Hipp hurra for meg!!!
Ble en 4. plass i Nm og strålende fornøyd. Kunne rett og slett ikke gått så mye bedre. Satt poseringene litt bedre enn sist helg, litt bedre på styrke og litt bedre på roinga. Litt skuffet over at jeg fikk 2 underkjente i pullupsen igjen pga samme feil; dultet borti stativet med foten på vei opp... unødvendig.
Det ble 24 godkjente pull, 51 godkjente dips (klasseseier) og 3.00.6 (tror jeg) på 1000m. Hadde et håp om å ta selveste Landsem da han rodde før meg på 2.59.9, men de siste 100 ble for tunge. Uansett 2. plass:)
Ettersom jeg er helt i tetsjiktet på styrke/ro-rundene vil nok fokus bli å jobbe med skulderpartiet og generell masse til neste år. Da bør pallplass være innenfor rekkevidde:) Men ettersom jeg synes roing er gøy kommer jeg nok til å legge ned et betydlig stykke arbeid på å komme meg et godt stykke under 6.20 på 2000 slik at jeg kan delta på Nm der og. Mange nye mål, det er viktig:)
Emy: er 184, så var blant de laveste i finalen:P
Opererte ryggen sist Januar, og har ikke vært helt bra. Av den grunn har mark og bøy vært aktuellt.
Hadde før det perser på 172.5 i bøy, 212.5 i sumo og 145 i benk. Helt på det evne vil jeg tro. Vet noen av Af-gutta er oppe i 180 benk, 200 i bøy og 250 i mark, men det er nok virkelig blant de sterkeste, og absolutt ikke nødvendig for å være med;)