Skrevet av Emne: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?  (Lest 8532 ganger)

Utlogget immabadboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« : 25. februar 2011, 14:58 »
Jeg har tenkt å begynne med Deffing. En ting som ikke er vansklig å finne ut av er hvor mye kalorier jeg får i meg i løpet av en dag sånn ca, men hvordan skal jeg ha peiling på hvor mange av de kaloriene jeg brenner? Er 180 høy, veier rundt 65 kg og trent siden i høst men får ikke frem six packen. Noen gode tips for å få den frem? Evt hvordan trening eller et mat program (er kresen i matveien, men prøver å bli bedre)?

Takker for svar Wink

Utlogget tjukkisen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 154

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #1 : 25. februar 2011, 15:59 »
www.kalorikalkulator.no gir deg en pekepinn på hvor mye du sånn ca forbrenner!

Utlogget immabadboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #2 : 25. februar 2011, 21:06 »
tror forbrenninga mi er lavere enn normalt for å være ærlig, kanskje bedre etter jeg starta og trene men fortsatt under gjennomsnittet viljeg tro

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #3 : 25. februar 2011, 22:17 »
tror forbrenninga mi er lavere enn normalt for å være ærlig, kanskje bedre etter jeg starta og trene men fortsatt under gjennomsnittet viljeg tro

Det er stort sett ingenting som heter "lav forbrenning". Er du i normal aktivitet og har normalt energinivå så har du normal forbrenning.

Regn ut hvor mange kalorier du får i deg pr.dag. Hvis du ikke går opp eller ned i vekt, så vet du at du forbrenner like mye som du spiser.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget immabadboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #4 : 28. februar 2011, 08:57 »
Det hørtes ikke dumt ut Cheesy spiser VEELDIG variert nå .. kan være fra 2 til 6 måltider, store til små, sunne til usunne. Får jeg orden på det først og fremst er vel det en start. =)

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #5 : 28. februar 2011, 10:14 »
Er 180 høy, veier rundt 65 kg og trent siden i høst men får ikke frem six packen.

Hvis du er 180 høy og veier 65 kg så er det ikke fordi du har for mye fett på kroppen som du ikke får frem six packen, men fordi du har for lite muskler.

Få orden på kostholdet, tren kontinuerlig og gå opp i vekt så skal du se at six packen kommer raskere enn du tror.


Utlogget immabadboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #6 : 01. mars 2011, 23:47 »
håper på det men har nok for ''mye'' fett også, er ikke tynn, men har trent mage ganske lenge og er mye sterkere i magen enn de aller fleste vennene mine og mange av de har six pack Tongue men prøver så godt jeg kan på det andre og Smiley ikke like lett men ;P

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #7 : 02. mars 2011, 02:17 »
Kan også hende du ikke har genetikk for markert six-pack.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #8 : 16. mars 2011, 13:37 »
Kan også hende du ikke har genetikk for markert six-pack.
Word

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #9 : 27. mars 2011, 21:06 »
Fælt så viktig denne sixpacken er, er så lei av å høre om sixpack blabla... Gå opp i vekt, 8-13kg. Tren Knebøy, beinpress, hamstringscurl, markløft, chins, lattrow, nedtrekk, millitærpress, sidehev, crucifix, benkpress, smalbenk, skråbenk. TREN SKIKKELIG ! Tren dette, bli sterkere, gå på deff, du vil oppnå en mye bedre fysikk en hva du vil med å deffe nå.. Om du ikke er genetisk anlagt til sixpack, ja hva med brede skuldre, store definerte armer, bred rygg, smal hofte og råe lår ? .l.... Sixpack er bare en liten bonus.. Lover deg
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #10 : 30. mars 2011, 12:45 »
Fælt så viktig denne sixpacken er, er så lei av å høre om sixpack blabla... Gå opp i vekt, 8-13kg. Tren Knebøy, beinpress, hamstringscurl, markløft, chins, lattrow, nedtrekk, millitærpress, sidehev, crucifix, benkpress, smalbenk, skråbenk. TREN SKIKKELIG ! Tren dette, bli sterkere, gå på deff, du vil oppnå en mye bedre fysikk en hva du vil med å deffe nå.. Om du ikke er genetisk anlagt til sixpack, ja hva med brede skuldre, store definerte armer, bred rygg, smal hofte og råe lår ? .l.... Sixpack er bare en liten bonus.. Lover deg

Hva er det med folk på dette forumet?? Seriøst, i hver tråd der en person ikke har en vekt som tilfredstiller ett gitt krav i fra enkelte brukere her på forumet så får de slengt i trynet at de er for tynne?
Finnes flere tråder der folk spør om hjelp til ett spesifikt mål og veldig ofte mål om å få frem sixpack, de blir møtt med gå opp i vekt, tren tyngre osv. Hadde trådstarter ønsket å få en vurdering på om han veier nok ut i fra en treningsforum standard med en hovedvekt av småfeite bulkere så han han vell spurt om dette??

quoten er ett typisk eksempel på hva jeg snakker om.
 
Beefcake sin tilnærming har en helt annen vinkling der han faktisk forklarer hvordan han lettere kan få sixpack og ikke kun poengterer at trådstarter veier for lite.

Utlogget immabadboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #11 : 31. mars 2011, 19:31 »
Hva er det med folk på dette forumet?? Seriøst, i hver tråd der en person ikke har en vekt som tilfredstiller ett gitt krav i fra enkelte brukere her på forumet så får de slengt i trynet at de er for tynne?
Finnes flere tråder der folk spør om hjelp til ett spesifikt mål og veldig ofte mål om å få frem sixpack, de blir møtt med gå opp i vekt, tren tyngre osv. Hadde trådstarter ønsket å få en vurdering på om han veier nok ut i fra en treningsforum standard med en hovedvekt av småfeite bulkere så han han vell spurt om dette??

quoten er ett typisk eksempel på hva jeg snakker om.
 
Beefcake sin tilnærming har en helt annen vinkling der han faktisk forklarer hvordan han lettere kan få sixpack og ikke kun poengterer at trådstarter veier for lite.
Takker for svar og støtte =)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #12 : 31. mars 2011, 23:04 »
Hva er det med folk på dette forumet?? Seriøst, i hver tråd der en person ikke har en vekt som tilfredstiller ett gitt krav i fra enkelte brukere her på forumet så får de slengt i trynet at de er for tynne?
Finnes flere tråder der folk spør om hjelp til ett spesifikt mål og veldig ofte mål om å få frem sixpack, de blir møtt med gå opp i vekt, tren tyngre osv. Hadde trådstarter ønsket å få en vurdering på om han veier nok ut i fra en treningsforum standard med en hovedvekt av småfeite bulkere så han han vell spurt om dette??

quoten er ett typisk eksempel på hva jeg snakker om.
 
Beefcake sin tilnærming har en helt annen vinkling der han faktisk forklarer hvordan han lettere kan få sixpack og ikke kun poengterer at trådstarter veier for lite.

Kanskje fordi denne personen allerede ser ut som en pinne, og ønsker å bli en enda mindre pinne, bare at denne ønskede pinneformen har noen tærninger over navlen.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget immabadboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #13 : 31. mars 2011, 23:32 »
Kanskje fordi denne personen allerede ser ut som en pinne, og ønsker å bli en enda mindre pinne, bare at denne ønskede pinneformen har noen tærninger over navlen.
hold kjeften din a jævla idiot. skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a. du ser ut som en jævla utsulta tulling på bildet ditt btw Wink

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg?
« #14 : 31. mars 2011, 23:42 »
hold kjeften din a jævla idiot. skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a. du ser ut som en jævla utsulta tulling på bildet ditt btw Wink

Enig! HardCore, gener har vel INGENTING med trening å gjøre! Og speilbildet viser ikke en pinne, det viser en chubby kis. Speilbildet lyver vel ikke? Speil er jo fakta?

(For de som ikke skjønte det: I-R-O-N-I-UTROPSTEGN)
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!