Skrevet av Emne: Hva liker gutter?  (Lest 48739 ganger)

Utlogget Looney

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 38

Hva liker gutter?
« : 26. februar 2011, 01:02 »
Hadde egentlig bare lyst å høre hva en gutt setter pris på hos en jente  Grin
- kropp
- personlighet
- utseende (ansikt osv)

altså kjæreste materiale og ikke one night stand x)

Også lurte jeg på om dere gutter liker jenter som trener styrke og har noe magemuskler og definerte armen/ben? Cheesy (ikke body builder liksom..) Trener nettopp "som en helt" for å oppnå dette selv Grin

Sikkert flere tråder rundt her om dette, men kjeder meg, så kjekt å "finne på" noe her inne, og se hva dere svarer Cheesy

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Hva liker gutter?
« #1 : 26. februar 2011, 01:11 »
Markløftrumpe is the shit!  Grin
Tror det med jenter og muskler er en tilvenningssak, her på TF digger nok menn muskler på jenter i større grad enn folk flest vil jeg tro... hadde du spurt på et annet forum som ikke har noe med trening å gjøre ville du nok ha fått mye "nei ææææsj, muskler på jenter er så stygt assa!!!".

Det virker for meg som om mange jenter er redd for å trene tung styrke fordi de ikke vil ha store muskler what Da må jeg nesten le litt, man får ikke store muskler uten å virkelig prøve, over flere år. SPESIELT ikke jenter. Derfor trener de aerobic og stepmaskin, mens de spiser agurk, når de virkelig vil ha resultatene man får av å trene tung styrke og spise biff!

Hva gutter setter pris på hos en jente er nå ikke så vanskelig å resonere seg fram til, fin rumpe, søtt ansikt og snill, glad og inteligent...

Jeg for min del liker søte små uskyldige jenter, slike som alltid er glade, syntes synd på de som har det vondt og er snille med alle^^

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Hva liker gutter?
« #2 : 26. februar 2011, 01:18 »
Hadde egentlig bare lyst å høre hva en gutt setter pris på hos en jente  Grin
- kropp
- personlighet
- utseende (ansikt osv)

altså kjæreste materiale og ikke one night stand x)


Også lurte jeg på om dere gutter liker jenter som trener styrke og har noe magemuskler og definerte armen/ben? Cheesy (ikke body builder liksom..) Trener nettopp "som en helt" for å oppnå dette selv Grin

Sikkert flere tråder rundt her om dette, men kjeder meg, så kjekt å "finne på" noe her inne, og se hva dere svarer Cheesy


Tar hu den i 2'ern, så er det mer enn bra nokk for meg

Utlogget Looney

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 38

Sv: Hva liker gutter?
« #3 : 26. februar 2011, 01:19 »
Markløftrumpe is the shit!  Grin
Tror det med jenter og muskler er en tilvenningssak, her på TF digger nok menn muskler på jenter i større grad enn folk flest vil jeg tro... hadde du spurt på et annet forum som ikke har noe med trening å gjøre ville du nok ha fått mye "nei ææææsj, muskler på jenter er så stygt assa!!!".

Det virker for meg som om mange jenter er redd for å trene tung styrke fordi de ikke vil ha store muskler what Da må jeg nesten le litt, man får ikke store muskler uten å virkelig prøve, over flere år. SPESIELT ikke jenter. Derfor trener de aerobic og stepmaskin, mens de spiser agurk, når de virkelig vil ha resultatene man får av å trene tung styrke og spise biff!

Hva gutter setter pris på hos en jente er nå ikke så vanskelig å resonere seg fram til, fin rumpe, søtt ansikt og snill, glad og inteligent...

Jeg for min del liker søte små uskyldige jenter, slike som alltid er glade, syntes synd på de som har det vondt og er snille med alle^^

Hehe ja det er jo sant Tongue Mange gutter andre plasser er også redd for at dama skal bli mer "mann" enn han selv om hun trener styrke xD
Men sant som du sier.. Synes det er så tåpelig når jenter ikke tør røre vektene en gang fordi de er redde for å bli "store"!
MYE arbeid skal til for at det skal skje, vi jenter er jo ikke akkurat naturlig anlagt for at det skal skje.. Tongue

Jeg synes muskler på jenter er pent, derfor jeg elsker å trene styrke, nemlig for å oppnå dette Tongue Blir kjempeglad når jeg ser/kjenner at jeg er blitt littegranne sterkere Grin

Med alltid glade mener du vel sånn til vanlig? ;P For alle har jo en dårlig dag i blant Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hva liker gutter?
« #4 : 26. februar 2011, 01:19 »
Jenter som trener styrke er gode greier Smiley


Om du i tillegg drar mer enn Halvmetern i markløft så er det perfekt Grin

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Hva liker gutter?
« #5 : 26. februar 2011, 01:22 »
Gutter liker det de selv foretrekker, enten det er feite damer, veltrente damer eller en myk høyre hånd.
Men til syvende og sist er det personligheten hennes som teller mest, da det ofte også gjenspeiles i kroppen hennes ved at hun liker å ta vare på kroppen.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Hva liker gutter?
« #6 : 26. februar 2011, 01:24 »

Tar hu den i 2'ern, så er det mer enn bra nokk for meg


He he

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Hva liker gutter?
« #7 : 26. februar 2011, 01:25 »
Comes for the looks, stays for the personality Smiley
Stort sett må ei jente være relativt fin(i mine øyne) for at jeg skal legge merke til henne, men det er for personligheten jeg eventuelt ville blitt for.

"relativt fin"-Ikke perfekt på noen måter, men må være spesiell på sin egen måte.
Personlighet>alt annet(men, skal ikke si at et par fine frontlykter ville skadet!)

Og, ikke minst! Foretrekker flat mage framfor markerte magemuskler! Og ja, jeg er wierd Cheesy

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Hva liker gutter?
« #8 : 26. februar 2011, 01:29 »
Comes for the looks, stays for the personality Smiley
Stort sett må ei jente være relativt fin(i mine øyne) for at jeg skal legge merke til henne, men det er for personligheten jeg eventuelt ville blitt for.

"relativt fin"-Ikke perfekt på noen måter, men må være spesiell på sin egen måte.
Personlighet>alt annet(men, skal ikke si at et par fine frontlykter ville skadet!)'



Og, ikke minst! Foretrekker flat mage framfor markerte magemuskler! Og ja, jeg er wierd Cheesy
egentlig veldig enig i alt du sier her : ) samme hobbyer og interresser er også en fordel!
og ja, jeg foretrekker også flat mage framfor markerte magemuskler : )

Utlogget Looney

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 38

Sv: Hva liker gutter?
« #9 : 26. februar 2011, 01:30 »
Comes for the looks, stays for the personality Smiley
Stort sett må ei jente være relativt fin(i mine øyne) for at jeg skal legge merke til henne, men det er for personligheten jeg eventuelt ville blitt for.

"relativt fin"-Ikke perfekt på noen måter, men må være spesiell på sin egen måte.
Personlighet>alt annet(men, skal ikke si at et par fine frontlykter ville skadet!)

Og, ikke minst! Foretrekker flat mage framfor markerte magemuskler! Og ja, jeg er wierd Cheesy

Var jo bra svart da Wink
Hehe, er ikke akkurat wierd av den grunn xP Synes litt magemuskler er fint, så satser på det Cheesy men ikke slike ruter som man ser på gutter, hehe

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Hva liker gutter?
« #10 : 26. februar 2011, 01:35 »
egentlig veldig enig i alt du sier her : ) samme hobbyer og interresser er også en fordel!
og ja, jeg foretrekker også flat mage framfor markerte magemuskler : )

hehe, eneste hobbyer/interesser hun trenger å ha for min del er meg Wink

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Hva liker gutter?
« #11 : 26. februar 2011, 01:42 »
Drømmedame
    |
    |
    |
    v
   

Utlogget Looney

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 38

Sv: Hva liker gutter?
« #12 : 26. februar 2011, 01:43 »
hehe, eneste hobbyer/interesser hun trenger å ha for min del er meg Wink

haha, godt sagt! xD

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva liker gutter?
« #13 : 26. februar 2011, 01:57 »
For meg er det litt viktig at ei dame har evne til undring og ettertenksomhet.  En smule tankefullhet gjør ei dame sexy!  Det er ikke til å komme fra at utseendet betyr en god del, men jeg synes at veldig forskjellige damer kan være vakre.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Hva liker gutter?
« #14 : 26. februar 2011, 02:09 »
Ei som ikke har en sløv personlighet.
Det hun gjør bør hun også gjøre bra, ta ting seriøst.
Bør ha muskler på kroppen!
Snærten rumpe og et par skikkelig stødige lår er go'geis!
Utdanning, eller en plan med livet.
Må kunne gå på trening sammen, spise sammen og være fra enannen uten at en av partene skal føle seg utrygg på hva hun/han skulle finne på å gjøre. Loyalitet er viktig!

Tja.. er vel det jeg må ha iaf ;P
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!