Skrevet av Emne: Hva liker gutter?  (Lest 39632 ganger)

Utlogget bjørn`

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Hva liker gutter?
« #60 : 21. juni 2012, 12:27 »
Synes for all del jenter ikke skal trene noe form for muskel øvelser hold dere til jogging, markerte jenter er utrolig nasty. Bortsett fra det så sitter alt i øynene for min del, selvfølgelig er det viktig at personen ser bra ut men det er i øynene man ser absolutt alt personlighet etc

Haha, så det er bedre at de er radmagre enn at de har litt markerte muskler? Tongue
Smiley

Utlogget monsterhard

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

« #61 : 21. juni 2012, 13:13 »
Haha, så det er bedre at de er radmagre enn at de har litt markerte muskler? Tongue

Nei en mellomting er det ultimate, men fy markerte jenter er til å spy av.

Utlogget Mårten

• Aktivt medlem
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #62 : 22. juni 2012, 16:07 »
Det er ikke kroppen hennes du skal dele en livstid med, det er personligheten. Kroppen forandrer seg stadig, men(forhåpentligvis) gjør ikke personligheten det.

For min del har det ikke så veldig mye å si hvordan hun ser ut, så lenge hun har noe jeg blir tiltrukket av, samt personligheten hennes er god. Om du har 10% fett, 30% fett eller markerte muskler kan det være noe som tiltrekker meg mot henne. Øynene, smilet, kroppen er bare noen ting det kan være. Det som er viktig for min del er personligheten. Jordnær og ydmyk, samtidig som hun har egne meninger og står for dem, det er noe jeg verdsetter høyt.
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Gå til:  

Øvelsene du gjør feil

Trening13.12.2019254

Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

Kosttilskudd - bruker du for mye?

Kosthold11.12.201944

Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!