Skrevet av Emne: Klamydia - usikker på om kjæresten har vært utro  (Lest 9207 ganger)

Utlogget Emika

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Fjernet av bruker. Takk for svar! Smiley
"You want to know the secret? The secret to geting huge? Bro, there are no fuckin secrets. Sorry. People always want that secret exercise, secret diet, or little secret pill. All the shit that works is right out in front of your face. You just got to open up your eyes to see it. There aren't any short cuts or any fucking free passes. You got to roll the dice and move one step at a time." -- The House

Utlogget Nico_

  • Teknisk support
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 99

  • Teknisk support
Istedenfor å få mange rare svar så anbefaler jeg https://www.suss.no/ som holder seg veldig objektive på tilbakemeldingene.

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Vel, kompis. Det er som du sier selv. Det er også sykt merkelig at dere skulle få symptomer SAMTIDIG hvis det er en gammel smitte som hun har hatt hele tiden. Sjansene for at hun bære på en smitte i et halvt år, at den overlever antibiotika, og at hun skulle smitte deg, også noen måneder senere få symptomer helt random etter et halvt år, også får du dine symptomer, etter mange måneder du også, akkurat samtidig som henne? Det skjer bare ikke Tongue

Frykter det verste jeg ass =DD
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!