Skrevet av Emne: Hvordan bli ustoppelig?  (Lest 23156 ganger)

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #30 : 19. april 2011, 13:23 »
Helgekriger hørres jo nesten like klein ut som trådstarter. Hvertfall hvis du går rundt med homse-skraperen din og forestiller deg scenarioer hvor du blir voldtatt fra alle mulige vinkler. Alle vet det er lite som kan stå imot en gjeng somaliere med blod på tann hvis man ikke har noe kfc-chicken man kan kaste på bakken for å distrahere.
24 og feit

Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #31 : 19. april 2011, 13:30 »
Hvordan er psyken din?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #32 : 19. april 2011, 13:57 »
linnhfa=Powerking

Jeg husker han lagde denne tråden.... Sykt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget vimes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #33 : 19. april 2011, 14:20 »
"
Wing Chun er ubrukelig mot personer som veier over 70kg da 90% av alle Wing Chun uttøvere veier under 50kg. "

O_O Tuller du? Har du noen gang sett en wing chun klub..? jaja dette blir min siste post, flamewarmentaliteten her er alt for høy. Men til trådstarter: Det er lettere å vinne om du ikke er regelbunnet, om du ønsker å tro at alle wing chun utøvere veier under 70KG får du egentlig holde deg til treningssentre og MMA klubber, om ikke kan du ta en tur innom en klubb, ihvertfall der jeg går er det stort fokus på styrketrening og vi har mange sotre mennesker inklusive en del dørvakter, eieren av klubben eier også ett dørvaktselskap.

Gå inn på en klubb, og se om du klarer å banke noen der : >, eneste måten å finne ut. Jeg har ihvertfall hatt god nytte av Wing Chun på byen, også mot folk som skreik "NÅ SKAL DU DØ" mens hans venn stod der "haha han er dritgod på MMA, bare gi opp livet"

Begge to endte på legevakten...

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #34 : 19. april 2011, 14:27 »
"
Wing Chun er ubrukelig mot personer som veier over 70kg da 90% av alle Wing Chun uttøvere veier under 50kg. "

O_O Tuller du? Har du noen gang sett en wing chun klub..? jaja dette blir min siste post, flamewarmentaliteten her er alt for høy. Men til trådstarter: Det er lettere å vinne om du ikke er regelbunnet, om du ønsker å tro at alle wing chun utøvere veier under 70KG får du egentlig holde deg til treningssentre og MMA klubber, om ikke kan du ta en tur innom en klubb, ihvertfall der jeg går er det stort fokus på styrketrening og vi har mange sotre mennesker inklusive en del dørvakter, eieren av klubben eier også ett dørvaktselskap.

Gå inn på en klubb, og se om du klarer å banke noen der : >, eneste måten å finne ut. Jeg har ihvertfall hatt god nytte av Wing Chun på byen, også mot folk som skreik "NÅ SKAL DU DØ" mens hans venn stod der "haha han er dritgod på MMA, bare gi opp livet"

Begge to endte på legevakten...

waaaoo.. definitivt beste innlegget til nå:P
24 og feit

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #35 : 19. april 2011, 14:35 »
Helgekriger hørres jo nesten like klein ut som trådstarter. Hvertfall hvis du går rundt med homse-skraperen din og forestiller deg scenarioer hvor du blir voldtatt fra alle mulige vinkler. Alle vet det er lite som kan stå imot en gjeng somaliere med blod på tann hvis man ikke har noe kfc-chicken man kan kaste på bakken for å distrahere. Jeg hadde dratt ned buksa og bedt om det, ingenting er mindre gøy enn å voldta noen som er villige:)

Jeg liker å være forberedt på det verste. Ikke det at jeg havner i bråk ofte, men når det skjer, vil jeg være klar. Skjønner godt hvis folk flest synes dette er kleint, men nå har det seg slik at jeg tidligere har jobbet i et miljø hvor det var viktig med mental beredskap, og dette er ikke noe man kan legge fra seg sånn helt uten videre.

Edit: Dette med KFC-kylling var ikke så dumt. Jenter som går ut på byen kan med fordel bytte ut forsvarssprayen med litt fritert kylling eller et stykke vannmelon.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #36 : 19. april 2011, 14:57 »
Jeg ser at trådstarter er en jente. Kan hun ikke heller prøve å bli uimotståelig og nydelig, fremfor ustoppelig? Alle foretrekker vel jenter som er kosete fremfor jenter som er voldelige og aggressive? Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #37 : 19. april 2011, 22:50 »
"
Wing Chun er ubrukelig mot personer som veier over 70kg da 90% av alle Wing Chun uttøvere veier under 50kg. "

O_O Tuller du? Har du noen gang sett en wing chun klub..? jaja dette blir min siste post, flamewarmentaliteten her er alt for høy. Men til trådstarter: Det er lettere å vinne om du ikke er regelbunnet, om du ønsker å tro at alle wing chun utøvere veier under 70KG får du egentlig holde deg til treningssentre og MMA klubber, om ikke kan du ta en tur innom en klubb, ihvertfall der jeg går er det stort fokus på styrketrening og vi har mange sotre mennesker inklusive en del dørvakter, eieren av klubben eier også ett dørvaktselskap.

Gå inn på en klubb, og se om du klarer å banke noen der : >, eneste måten å finne ut. Jeg har ihvertfall hatt god nytte av Wing Chun på byen, også mot folk som skreik "NÅ SKAL DU DØ" mens hans venn stod der "haha han er dritgod på MMA, bare gi opp livet"

Begge to endte på legevakten...

Fordi han var feig å poka fyren i øye eller sparkan i balla? Smiley ja jøss..

alle KAN gjøre disse sakene, men de fleste velger å ikke gjøre det Wink Hvis beggeto er klar over at den andre kommer til å gjøre hva som helst, vil man selvfølgelig gjøre det selv.

Er man god på bakkekamp, kan man benytte MYE skitne triks hvis man vill Wink selv om man ikke trener på å sparke folk i balla eller stikke dem i øyet.. Sånt kan alle.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #38 : 19. april 2011, 23:37 »
Alle foretrekker vel jenter som er kosete fremfor jenter som er voldelige og aggressive? Smiley

Jasså, gitt? Da har du tydligvis ikke hørt om shefights.net - jenter som denger menn gule og blå. Grin



http://www.shefights.net/

Utlogget Pingviin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #39 : 20. april 2011, 00:43 »
Jenter kan desverre ikke bli ustoppelig Sad
Kampsport i dag er som regel svært urealistisk og Norge er nok også feil land å trene kampsport.
Jeg trener og konkurrerer Judo (verdens største kampsport) på internasjonalt nivå, da lærer du å "sloss" både oppe og nede. Likevel tror jeg det er mye lettere å slå og sparke etc. Styrke og kondis tror jeg ikke har en dritt å si.

Hvis du vil lære å sloss, blir du pent nødt til å begynne å sloss på gata.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #40 : 20. april 2011, 09:19 »
Hvis du vil lære å sloss, blir du pent nødt til å begynne å sloss på gata.

For the record, trådstarter er en gutt.

Men hvis andre skulle lese dette, hvorfor må man begynne å sloss på gata for å bli god til å sloss? Og hvorfor er Norge feil land å trene kampsport?

Og styrke har MYE å si, så lenge du ikke veier 200 kg og bruker 3 år på å lange ut ett slag.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #41 : 20. april 2011, 09:20 »
Edit: Dette med KFC-kylling var ikke så dumt. Jenter som går ut på byen kan med fordel bytte ut forsvarssprayen med litt fritert kylling eller et stykke vannmelon.

Det må være halal.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #42 : 20. april 2011, 09:30 »
Jenter kan desverre ikke bli ustoppelig Sad
Kampsport i dag er som regel svært urealistisk og Norge er nok også feil land å trene kampsport.
Jeg trener og konkurrerer Judo (verdens største kampsport) på internasjonalt nivå, da lærer du å "sloss" både oppe og nede. Likevel tror jeg det er mye lettere å slå og sparke etc. Styrke og kondis tror jeg ikke har en dritt å si.

Hvis du vil lære å sloss, blir du pent nødt til å begynne å sloss på gata.

Jeg trente judo i 10 år og vet den er pretty much ubrukelig i real-life scenarioer hvis man ikke møter en wing chun- eller capoeira uttøver da...
Jeg tror faktisk kondis og mental ustabilitet er det eneste som teller. Forestill deg en person med asbergers og restless-leg-syndrome som springer et maraton i uka. Death machine anyone?
24 og feit

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #43 : 20. april 2011, 12:46 »
Heisann Smiley

Jeg har lenge vurdert og begynne med en litt merkelig treningsmetode. Nemlig det og bli "ustoppelig".. Når jeg sier dette, tenker jeg selvfølgelig på litt "marine-trening". Jeg vet dette kan høres dumt ut osv for mange, men jeg mener virkelig dette. Jeg har veldig lyst til og bli bokstavelig talt ustoppelig.

Hvordan vil jeg bli?

- Utrolig god kondisjon
- God styrke
- Smidig/kjapp
- Selvforsvar
- Kunne sloss generelt

Beskrivelsen er vel egentlig "Soldat".. gjerne trene seg opp til og bli en av verdens beste soldater, uten og verve seg.. Dette er drømmen min!!
Jeg har drevet med styrketrening i rundt 2 år, og gårr på kampsport i noen år. Samt at jeg har gått på turn, og drevet mye med dette på fritiden.

Vet noen om noen skikkelig bra guider til slikt? Kunne noen gitt ideer for og oppnå dette? Gjerne kom med forslag... Smiley

TAKK!


Ikke drikk brus før du går på internett.

Utlogget pewpew93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 126

Sv: Hvordan bli ustoppelig?
« #44 : 20. april 2011, 13:38 »
Helgekriger hørres jo nesten like klein ut som trådstarter. Hvertfall hvis du går rundt med homse-skraperen din og forestiller deg scenarioer hvor du blir voldtatt fra alle mulige vinkler. Alle vet det er lite som kan stå imot en gjeng somaliere med blod på tann hvis man ikke har noe kfc-chicken man kan kaste på bakken for å distrahere.

Jeg lo til tårene rant.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!