Skrevet av Emne: Hva liker gutter?  (Lest 48741 ganger)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Hva liker gutter?
« #30 : 28. februar 2011, 00:18 »
da det ofte også gjenspeiles i kroppen hennes ved at hun liker å ta vare på kroppen.
vel, fins de med bra kropp og sagflis mellom øra..


uansett, er mange som sier at utseende ikke teller. Og det er på en måte fornuftig å si, men også på en måte "okse-bæsj".
Det første man legger merke til er utseende, og om man har tanker om at den personen du ser har vært mindre heldig med det fysiske så er det i sjeldenheter at folk gidder å bli kjent med de.
Men nå er det jo også avhengig av hver enkelts synspunkt på hva som er pent eller uatraktivt, ghetto-ass eller no-ass, folk er forskjellige. Uansett, alle må syns at personen er pen før man gidder. Dette er noe som vi folk alltid har hatt med oss, og det å si at utseende ikke teller, den kjøper jeg ikke.

selv foretrekker jeg ei jente som er rolig, men livlig om situasjonen tilsier det,  ikke stresser seg ut på  byen hver helg for å drikke seg ape med vennindene. Bein i nesa, ha en viss struktur i tilværelsen sin. Ha en sikker framtidstanke, og stå opp for det hun sier.

"så må hun også like romantiske turer på stranda .." Grin

Utlogget erikv2

Sv: Hva liker gutter?
« #31 : 28. februar 2011, 06:51 »
bilder bilder bilder.

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Hva liker gutter?
« #32 : 02. mars 2011, 18:52 »
Det som er viktig er at ei jente kan lage mat, vaske, rydde og like a gjor det. For om hu skal ha gubben til a gjore slikt blir det kranglig og darlig humor. Na er det din tur til a ta oppvasken jeg tok den i gar..

Utlogget mrkozmic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Hva liker gutter?
« #33 : 05. mars 2011, 20:33 »
vi er ganske forskjellige, akkurat som jentene og liker forskjellige ting. Det at en gutt sier at han liker store pupper betyr det ikke at han ender opp med en slik dame. Jeg liker store pupper, men dama mi har små og aldri i livet om jeg bytter henne ut bare for pupper!

Det er vel en kobinasjon av flere ting vi tiltrekkes av. Selv en gutt som ikke liker markerte magemuskler kan bli sammen med en veltrent dame pga personighet eller annet.

Selv tror jeg ikke den rette for meg fins der ute. Langværig forhold handler om kompromisser, tilpassning, gi og ta og prøve å bygge noe sammen. Sånn sett betyr magemuskler 0,nix.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Hva liker gutter?
« #34 : 06. mars 2011, 03:07 »
Sant;) jenter har ofte det bilde at de er mer komplekse enn gutter. Men gutter har utrolig forskjellig smak akkuratt som jenter. Er bare at vi som homo sapiens gjør det så utrolig komplisert. F. eks jeg liker jenter både som har litt på magen og de jenter med 6pack, noen gutter liker jenter med kun 8 pack, noen andre de på 200kg. Er det som gjør verden så herlig. Folk er forskjellig!:D

Utlogget gulsvart

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Hva liker gutter?
« #35 : 06. mars 2011, 11:05 »
Drømmedama er lojal, pent ansikt, former, utdanning, felles interesser men noen ulike også. Ikke trenger å stresse hele tida, men bare slappe av med en film.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Hva liker gutter?
« #36 : 07. mars 2011, 03:26 »
Drømmedama er lojal, pent ansikt, former, utdanning, felles interesser men noen ulike også. Ikke trenger å stresse hele tida, men bare slappe av med en film.
Lurer på om det finnes lojale jenter der ute, eller om alle er så "styrt av følelser" at de hopper på det neste toget med en gang de har sjangs til det...til de nærmer seg sånn ca 30 med 3 unger på slep og en dårlig økonomisk fremtid.

Moro at jenter skryter av at de aldri vet hva de vil ha, men samtidig mener at de er trofaste. :-(
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Hva liker gutter?
« #37 : 07. mars 2011, 03:53 »
Drømmedama finnes vel i realiteten ikke, oppdiktet figur på lik linje med Askepot å Tornerose.

Men jakten er jo artig den og!

Utlogget mrkozmic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Hva liker gutter?
« #38 : 07. mars 2011, 17:08 »
"den rette er den du kan sitte sammen med i taushet uten at det føles at dere trenger å si noe, men likevel nyte øyeblikket" - ble det srevet et sted

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Sv: Hva liker gutter?
« #39 : 07. mars 2011, 20:28 »
"den rette er den du kan sitte sammen med i taushet uten at det føles at dere trenger å si noe, men likevel nyte øyeblikket" - ble det srevet et sted
Gay....
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget CG

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Hva liker gutter?
« #40 : 07. mars 2011, 20:48 »
I forhold til drømmedama er, slik klisjeen alltid går, innsiden alltid viktigere enn utsiden.

Selvfølgelig, hun må være pen. Pen er derimot så mangt, og jeg sikter ikke til modellstandarden.
Jeg forbinder pen med proporsjonal. For eksempel: D-cup på ei 1,5m høy jente synes jeg ikke er spesielt pent, på samme måte som A-cup på ei jente med 1,9m på strømpene blir feil.

Hun kan være så deilig hun bare vil, så god i sengen hun bare vil, så ubeskrivelig søt hun bare vil - men er det kun sagflis mellom øra dumper jeg henne raskere enn et ONS. Jeg er svært kravstor i forhold til sinnet, og drømmedama må som minstekrav ha samme humor (ok, kanskje ikke vaskeekte synkronisert humor, men det må være et snitt mellom hva jeg synes og hva hun synes er morsomt), være selvstendig, ha selvinnsikt og ikke minst generelt smart - ikke som i vet og kan mye, men hun må være intellektuell. Hun må kunne forstå vitser. Hun må kunne ta poenger. Hun må ha såpass mellom øra at det er et 50-50 forhold mellom hvor mye hun lærer/forklarer meg og hvor mye jeg lærer/forklarer hun.

Det aller, aller, aller viktigste er uansett tre følgende punkt:
- Hun skal ikke være needy.
- Hun skal akseptere meg for den jeg er.
- Ha høyere utdannelse selv eller akseptere at jeg ønsker å gjøre karriere.

Needy jenter er turn off. Det er ok med litt bekreftelsesbehov - alle ønsker bekreftelse -, men forventer jenta at jeg skal være en smiskende, romantisk gentleman 24/7 kan hun bare gtfo. Det henger sammen med punkt to - aksepter meg for den jeg er. Ikke prøv å endre meg.

Foruten det kan hun være eldre enn meg, yngre enn meg, blond, rød eller brunette, brune, grønne eller blå øyne, høy, lav eller min høyde (selvfølgelig innenfor et praktisk rom), religiøs, ateist eller agnostiker etc. Den åpne listen ruller og går ut i evigheten så lenge de overnevnte punkt er oppfylt.

Utlogget Tricker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: Hva liker gutter?
« #41 : 07. mars 2011, 20:57 »
Søt, snill jente med knebøyræv. gjerne muskler, men ikke for mye (som skal mye til..)

Utlogget adfghsdgsfjsjrjrs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Hva liker gutter?
« #42 : 29. juli 2011, 19:52 »
Liker jenter med en fast, fin kropp. Kan gjerne ha muskler, men ikke som Marit Bjørgen  Tongue Jeg er svak for blonde jenter også. De må være søte og snille, aktive, ikke dritkjedelige i senga og jeg er svak for pene øyne. Liker ikke bitchy jenter som oversminker seg og bruker brunkrem og lipgloss. Da er heller en sporty, naturlig pen jente tingen!

Må legge til at kjæresten min hverken trener eller er blond, men elsker henne likevel! Smiley Personligheten er viktigst!

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Hva liker gutter?
« #43 : 29. juli 2011, 20:06 »
Liker jenter med en fast, fin kropp. Kan gjerne ha muskler, men ikke som Marit Bjørgen  Tongue Jeg er svak for blonde jenter også. De må være søte og snille, aktive, ikke dritkjedelige i senga og jeg er svak for pene øyne. Liker ikke bitchy jenter som oversminker seg og bruker brunkrem og lipgloss. Da er heller en sporty, naturlig pen jente tingen!

Må legge til at kjæresten min hverken trener eller er blond, men elsker henne likevel! Smiley Personligheten er viktigst!

spot on! Grin
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget sugo yo 오

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

Sv: Hva liker gutter?
« #44 : 29. januar 2012, 15:00 »
Ei som ikke sier "ikke no" når jeg spør henne hva som er galt, når det åpenbart er noe som bryr henne. DET er irriterende det. Fytti faen.

...Hvorfor jeg har vært singel i 5 år Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!