Skrevet av Emne: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!  (Lest 35687 ganger)

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #180 : 06. oktober 2012, 05:31 »
Da smeller det!!

Vondt i hodet, sulten og tørst- allikevel klar til å rocke scenen. Har tørket opp litt i natt etter 1/2 flaske rødvin og biff i går. Bare å skape litt trykk før klokken 9 nå.
Akter å spise 50g ris, 200g kylling, 1 banan og 1 snickers 3 timer før. Blir bra det:))

Later!!

EmyR

  • Gjest
Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #181 : 06. oktober 2012, 10:13 »
Takk for det Baliba! Ja er bare å slenge seg med, kanskje vi ti slutt når 50 deltagere, DA blir det moro:))
Veide ca 85.5 tenker jeg, så blitt noen kg lettere:P

Du er forholdsvis lang da eller? 185+? Veldig bra fysikk og godt jobba. Hvor mye har du tatt i de tre store? Smiley Vet du ikke er en styrkeløfter, men alltid greit å danne seg et bilde av hvor man cirka må ligge for å ha den massen. Takk Smiley

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut 2012. 4. PLASS I NM:)))
« #182 : 07. oktober 2012, 10:37 »
Hipp hurra for meg!!!
Ble en 4. plass i Nm og strålende fornøyd. Kunne rett og slett ikke gått så mye bedre. Satt poseringene litt bedre enn sist helg, litt bedre på styrke og litt bedre på roinga. Litt skuffet over at jeg fikk 2 underkjente i pullupsen igjen pga samme feil; dultet borti stativet med foten på vei opp... unødvendig.

Det ble 24 godkjente pull, 51 godkjente dips (klasseseier) og 3.00.6 (tror jeg) på 1000m. Hadde et håp om å ta selveste Landsem da han rodde før meg på 2.59.9, men de siste 100 ble for tunge. Uansett 2. plass:)

Ettersom jeg er helt i tetsjiktet på styrke/ro-rundene vil nok fokus bli å jobbe med skulderpartiet og generell masse til neste år. Da bør pallplass være innenfor rekkevidde:) Men ettersom jeg synes roing er gøy kommer jeg nok til å legge ned et betydlig stykke arbeid på å komme meg et godt stykke under 6.20 på 2000 slik at jeg kan delta på Nm der og. Mange nye mål, det er viktig:)

Emy: er 184, så var blant de laveste i finalen:P
Opererte ryggen sist Januar, og har ikke vært helt bra. Av den grunn har mark og bøy vært aktuellt.
Hadde før det perser på 172.5 i bøy, 212.5 i sumo og 145 i benk. Helt på det evne vil jeg tro. Vet noen av Af-gutta er oppe i 180 benk, 200 i bøy og 250 i mark, men det er nok virkelig blant de sterkeste, og absolutt ikke nødvendig for å være med;)


Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #183 : 07. oktober 2012, 22:15 »
Endelig noen bilder jeg treffer på poseringen woot

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #184 : 08. oktober 2012, 08:56 »
Vet noen av Af-gutta er oppe i 180 benk, 200 i bøy og 250 i mark, men det er nok virkelig blant de sterkeste, og absolutt ikke nødvendig for å være med;)

De AF-gutta er mest sannsynlig også løgnere hehe Smiley

Veldig imponerende på styrken i helga, og flott sceneopptreden, så dette blir artig i fortsettelsen også Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #185 : 08. oktober 2012, 09:19 »
 Bow Hail Gandalf!

Du er intet annet enn en mester! Igjen må jeg bare få gratulere så mye!!!

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #186 : 08. oktober 2012, 09:45 »
Tusen takk begge to Smile Veldig, veldig fornøyd og overrasket selv. Skal få orden på ryggen og fortsette med det jeg gjør, så bør det meste bli gradvis litt bedre de neste årene. Må jo prøve å utfordre de evigunge kongene på toppen; Christian, Håvard og Sondre;) Men jeg er nok ikke alene om det, så med pågangen som er nå blir det spennende å se nivået de neste årene!

Hehe, mulig det er noen "hvite" ute å går;) Men jeg vet spesielt at Håvard og Christian har hatt noen ganske solide løft opp igjennom årene. Hva de gjør nå vet jeg dog ikke:)
Poenget er at det overhode ikke er nødvendig med sånne løft for å stille i AF som debutant:)

Utlogget sindre88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #187 : 08. oktober 2012, 22:01 »
Grattis med 4 plass i NM:)Kjempe prestasjon. Sjeldent jeg kommenterer noe her inne men liker dine holdninger ifht å holde seg unna preparater på wada sin liste. Det står det respekt av når man kanskje konkurerer mot andre som bruker. Lykke til videre med Trening!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #188 : 17. oktober 2012, 15:38 »
Tusen takk begge to Smile Veldig, veldig fornøyd og overrasket selv. Skal få orden på ryggen og fortsette med det jeg gjør, så bør det meste bli gradvis litt bedre de neste årene. Må jo prøve å utfordre de evigunge kongene på toppen; Christian, Håvard og Sondre;) Men jeg er nok ikke alene om det, så med pågangen som er nå blir det spennende å se nivået de neste årene!

Hehe, mulig det er noen "hvite" ute å går;) Men jeg vet spesielt at Håvard og Christian har hatt noen ganske solide løft opp igjennom årene. Hva de gjør nå vet jeg dog ikke:)
Poenget er at det overhode ikke er nødvendig med sånne løft for å stille i AF som debutant:)

Klart en ikke har behov for det. Det ville jo vært dumt å gi alt for å ta mest mulig benken når målet er å ta flest mulig dips og slikt lissom Smiley

.....Christian var nok en del sterkere tidligere ja, men så hadde han jo bra mye mer muskler i en periode også Wink men som du sier, så er det uansett ikke relevant lenger Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!
« #189 : 24. desember 2012, 14:23 »
God Jul til alle ivrige treningsfantaster!:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!