Skrevet av Emne: Smoe og Egoscue  (Lest 27523 ganger)

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #60 : 09. juni 2011, 21:52 »
Hyggelig å hilse på i dag!

Skjønner hva VP mener når han sier at de lurer på hvor sterk du kan bli hvis du trener, for du ser ut til å ha anlegg for slikt. Største jævla bondeneven jeg har hilst på siden,.... lenge  Grin



Hyggelig ja!

Hoho, store nevar ja; då skulle du ha hilst på far min!  Grin

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #61 : 09. juni 2011, 22:04 »
Har du prøvd å ta låsegrep uten tommel? Altså du bare krøller fingrene rundt stangen som et sett med reimer? Ikke rart du har bra grep Grin

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #62 : 09. juni 2011, 22:55 »
Hyggelig å hilse på i dag!

Skjønner hva VP mener når han sier at de lurer på hvor sterk du kan bli hvis du trener, for du ser ut til å ha anlegg for slikt. Største jævla bondeneven jeg har hilst på siden,.... lenge  Grin



Men hvordan reagerte han når jeg kom med en håndbak-forespørsel i går?

Avslag.

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #63 : 12. juni 2011, 19:41 »
Sundag

Knebøy:
Oppvarming med 24kgs kettlebell
5 x 20kg
5 x 40kg
5 x 60kg
4 x 80kg
2 x 100kg
5 x 107,5kg

Beinspark:
Oppvarming på diverse antal kg
2 x 5 x 60kg
2 x 5 x 65kg
5 x 70kg

Lårcurl:
8 x 20kg
8 x 30kg
5 x 40kg
4 x 5 x 45kg høgre bein
6 x 5 x 45kg venstre bein

Benkpress:
8 x 20kg
8 x 40kg
5 x 60kg
5 x 70kg
4 x 80kg
2 x 90kg
5 x 5 x 97,5kg

Kabelroing: | rett stang, breidt grep
8 x 33kg
8 x 40kg
5 x 57kg
5 x 5 x 87+2 ekstravekter

Magehjul: | frå knea
3 x 12 x kroppsvekt

Eg byrja på knebøy i dag, men vektfordelinga gjekk ikkje bra. Det virker som om det er høgre side eg er litt sterkare i, så i byrjinga av løftet er det altfor lett å skyve vekta meir over på høgre side, enn venstre, og løftet blir skeivt og ekkelt. Det var på grunn av dette at eg tok 2 ekstra sett på venstre hamstrings i førehald til høgre.
Men eg trur mesteparten av forskjellen ligg i gluteus, og skjønar ikkje heilt korleis eg skal få trent ei side meir enn den andre der. Eitbeins nordic hamstrings?

Benkpressen gjekk bra i dag. Seelhome, som var dagens spottar, meinte eg hadde fleire repetisjonar inne til og med på siste settet, så trykket var bra i dag. Det hjelper tydeligvis med fredag- og lørdagskveld på byn, for deretter å trena på sundag.  Grin


Men hvordan reagerte han når jeg kom med en håndbak-forespørsel i går?

Avslag.
Har du prøvd å ta låsegrep uten tommel? Altså du bare krøller fingrene rundt stangen som et sett med reimer? Ikke rart du har bra grep Grin
Hoho!  Wink

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #64 : 12. juni 2011, 22:42 »
Husker vagt at vi møttes på byen i går? Grin Prøvd ettbens rygghev? Da tror jeg du merker om det er forskjell på styrken i gluetus.

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #65 : 13. juni 2011, 00:46 »
Husker vagt at vi møttes på byen i går? Grin Prøvd ettbens rygghev? Da tror jeg du merker om det er forskjell på styrken i gluetus.
Ja, det blei visst litt synging/roping til musikken. Og det fortsatte når lyset kom på og musikken stoppa. Så det var jo god stemning.  Grin

Eitbeins rygghev får eg prøva då. Såg ein video av eitbeins beinpress, noko eg trudde ville vera mindre bra for hoftepartiet, men det er kanskje ikkje så dårleg det heller...?

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #66 : 14. juni 2011, 23:28 »
Tysdag

Eitbeins beinpress:
5 x 45kg
5 x 55kg
5 x 65kg
5 x 75kg
5 x 85kg
5 x 90kg | høgre bein
2 x 5 x 90kg | venstre bein

Militærpress:
2 x 5 x 20kg
5 x 30kg
2 x 4 x 50kg
3 x 60kg
2 x 65kg
5, 5, 3, 2 og 2 reps på 70kg!!!!

Markløft:
5 x 60kg
5 x 80kg
5 x 110kg
3 x 150kg
5 x 175kg
1 x 175kg

Forsøket på eitbeins beinpress var suksess, i den form at eg merka ein del forskjell på beinstyrken. 90kg var omtrent 5rm på venstre bein, medan på høgre kunne eg ha teke nokre kg til. Køyrde eit sett meir på venstre i dag, og så får vi se korleis det blir gjort framover. Beinpress jobbar ganske hardt på knea synst eg, så viss eg skal byrja å ta ganske tung beinpress på kvar økt, kan det bli spennande å sjå korleis knea taklar det.

Skuldrene kjentes ikkje klare ut i dag, og før eg byrja på militærpressen merka eg at eg ikkje var i form til den øvinga. Eg fekk ikkje lyfta noko særleg eksplosivt heller, då venstre skulder sa ifrå med småvondtar med ein gong eg la inn litt ekstra trykk. Det er mogleg dette berre viser at eg treng ein deload no, noko som ikkje er så rart, i og med at eg har auka ganske jamnt frå 30kg til 70kg utan å deloade. Eg går sannsynlegvis ned til 60kg, og håpar at trening på lette vekter vil gi like mykje effekt no, som det har gjort før. Pinleg å gå såpass mykje ned i antall repetisjonar i dag, men vi får koma sterkare tilbake.

Dagens markløft gjekk opp, men eg er usikker på om eg er nøgd med teknikken. Eg trur ikkje at det er noko skadeleg med den, eller at den er dårleg på den måten, men det er eit visst strongmanpreg over løfta no når det byrjar å bli skikkeleg tungt. Det er mogleg at eg ikkje får aktivert ryggen like mykje som eg kanskje burde. Eg lårar ikkje altfor mykje, men den siste rørsla på fleire av løfta blir utretting av bein. Det spørst om eg burde ha tatt ein "teknisk deload", men eg trur nok at viljen til å løfta tungt får pressa meg til å prøve i alle fall 180kg før noko slikt skjer.

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #67 : 15. juni 2011, 09:21 »
Morro aa lese loggen din! Ikkje fullt saa morro aa vere den svakaste oddigen her inne... Ser fram til showdown  Smiley

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #68 : 22. juni 2011, 20:08 »
Eg har vore utan Internett den siste tida, og vil ikkje få logga skikkeleg før i juli.

Eg hadde ei økt heime i Odda der eg stort sett irriterte meg over mindre god benk, og eit lokale overfyllt med apparater som ikkje eingong var noko behagelege å bruke. Fekk opp eit par 5-arar på 100kg i benken, som er delt inn i 4 "plater" og som går skrått ned i beinretninga!

Økta etter (på sundag?) var eg på vektertorget att og fekk opp 5 repetisjonar på 180kg markløft, og starta militærpress på 60kg.

På tysdag skulle eg på vektertorget, men det viste seg at dei hadde gått over til sommartider der, og dei stengde 20:00. Då hjelper det lite å vere der klokka 19:47!  Angry Økta vart erstatta med joggetur rundt store lungegårdsvannet etterfulgd av 3 sett armhevingar og 2 sett med planken.

Dersom leifen har vore innom så skuldar eg på at eg skriv på iPod touch, og er mindre nøgd med å ha blitt fråstolen (frastjelt) min bærbare pc.

Morro aa lese loggen din! Ikkje fullt saa morro aa vere den svakaste oddigen her inne... Ser fram til showdown  Smiley
Takk!  Smiley ...men eg veit ikkje heilt om det med at du er svakaste Odding er heilt sant...

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #69 : 24. juni 2011, 23:55 »
Torsdag vart det ei økt med det eg klarde å finne på:

Pull ups: 3 x 5 x kroppsvekt frå takbjelke. Litt lågare på toppen enn slik eg har gjort det før, som sikkert er grunnen til jamnare repsantal på setta.
Armhevingar: 2 x 20. Utført med militær standard!!  Grin
Knebøy: 8 reps med søster, med ukjent vekt, på skuldrene. Skulle hatt eit par sett til, men ballasten var motvillig.  what

3 x 8 reps med løfting av hoggestubb... med dårleg steinløftstil.
4-5 reps med press av same gjenstand. Vending på første rep. Blei litt stokkvendingstil her, men var ikkje supertung, så skal ikkje skryta på meg for mykje. Var knotete å få tak på, spesielt i presset.


Fredag:
Jogging og intervalltrening med ho mor. Ca 60 min. 

Har video av stubbeløft, men det er usikkert om eg tør å dela den med folk.

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #70 : 01. juli 2011, 22:31 »
Tysdag vart det første gymøkt på ei god veke. To sett med 5 reps, og tre sett med 3 reps i benken. Siste forsøk på 100kg blir på sundag; tilbake på Safe, Odda.

Torsdag:

Eitbeins beinpress:
2 x 5 x 35kg
5 x 45kg
5 x 55kg
3 x 5 x 75kg høgre bein
5 x 5 x 75kg venstre bein

Militærpress:
Oppvarming med facepulls
2 x 5 x 20kg
5 x 30kg
4 x 50kg
2 x 60kg
5 x 5 x 62,5kg

Markløft:
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 140kg
2 x 160kg
5 x 185kg

Nedtrekk:
5 x 5 x 77kg

Markløften gjekk opp. Eg var litt ukonsentrert, delvis pga at ein konkurrent i venskapskonkurransen som snart finn stad, var der og såg på.

Når eg heldt på å rydda på plass etter markløften, ville eg forsøke å vende 100kg. Det meste eg har prøvd før er 90kg. Smalt på meg eit belte sidan eg nettopp hadde trent markløft, og sidan vending ikkje er noko eg vanlegvis trenar. Klarte å venda 100kg, men mangla nokre få cm når eg prøvde å pushpresse. Eg skuldar på militærpresstrening før forsøket!  Grin

Video av 185kg markløft kjem kanskje opp i løpet av kvelden, eventuelt seinare i helga, til tross for at eg hadde pinleg dårleg form på rygg på fleire av repetisjonane. Vi forsøkte óg å filme 100kgs-vendinga, men mobilen min ville ikkje at det skulle skje, så den slo seg av nokre minutt, og videoen vart ikkje til.

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian trener - alternativ til 5x5
« #71 : 02. juli 2011, 12:36 »
Pinleg form på rygg etter første repetisjon. Eg trur det går mest på konsentrasjonen, då eg hadde noko lunde same opplegg på 175kg, men klarte å konsa betre på 180kg og merka godt at ryggen var betre då. Eg får gjer mitt beste for å betra det på 190kg neste gong.


http://www.youtube.com/watch?v=kJUV3fZq6V4

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Stian, SL 5x5, film s.5
« #72 : 02. juli 2011, 16:28 »
Fantastisk økning! Men du må få deg ny telefon Cheesy

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Stian, SL 5x5, film s.5
« #73 : 02. juli 2011, 16:40 »
fin form ! rå markløft også  Grin
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian, SL 5x5, film s.5
« #74 : 02. juli 2011, 17:06 »
Fantastisk økning! Men du må få deg ny telefon Cheesy
Takker, mann! Eg håper du meiner eg treng ny telefon på grunn av at den blei sint og slo seg av...? Fordi kvaliteten på videoen er det jo ingenting å sei på!  Grin

fin form ! rå markløft også  Grin
Takker!  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!