Skrevet av Emne: Veien mot fallskjermjeger opptaket!  (Lest 7474 ganger)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Veien mot fallskjermjeger opptaket!
« #15 : 07. mars 2011, 16:31 »
Som sagt tidligere, ikke heng deg opp i for mye detaljer, .feks alt av praktiske ferdigheter ute i felt lærer du under opptak/utdanning, poenget er å se at du klarer og tilegne deg, og ikke minst bruke disse ferdighetene under forskjellige omstendigheter. Det er ikke sånn at du blir kasta ut hvis du ikke klarer å fyre opp ett bål, men du kan bli sulten og kald! Fortsett med å jobbe med den fysiske delen, også svømming under vann kan være greit å ha trening på.  Å lene deg bakover fra 3 meter'n klarer du hvis du virkelig vil Wink

For å forbrede deg mentalt og bygge opp psykisk motivasjon, som jeg mener er det aller viktigste, så kan du jo f.eks kjøpe boka "Fallskjermjeger", som er skrevet av Anders Nilsen og Are Løset. Are Løset har vært med på seleksjon og utdanning av fallskjermjeger-rekruttene i mange år, så boka kan gi deg ett godt bilde av hva som møter deg hvis du er heldig å slipper gjennom nåløyet. Tanker rundt dette kan være ett viktig verktøy når motivasjon og vilje er på tur nedover, noe du helt sikkert vil oppleve innimellom Smiley
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget jompa1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

  • Slank kar med sterke sener!
Sv: Veien mot fallskjermjeger opptaket!
« #16 : 07. mars 2011, 16:56 »
Som sagt tidligere, ikke heng deg opp i for mye detaljer, .feks alt av praktiske ferdigheter ute i felt lærer du under opptak/utdanning, poenget er å se at du klarer og tilegne deg, og ikke minst bruke disse ferdighetene under forskjellige omstendigheter. Det er ikke sånn at du blir kasta ut hvis du ikke klarer å fyre opp ett bål, men du kan bli sulten og kald! Fortsett med å jobbe med den fysiske delen, også svømming under vann kan være greit å ha trening på.  Å lene deg bakover fra 3 meter'n klarer du hvis du virkelig vil Wink
For å forbrede deg mentalt og bygge opp psykisk motivasjon, som jeg mener er det aller viktigste, så kan du jo f.eks kjøpe boka "Fallskjermjeger", som er skrevet av Anders Nilsen og Are Løset. Are Løset har vært med på seleksjon og utdanning av fallskjermjeger-rekruttene i mange år, så boka kan gi deg ett godt bilde av hva som møter deg hvis du er heldig å slipper gjennom nåløyet. Tanker rundt dette kan være ett viktig verktøy når motivasjon og vilje er på tur nedover, noe du helt sikkert vil oppleve innimellom Smiley
Tusen takk nok engang! Smiley
Svømmer med dagens form 40 meter under vann, vil det være tilstrekkelig?
Har lest boka og vil si den er bra, men sitter enda her nyskjerrig!
Kanskje rett som du sier at det er lurt å være litt uvitende!
Tror egentlig du har gitt meg den informasjonen jeg trenger, og takk igjen!
HONNØR
"Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp"
Til alle store muskelkarer her inne; jeg løper fra dere alle med bein på tykkelse med deres armer, imponerende? Klart det er imponerende! hoho

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!