Økt på Nyland, eller Nye Hjøllo for å være pirkete, i løpet av helgen?
Ryktene sier at jeg har friuke, og du har vel kanskje en time eller to å avse i løpet av helgen, med mindre såklart det viser seg å være skyfri himmel, solen steker over høye fjell, fjorder og... ja; himmelen; med en temperatur som selv ville fått de myteomspunnede sydenhistoriene servert av Knut Dale - en sen kristendomstime - til å virke som små, nærmest ubetydningsløse sitater! Så ja - du er in?
Agenda for helga; fredag 08.07.11 til sundag 10.07.11: -Fredag: Ein mogleg tur på Safe Treningssenter Odda A/S, pga laurdagspunktet på agendaen. Her kan sjølvsagt Seelhome sitt forslag byttes ut med førstnemde.
-Laurdag: Ein ven er i naud, han treng hjelp til flytting av diverse gjenstandar. Eg stiller sjølvsagt opp. Det er forresten verd å nemne at han er vår felles konkurrent under Showdown!, 29.07.11.
Elles er laurdagen relativt fri.
-Sundag: Open for forslag.
Eg gjev tillating til å kontakte underteikna via telefon for vidare kommunikasjon, men kan trygt seie at eg i skrivande stund er positiv til forslaget.
PS: Det er svært trist, men eg må nok ein gong retta på ordbruken din; du meiner sjølvsagt: "nærmest
betydningsløse (evnt ubetydelige) sitater".
Elles var dette særs imponerande!