Skrevet av Emne: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva  (Lest 5501 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« : 13. februar 2011, 09:09 »
Nattens kamp:

http://www.youtube.com/watch?v=5az7bnZzcpg#noexternalembed

Ingen spoilere før det er gått 24 timer da ...

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #1 : 13. februar 2011, 10:56 »
!!

Kriger..

men fuck.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #2 : 13. februar 2011, 11:15 »
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #3 : 13. februar 2011, 11:28 »
Tjaaa....
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #4 : 15. februar 2011, 00:34 »
SPOILER.


Syns dette var triste greier. Hadde trua på Fedor helt til han gikk ut til ringen. Syns liksom ikke han så seg sjøl lik ut. Men, vi får huske han for det han har gjort tidligere. Dersom han skulle velge å legge hanskene på hylla vil han likevel alltid være en helt i mine øyne.

Så dere resten av kortet? Syns Kharitanov matchen samt Shane del Rosario matchen var underholdene. Hvem holder dere som favoritt ut turneringen? Personlig syns jeg det hadde vært moro om Barnett hevder seg (hvis han er rein altså), men jeg trur nok Overeem kan komme til å ta hele turneringa. Blir spennede å se åssen han står seg mot bedre motstandere.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #5 : 15. februar 2011, 00:43 »
SPOILER.
Syns dette var triste greier. Hadde trua på Fedor helt til han gikk ut til ringen. Syns liksom ikke han så seg sjøl lik ut.

Merkelig at folk ofte venter med å si at de merket noe spesielt før en hendelse, til etter at hendelsen har skjedd =)

Jeg har aldri syntes Fedor har sett ut som den mange internet warriors har påstått han har vært. Før eller siden måtte han tape via noe annet enn submission. Jeg tror ikke Fedor var i noen annerledes form på lørdag enn han har vært andre ganger.

Satser på at vi får se Bigfoot vs Alistair Overeem etter hvert. Battle of the giants.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #6 : 15. februar 2011, 01:01 »
Merkelig at folk ofte venter med å si at de merket noe spesielt før en hendelse, til etter at hendelsen har skjedd =)

Jeg har aldri syntes Fedor har sett ut som den mange internet warriors har påstått han har vært. Før eller siden måtte han tape via noe annet enn submission. Jeg tror ikke Fedor var i noen annerledes form på lørdag enn han har vært andre ganger.

Det er klart at det er lett å si hvasomhelst når en sitter med fasiten i hånda etter en kamp. Men jeg mener oppriktig at han ikke så like laidback og loose ut før matchen som det jeg har opplevd han tidligere (alså min subjektive oppfatning) han var liksom litt mer rødmussa i trynet. Jeg har litt vanskelig med å beskrive det men jeg fikk en dårlig følelse under walkouten hans, men det er klart kan jo ha noe å gjøre med at jeg er fan og ikke vil se han tape. Når det er sagt veit jeg ikke om jeg har trua på Silva videre i turneringen. Trur han taper om han møter Overeem kanskje om han går mot Werdum også men jeg har bare sett en fight av han før fedor fighten og der så han ikke spes bra ut. Tida vil vise om det var en dårlig Fedor som fikk Silva til å skinne eller om han virkelig er bra. Personlig trur jeg desverre at han møtte en Fedor som var sub-par i form og fikk Silva til å se bedre ut

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #7 : 15. februar 2011, 17:07 »
Det som var lættis var at Mike Kyle (en light heavyweight)

droppa silva med ett slag, og fedor klarte deti kke.. mike kyle gjorde forøvrig en like bra match mot silva som fedor :/

Fedor har alltid vært litt overhypa pga at han aldri har tapt.. han er ekstremt god, men det er ikke å nekte for at han har hatt mye flaks også.



Ser bare ut som de gamle gutta ikke er like gode som man har trudd iforhold til de nye talentene som har kommet. trukke cro cop og fedor har blitt no særlig dårligere. Crop cop har sliti litt med skader men ellers.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #8 : 15. februar 2011, 17:10 »
Det som var lættis var at Mike Kyle (en light heavyweight)

droppa silva med ett slag, og fedor klarte deti kke.. mike kyle gjorde forøvrig en like bra match mot silva som fedor :/

Fedor har alltid vært litt overhypa pga at han aldri har tapt.. han er ekstremt god, men det er ikke å nekte for at han har hatt mye flaks også.



Ser bare ut som de gamle gutta ikke er like gode som man har trudd iforhold til de nye talentene som har kommet. trukke cro cop og fedor har blitt no særlig dårligere. Crop cop har sliti litt med skader men ellers.

Cro Cop har jo blitt miiiiiilevis tregere med årene...  De høye sparka som var hans varemerke er heller ikke å se, ikke antydninger en gang.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #9 : 15. februar 2011, 18:44 »
Ser bare ut som de gamle gutta ikke er like gode som man har trudd iforhold til de nye talentene som har kommet. trukke cro cop og fedor har blitt no særlig dårligere. Crop cop har sliti litt med skader men ellers.

At gamlegutta har blitt gamle, og derfor tregere og dårligere, er det vel ingen tvil om. Sånn er det i alle sporter.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #10 : 15. februar 2011, 21:10 »
gjennomsnittts alderen på alle vektklasser ligger på 33-34år..

så det virker til å være "peak" alderen på de fleste.


Var en som posta dette på sherdog.. Men ja man blir eldre, men spørsmålet er.. er fedor blitt så mye tregere/dårligere? eller er det bare motstanden som har blitt bedre.

Han så rimelig lik ut vil jeg si, bare at han ikke kom til noe særlig på bigfoot.


Og cro cop har det nok vært en delt mentalt også ja, samt skade.. Cro cop sa grunnen til at han ikke fikkk brukt de høye sparka venstre sparka sine i de siste par åra, var pga en skade som gjorde at han ikke fikk tøyd ut som normalt.

Ikke pga at han ikke var kjapp nok.

Nå påstår han at han kan tøye normalt, så får vi se hva som skjer i hans neste kamp.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #11 : 15. februar 2011, 22:14 »
gjennomsnittts alderen på alle vektklasser ligger på 33-34år..

så det virker til å være "peak" alderen på de fleste.


Var en som posta dette på sherdog.. Men ja man blir eldre, men spørsmålet er.. er fedor blitt så mye tregere/dårligere? eller er det bare motstanden som har blitt bedre.

Han så rimelig lik ut vil jeg si, bare at han ikke kom til noe særlig på bigfoot.


Og cro cop har det nok vært en delt mentalt også ja, samt skade.. Cro cop sa grunnen til at han ikke fikkk brukt de høye sparka venstre sparka sine i de siste par åra, var pga en skade som gjorde at han ikke fikk tøyd ut som normalt.

Ikke pga at han ikke var kjapp nok.

Nå påstår han at han kan tøye normalt, så får vi se hva som skjer i hans neste kamp.

Har ikke Cro cop sagt før hver kamp de siste tre årene at han nå endelig har fikset et eller annet problem han har hatt?

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #12 : 15. februar 2011, 22:19 »
Det er klart at han ikke selv annonserer at han har blitt gammel og treig., Da er det lettere å skylde på uttøyning... Som du sier, vi får se! Jeg synses han ser begredelig mye treigere ut enn det han gjorde for en 6-7år siden og jeg tror ikke han har den snerten han hadde tidligere. Den som lever for se!

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #13 : 16. februar 2011, 02:03 »
Jeg henger meg på Lofuslarsen her. Syns ikke Krokop har vist noe særlig bra i UFC overhodet. Er nok over the hill trur jeg. Men det er kanskje sånn med mange fightere at når de har gått mange matcher og fått mye juling på trening samt slag i toppen over tid tar det noe ut av deg. Pluss at en sikkert blir mindre sulten og rastløs etter å utrette ting når en har peishylla full av gamle trofeer.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
« #14 : 16. februar 2011, 02:49 »
Leste nettopp at Fedor ikke legger opp likevel. Håper bare at han satser 100% og er dedikert dersom han skal gå flere kamper. Har ikke lyst til å se Fedor gå i samma fella som Chuck Lidell mf. Ikke noe er mer trist enn å se en gammal avdanka storhet ta juling og gå kjedlige dårlige kamper. Kanskje han bør vurdere 205lbs som en del har foreslått...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!