 : 14. februar 2011, 23:58 »
Jeg logger dagens treningsøkt. Som en følge av huslige forpliktelser blei det noe redusert trening i forrige uke. Blei bare to økter. Var usikker på om jeg skulle ta dette igjen denne uka eller om jeg skulle begynne på programmets dag  1.

Noen som har noen synspunkter på dette? Hva er mest hensiktsmessig når en bommer på noen treningsøkter? Jobbe som faen med å ta de igjen? Kutte hviledager etc. eller begynne på dag en neste uke av programmet? Jeg valgte ihvertfall sistnevnte og treningsøkta blei som følger;

Benkpress 5 sett for 5 reps 130 kg. Jævla fornøyd med denne benkøkta følte på meg at det lå failure i lufta før jeg gikk inn på gymmet pga. noe laber/daff form.

2 sett skråbenk 115 kg for 6 reps, så 5 reps. Mulig at det kunne gått med en rep til, hadde spotter mbak meg men er ikke vant til å ta meg ut når jeg er usikker på om siste rappen går da jeg vanligvis trener solo.

Avslutta med 3 sett *6 reps i pushdowns med kabel langt håndtak 65 kg. + et lite sett biceps curl rett stang 55kg * 6reps

Blei nok en gang nødt å sløyfe knebøy pga dårlig tid, men jeg tar dette med fatning da mitt hjertebarn er å bli bedre i benkpress og overkropps press øvelser forøvrig. Alt i alt er jeg fornøyd med dagens økt, så får jeg heller la bein  og rygg blø senere i uka. Angry

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #8 : 15. februar 2011, 09:59 »
Velkommen til forumet. Kan si deg først som sist, at det er mange som skriver mye useriøse innlegg som bare er tull og fjas fra ende til annen. Du er herved advart.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #9 : 15. februar 2011, 10:45 »
Takk for tilbakemelding Marve. skal ta dette til etterretning

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #10 : 15. februar 2011, 10:58 »
31 (år). Har trent i 10-11 år fra og til.  Noe mer målretta trening de siste 3-4 åra. Jeg begynte  å trene med mål om å bygge kropp i militæret, men i de siste 2 åra har jeg vel så smått gått over mot å forsøke å bli sterkere.

Mine kroppsmål er 196 cm høy og noen og 140 kg tung, sånn ca (er nok heller +140 enn minus)  Wink så min BMI og kroppsvekt er nok desverre mer imponerende enn maxløfta mine. Uansett har løfta 145 kg maksløft i benkpress med belte magnesium + håndleddsbind 170 stusslige kg i knebøy uten knebind og 250 kg i mark uten reimer,
-

bilder bilder, dette lover bra!
greit kraftige løft på deg. Er du i army'n enda eller?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #11 : 15. februar 2011, 11:51 »
Se å få lagt ut et bilde da, tjukken Smiley

Du skriver i underteksten din at du er fast besvarer når det gjelder trening og kosthold, men du har kun 24 innlegg. Skjerp deg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #12 : 15. februar 2011, 20:08 »
Svar til cleanmachine. Takker. Er ferdig med fårsen hadde bare 1gangstjeneste. Jeg prøvde så smått å legge ut et "form-bilde" men jeg syns det var litt knotete. Er tilbakestående når det kommer til data. Skal gi det et forsøk igjen seinere. Men det skal sies at de bildene jeg tok fylte meg med vemmelse og dårlig selvtillit når jeg så dem. Er nok en av de som tar seg best ut fullt påkledd Smiley

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #13 : 15. februar 2011, 22:12 »
Svar til cleanmachine. Takker. Er ferdig med fårsen hadde bare 1gangstjeneste. Jeg prøvde så smått å legge ut et "form-bilde" men jeg syns det var litt knotete. Er tilbakestående når det kommer til data. Skal gi det et forsøk igjen seinere. Men det skal sies at de bildene jeg tok fylte meg med vemmelse og dårlig selvtillit når jeg så dem. Er nok en av de som tar seg best ut fullt påkledd Smiley
ok.
vi får ta fram en tube tålvmodighet Wink

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #14 : 16. februar 2011, 19:23 »
Hadde ei økt i dag som var preget av lite søvn.  Hadde ca 3,5 t på øyet og følte meg som en zombie på gymmet.

Dagens økt

mellombred benk 120 kg 5*5 reps
militærpress sittende 95 kg for 2 set * 4 reps. (kunne nok gått med 1 rep til, men det ville blitt med livet eller ihvertfall skuldra som innsats)
skulderpress 47,5* 6 greie reps. samma vekt men kun for 3 reps på siste settet kom inn i feil løftebane og da orka jeg rett å slett ikke å måke vekta opp fra "død".
Blei også litt sidehev etc pluss litt mark med kyllingvekter.

Nå blir det å trøstespise litt mossaka og godetri også gråte seg i søvn Angry

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!