Skrevet av Emne: Smoe og Egoscue  (Lest 27529 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Stian og Egoscue
« #120 : 05. september 2011, 18:01 »
Good shit. Tom Sturle er flink han, selv om han er tynn som en strek.

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian og Egoscue
« #121 : 05. september 2011, 18:34 »
Veldig bra Stian! Tipper at du ser fremgang til neste konsultasjon, og at du om noen måneder er friskere og sterkere enn noensinne!
Good shit. Tom Sturle er flink han, selv om han er tynn som en strek.
Takker! Cheesy
Eg har ikkje vore hos så mange legar og liknande i samanheng med skadar og andre ting som eg får hjelp med no, men inntrykket mitt er at det er mykje meir synsing og vas enn det burde vore. I dag følte eg ikkje at eg fikk litt informasjon og nokre retningslinjer å følgje når det gjeld tinga eg må jobbe med. Det var meir som ei lita utdanning pressa ned i 90minutt, og det var fleire gonger under konsultasjonen at eg tok meg sjølv i å smile, berre fordi eg forstod at det som vart sagt, var så bra, og nyttig, som det er!

Angåande kroppsvekt, så vart det prata litt om det medan eg var der, og han spurde korleis vi klarte det; når eg nemnde at eg hadde gått opp 10+ kg på litt over eit halvt år. Då han heldt på, auka dei 2,5kg i året, og var nøgde med det. Han er vel berre ikkje glad nok i mat.  Grin

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Stian og Egoscue
« #122 : 05. september 2011, 18:54 »
Takker! Cheesy
Eg har ikkje vore hos så mange legar og liknande i samanheng med skadar og andre ting som eg får hjelp med no, men inntrykket mitt er at det er mykje meir synsing og vas enn det burde vore. I dag følte eg ikkje at eg fikk litt informasjon og nokre retningslinjer å følgje når det gjeld tinga eg må jobbe med. Det var meir som ei lita utdanning pressa ned i 90minutt, og det var fleire gonger under konsultasjonen at eg tok meg sjølv i å smile, berre fordi eg forstod at det som vart sagt, var så bra, og nyttig, som det er!

Angåande kroppsvekt, så vart det prata litt om det medan eg var der, og han spurde korleis vi klarte det; når eg nemnde at eg hadde gått opp 10+ kg på litt over eit halvt år. Då han heldt på, auka dei 2,5kg i året, og var nøgde med det. Han er vel berre ikkje glad nok i mat.  Grin

Om du kommer til Tom uten å ha vært rundt hele verden av diverse behandlere så har du vært vanvittig heldig. Det er mye bedre å ta tak i ting før du får de helt store problemene også.. i lengden betyr det enormt mye for resultatene om du unngår lengre skadefravær som tross alt ikke er så uvanlig.

Forøvrig så gikk jeg opp 15kg i året de tre første årene jeg trente og dette var han også ganske sjokkert over å høre. Men han hintet også til at jeg var for tjukk, men ikke noe å ta seg nær av fra en mann som ikke bøyer 200kg Grin

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Stian og Egoscue
« #123 : 06. september 2011, 14:47 »
I dag følte eg ikkje at eg fikk litt informasjon og nokre retningslinjer å følgje når det gjeld tinga eg må jobbe med. Det var meir som ei lita utdanning pressa ned i 90minutt, og det var fleire gonger under konsultasjonen at eg tok meg sjølv i å smile, berre fordi eg forstod at det som vart sagt, var så bra, og nyttig, som det er!

Akkurat den følelsen jeg hadde da jeg var der, og jeg var bare på besøk! Han er dritflink, og forklarer godt. Hvis han anbefaler en bok, så kjøp den! Beste femtilappen du kan bruke.

Angående vekten hans, så var han vel aldri over 100kg selv da han var størst, men i og med at leggene hans kun er å regne som avstandsstykker kan vi justere ham opp til 110, og da var han ganske grov. Ellers er han vel altfor forfengelig til å kunne legge på seg mer enn 2,5 kg i året  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian og Egoscue
« #124 : 06. september 2011, 22:23 »
EDIT

Nokre av øvingane på egoscueprogrammet er mykje tyngre enn ein skulle tru, og det krev mykje konsentrasjon på eit par av dei. Men dette er vel som alle andre ting; ein treng litt tid før ein klarar å vende seg til opplegget.

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian og Egoscue
« #125 : 08. september 2011, 19:47 »
I går var eg innom Vektertorget, for å ta ei egoscueøkt. Men det var ikkje lenge etter at eg var komen inn på treningsstudioet at eg fann ut at det ikkje er noko vits i å opphalde seg på eit treningsstudio for desse øvingane. Å stå og sveie fram og tilbake langs ein vegg, eller å sitje og presse puter mellom beina x antal gonger er lettare å gjer heime i stua; i trygge omgjevnader!  Tongue
Så då blir det få turar på VT framover; eg får stikka innom eit par gonger bare for nokre enkle isolasjonsøvingar, så eg ikkje blir for skremd av staden når eg har utbetra skeivheitene i kroppen. Noko skikkeleg styrketrening blir vanskeleg når eg har blitt anbefalt å unngå både knebøy, markløft og militærpress.
I tillegg må nok spillelista på dataen utvidas ein del, då 1+ time med små rørsler, krevjar god, variert, underhaldning av den musikalske sorten. Eg tek gjerne imot tips.  Grin

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Stian og Egoscue
« #126 : 09. september 2011, 01:34 »
Powerwolf, Sabaton, Graveyard, Rory Gallagher, Electric Wizard, Danzig og Dunderbeist!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian og Egoscue
« #127 : 09. september 2011, 10:59 »
Powerwolf, Sabaton, Graveyard, Rory Gallagher, Electric Wizard, Danzig og Dunderbeist!
Takker! Smiley Spennande navn på dissa...

Det første eg "youtuba" var Powerwolf, og eg fekk opp "We Drink Your Blood". Reint melodiøst minte det meg svært om ein god gamal song frå Roxette. Ikkje spør meg kvifor dette plutseleg dukka opp i hovudet mitt, og ver snill og la vere å dømme meg for det!  Grin
Her kjem ein liten samanlikning; høyr melodilinja frå 0:36 i Powerwolfsangen, og tilsvarande frå 0:55 i Roxettesangen:

Powerwolf:

Roxette

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Stian og Egoscue
« #128 : 10. september 2011, 12:46 »
Skjønte hva du mente med en gang! Per Gässle er jo et popgeni, så skal de først lage pompøs popmetal kunne de stjålet fra dårligere folk enn ham  Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Stian og Egoscue
« #129 : 13. september 2011, 08:12 »
Kom meg ned til studentsenteret, og fikk svømt 4-500 slappe meter i går. Usikker på om dette er bra for meg i denne perioden. Det er mogleg at skuldrene ikkje tener på dette.
Eg byrja å gjere FiF-øvingane mine ca halv to, så då vart det seint i seng denne dagen óg! what

Vanskeleg å komme seg i seng, når du byrjar å utforske youtube, og finn nye videoar, og finn att gode gamle videoar som til dømes:
Zakk Wylde

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Smoe og Egoscue
« #130 : 20. september 2011, 23:49 »
Tysdag, og nytt besøk hos Form i Fokus.
EDIT

Har hatt god framgong sidan sist. Det vil seie; hofteområdet har retta seg godt opp, og er på veg mot bra greier, men øvre del av kroppen var visst endå verre enn det har vore før. Men, igjen, det var visstnok venta, og berre slik det må vere, og så blir fleire og fleire delar, retta meir og meir, etter kvart.

Det vert sannsynlegvis litt trening med strakmark og hantelroing, eventuelt litt armtrening, i tida framover, etter godkjenning av Egoscuemannen.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Smoe og Egoscue
« #131 : 21. september 2011, 02:36 »
Har opplevd noe lignende selv, at ettersom du håndterer enkelte problemer så dukker nye opp. Det går liksom i skall innover.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Smoe og Egoscue
« #132 : 21. september 2011, 07:56 »
Hvis hoftene retter seg kommer alt etter. Du får heller satse på å modifisere et Sheikoprogram til å bare gjelde biceps og triceps  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Smoe og Egoscue
« #133 : 21. september 2011, 16:01 »
Har opplevd noe lignende selv, at ettersom du håndterer enkelte problemer så dukker nye opp. Det går liksom i skall innover.
Jepp, det er vel som regel naudsynte steg på vegen...

Hvis hoftene retter seg kommer alt etter. Du får heller satse på å modifisere et Sheikoprogram til å bare gjelde biceps og triceps  Grin
Ja, dersom eg klarar å kopla ut skuldre og rygg osv medan eg trenar biceps/triceps, og egoscuetreninga mi varar i nokre månadar, satsar vi på bicepscurling av tidligare militærpressvekter før eg er tilbake i full trening. Grin

Utlogget smoe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

Sv: Smoe og Egoscue
« #134 : 21. september 2011, 20:05 »
Eg fór ned på vektertorget i dag, og prøvde meg på et par øvingar.
Byrja med hantelroing, med kneet på benk, der eg gjekk opp til 10 x 26kg.
Prøvde meg og på strakmark, opp til eit par 5-ar sett på 80kg.

Biceps og triceps vart det ikkje gjort så mykje av, for eg merka fort at eg aktiverte skuldre for mykje på tricepsøvingane, både med curlstang, og tau i kabel. Så då vart det med dei to enkle øvingane for ryggen i dag. I tillegg blir det jo gjennomgong av egoscueprogrammet, så snart eg har fått slengt i meg noko mat.  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!