Skrevet av Emne: Fuglebrystet: Ny markpers, fortsatt like bitter  (Lest 9460 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hvis 140 kjennes forholdsvis tungt ut, så er det langt opp til 150.....kjør benk to ganger i uka en periode, og gå opp 2-3 kg i kroppsvekt, så har du 150 glatt før påske.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

God dag Marve. Beklager for seint svar. Jeg kjører jo benk opptil 3gg uka. Og går jeg opp 3kg i overvekt veier jeg jo faen snart 150 kg selv. Trur løsninga er en beile kur (uaktuelt), eller at jeg kjører arma inn i en makulator så de blir kortere

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

3 dager i uka kan være litt for mye også----

Har ett forslag, om ikke annet;

benk to ganger per uke.

aldri til failure.

legg inn smalbenk etter benkøkta.

forlenge pausene mellom settene litt.

løft 142,5 og 145 en gang i uka til det kjennes lettere. løft 147,5 noen ganger.

Ikke sett av en dato for når du skal ha 150. Prøv den dagen du kjenner formen sitter skikkelig!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Skal prøve ut disse tipsene. Må bare komme litt ordentlig igang først. Vært litt lat i det siste

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Ellers kan du gjøre som meg; en rask ferie tur til Tsjernobyl.

Tok 700 i benken uka etter.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Eller at du kliner til og åker ned til Japan. Da skal du se det blir fart på treninga.

Fra spøk til revolver, har vært griselat i det siste. Ser ut som Barbapappa akkurat nå. Må bare gjøre meg ferdig med den nosediven jeg er inne i nå. Siste ukene har vært en romersk orgie i sprit junkfood og kaos.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Fuglebrystet er tilbake etter 2 ukers pause. Var tungt og jævlig og trene og følte meg svak.


Økta blei slik
Benk 120*6 122*6 ,*5, 122kg m/stopp *2 supersett 115*3, 115*5
Sråbenk 100*6, hantler 47,5*6
3 sett triceps

Finito

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Drit i supersetta til slutt, om målet er 1rm på 150.

Fort gjort å slite seg litt for mye ut, du bygger kanskje bra men styrkeøkning blir det muligens verre med.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Jeg har sett flere styrkeprogram som inkluderer supersett og trisett. Nå skal det sies at jeg har trent uten en overordnet plan i det siste, men men. Jeg veit ikke om det har noe for seg styrkemessig eller ei med supersett. Akkurat nå må jeg bare få tommelen ut av ræva og komme ordentlig igang. Blei forøvrig ei økt rygg sist uke og, men det var lite power og drive.

Anyway, har fått et nytt program nå som går over 12uker. Det er laga av en styrkeguru, blir vel 4 gg pr uke og inkl. mark og knebøy. Håper det blir bra. Kjenner jeg gledr meg litt. Akkurat nå ser jeg en feit utrent slask hver gang jeg går forbi et speil og badevekta bekrefta og dette bildet (143kg hrm hrm  Undecided). Trenger en ny giv nå. Blir bra å komme igang. Alltid tungt å begynne ordentlig igang igjen, men fy faen å deilig det er når snøballen begynner å rulle. Jeg blir en mer effektiv person på nesten alle områder av livet når jeg får trent regelmessig. Satser på å begynne på programmet 1 el. 2 uke etter påske

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet; Ny benkpers.
« #39 : 05. august 2011, 23:19 »
Statusoppdatering:

Lenge siden siste foruminnlegg. Mista litt motivasjon etter siste innlegg, syns responsen var litt laber + at progresjonen i treninga mi var dårlig også. Anyway Greide ny benkpers her om dan. Ny pers på 150 kg.  Grin
Sinnsyyykt deilig å få hull på den jævla byllen der. 150kg har hengt over meg som ei mare i drøyt 1 år. He he, kanskje ikke så mye å skryte av, altså å ha økt persen med 2,5 kg (er jo knapt nok mer enn egenvekta mi og men), men men. All fremgang tar jeg med et smil. Samma faen om det blir små skritt så lenge det går fremover. Løfta oppvarming først:

benk
55*5
70*5
85*4
100*3
115*2
130*1
140*1
150*1 ny pers. løftet gikk opp som en rakett. Trudde jeg hadde lagt på feil løft Smiley
152,5*bom
152,5*bom. dette løftet var ikke så halvgalt men var nok litt tom.
gikk ned til 132,5*4+ 1 bomrep
130*5
130*2 raw reps med stopp supersett 120*3 stopp
120*6

skråbenk 115*3 . var lite å hente.
hantelbenk incline 47,5kg pr hantel*8 reps
47,5*6 reps. Avslutta med litt triceps trening finito

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet; Ny benkpers.
« #40 : 01. september 2011, 00:31 »
Hadde ei økt i dag med mark. Formen var bra
Følgende løft bel gjort: 90*3
130*3
150*3
170*2
190*2
215*2
225*1
235*1 Alle løftene til hit var relativt greie
247,5*1 gikk tungt. Skikkelig sliteløft.
250*0. fløtta seg kanskje 2 cm fra bakken. Merka jeg var tom for krefter. Meget fornøyd uansett. Tyngste jeg har løfta på en stund var 222,5 og det var tungt, men idag klaffa formen.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet; Ny benkpers.
« #41 : 08. september 2011, 23:53 »
Blei sjuk etter forrige ukes markeskapader følgelig blei det ukas siste økt. Logger tirsdagens trening:
Benk 5*5 127,5kg ganske tungt prøver å øke med 5 kg neste uke likevel.
3 sett chins kun med min enorme kroppsvekt som belastning (hadde forresten en veing sist fredag som viste under 140 kg. Trur jeg ligger på 139 lette kg. Er som ei gazelle i kropen ).
militærpress 95*5 *5 *4 var tungt som faen. Hadde håpa på 6 reppere men var ikke i nærheten øker til 100 neste uke uansett. Kjørte og 1 sett mesd skulderpress 42,5 kg alternerende (altså en og en arm) blei for tung          (40 kg gikk sist uke) greide bare 5 eller noe totalt. Gikk ned til 37,5 kg vanlig sp *6 reps.
Deretter beinpress 5 sett toppsett med 400? (veit ikke hva maskina veier hadde 350 kg i vekter på). Tungt.
Avslutta med litt hamcurls og legex 3*6reps samt 3 sett på vomma

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet; Ny benkpers.
« #42 : 09. september 2011, 00:00 »
Dagens økt;
Benk mellombred 120*5*5 gikske greit
chins med 10 kg 3 sett som var tunge og jævlige
4 sett landmine rows 95*6 4 sett
Mark (8var sliten mulig pga tung beinpress tirs) 90*3 120*3 150*3 raw alt i hop 170*2 190*2 210*1 230*1 sliteløft 250 kg var ikke vits å prøve på.
Hadde ellers litt nedtrekk 3 sett kabelroing. 3 sett alternerende hantelpress flatbenk 47,5 kg *10 reps tot 3 sett.
Avslutta med litt magetrening 3 sett.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet; Ny benkpers.
« #43 : 11. september 2011, 00:50 »
Logger dagenes økt:
smalbenk 115*5 5 sett 1 sett 3 stopp, resten kun 1 rep med stopp. Løfta ble gjort raw.
3 sett chins kroppsvekt (kv)
Curl 62,5*6 2 sett
Pushdown (pd) 72,5*6 2 sett
hantelcurl alt 32,5 kg * 5 (var i overkant tung ble sprellemannløfting)
dips +15kg *6 reps
hantelcurl sittende  22,5kg *8
triceps press hantel alt 22,5*14
Kjørte på med noen lette sett curl
2*6reps hantelpress incline alt 42,5kg hantler
Avslutta med litt bozoballtull for magen og 4 sett strak mar 120 kg 4 reps raw
Powern var ganske bra idag. Mandag tenkte jeg trene relativt tung benk så håper det vedvarer.
Er forøvrig dag 3 el noe på kreatin

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet; Ny benkpers.
« #44 : 13. september 2011, 02:27 »
Dagens økt (altså man)

Benk 132,5*4 og 1 bom (overrasket over denne bommen gikk kjempelett 4 første), *5 ,*5 ,*4 + 1 bom ,*4
Chins 3 sett
Mp 100*4, *4 , *3
Skulderpress hantel (sp) alternerende 42,5* 10reps tot
Vanlig sp 40*6
Sidehev 17,5*8 3 sett
beinpress (bp) 8 røde (25kg skiver)*5 10*5 12*5 14*5 15*4
Mark på kasse halvsumo 150*3 3 sett
3 sett for 6 reps legext og hamcurl belastning 47,5 kg
3 sett mage til slutt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!