Skrevet av Emne: Rusa på trening?  (Lest 21232 ganger)

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Rusa på trening?
« : 27. februar 2011, 22:07 »
Det er en fyr på gymmet der jeg trener som ser så hinsides rusa ut når han kommer på trening (,forøvrig har han også et blikk som gir meg følelsen av at han likte å ta livet av kattunger når han var liten, men det er ikke saken).
Og det jeg lurer på i den sammenheng er om folk som benytter steroider ser rusa ut?

Jeg kan ikke være sikker mtp utseende ellers.

Jeg hadde kanskje sett det om han røyka en joint før han gikk på trening, så det tror jeg ikke det er,  men om det ikke er slik at man ser rusa ut av steroider, hva er det da han putter i seg før han går på trening? Rus og trening virker bare som en utrolig sær kombinasjon.

Jeg tar ikke opp dette for å skape noen doping debatt, men bare så det er sagt det er et tog jeg aldri kommer til å hoppe på, dermed er jeg relativt clueless og utover at jeg er nysgjerrig på hva han fyren putter i seg så er jeg fornøyd med min uvitenhet.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Rusa på trening?
« #1 : 27. februar 2011, 22:09 »
Det er en fyr på gymmet der jeg trener som ser så hinsides rusa ut når han kommer på trening (,forøvrig har han også et blikk som gir meg følelsen av at han likte å ta livet av kattunger når han var liten, men det er ikke saken).
Og det jeg lurer på i den sammenheng er om folk som benytter steroider ser rusa ut?

Jeg kan ikke være sikker mtp utseende ellers.

Jeg hadde kanskje sett det om han røyka en joint før han gikk på trening, så det tror jeg ikke det er,  men om det ikke er slik at man ser rusa ut av steroider, hva er det da han putter i seg før han går på trening? Rus og trening virker bare som en utrolig sær kombinasjon.

Jeg tar ikke opp dette for å skape noen doping debatt, men bare så det er sagt det er et tog jeg aldri kommer til å hoppe på, dermed er jeg relativt clueless og utover at jeg er nysgjerrig på hva han fyren putter i seg så er jeg fornøyd med min uvitenhet.

Nei, personen som bruker steroider virker ikke dopa i sinnsforstand.. Så han har nok røyka gamle gymsokker før han kommer inn Tongue
Mandal Treningssenter.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Rusa på trening?
« #2 : 27. februar 2011, 22:12 »
Det er en fyr på gymmet der jeg trener som ser så hinsides rusa ut når han kommer på trening (,forøvrig har han også et blikk som gir meg følelsen av at han likte å ta livet av kattunger når han var liten, men det er ikke saken).
Og det jeg lurer på i den sammenheng er om folk som benytter steroider ser rusa ut?

Jeg kan ikke være sikker mtp utseende ellers.

Jeg hadde kanskje sett det om han røyka en joint før han gikk på trening, så det tror jeg ikke det er,  men om det ikke er slik at man ser rusa ut av steroider, hva er det da han putter i seg før han går på trening? Rus og trening virker bare som en utrolig sær kombinasjon.

Jeg tar ikke opp dette for å skape noen doping debatt, men bare så det er sagt det er et tog jeg aldri kommer til å hoppe på, dermed er jeg relativt clueless og utover at jeg er nysgjerrig på hva han fyren putter i seg så er jeg fornøyd med min uvitenhet.

Skal ikke se bort ifra at han har tatt litt speed.....
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Rusa på trening?
« #3 : 27. februar 2011, 22:24 »
Nei, personen som bruker steroider virker ikke dopa i sinnsforstand.. Så han har nok røyka gamle gymsokker før han kommer inn Tongue

Jeg trodde egentlig ikke at det var slik.....Men gymsokkene har han fremdeles på seg, det kan jeg lukte  Wink

Skal ikke se bort ifra at han har tatt litt speed.....

Jeg tror du har slått spikern på hodet med den uttalelsen...
Men hva skal det være godt for da?
Edit; alltså med hensyn til trening?

Second this!
Hahaha forresten Smiley

Kan være så sa mangt når folk virker ruset/merkelige, noen ER bare sånt - mange jeg vet om kan virke totalt fjerne ut på tirsdagsformiddag, selv om de ikke rører en dritt Tongue

Men det kan jo godt være at han tar noe rusmidler eller lignende før han kommer på trening, who knows.


Jeg har trent på samme plassen i snart to år, denne fyren har vært der til og fra samme periode, og han har ikke sett slik ut hele tiden, så jeg tror ikke han er en av de som bare virker slik....
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Rusa på trening?
« #4 : 27. februar 2011, 22:27 »
kan ta speed, amfetaminlignende stoffer etcetc for å orke mer på treninga, mer energi. Kan se det på pupillene om de har tatt noe, husker ikke om det var at de er veldig små eller veldig utvida. tror det er siste.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Rusa på trening?
« #5 : 27. februar 2011, 22:45 »
Pupillene blir utvda av amfetaminer og amfetaminderivater.  Det blir de også av belladonnaurt og mange typer narkotika.

Jeg ser ikke bort ifra at enkelte putter i seg amfetamin før trening.  Jeg har selv sett merkelig oppførsel i styrketreningssammenheng, men kan ikke si sikkert om det dreide seg om rus.  En gang så jeg en fyr som gikk helt amok og heiv hantler i veggen så murpussen føyk.  En annen gang var det en fyr som helt umotivert bød en hel gjeng av oss på juling.  Antagelig klarer enkelte helt fint å oppføre seg merkelig uten rusmidler også.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget ironlion

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Rusa på trening?
« #6 : 27. februar 2011, 22:56 »
Film han å legg ut hær!!   Grin

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Rusa på trening?
« #7 : 27. februar 2011, 23:02 »
Blir rimelig aggro av amfetamin, så hvis jeg var deg ville jeg stirra han rett inn i øya et par-tre sekunder og sett om pupillene var utvida.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Rusa på trening?
« #8 : 27. februar 2011, 23:18 »
kan ta speed, amfetaminlignende stoffer etcetc for å orke mer på treninga, mer energi. Kan se det på pupillene om de har tatt noe, husker ikke om det var at de er veldig små eller veldig utvida. tror det er siste.

Ok, det er vel kanskje en minimal mengde logikk bak det å speede før trening da.... :Smiley

Pupillene blir utvda av amfetaminer og amfetaminderivater.  Det blir de også av belladonnaurt og mange typer narkotika.

Jeg ser ikke bort ifra at enkelte putter i seg amfetamin før trening.  Jeg har selv sett merkelig oppførsel i styrketreningssammenheng, men kan ikke si sikkert om det dreide seg om rus.  En gang så jeg en fyr som gikk helt amok og heiv hantler i veggen så murpussen føyk.  En annen gang var det en fyr som helt umotivert bød en hel gjeng av oss på juling.  Antagelig klarer enkelte helt fint å oppføre seg merkelig uten rusmidler også.

Jeg er ikke helt sikker på pupillene hans, liker ikke å vie ham mer oppmerksomhet enn nødvendig....

Film han å legg ut hær!!   Grin

Hehehe, morro-per  Wink

Blir rimelig aggro av amfetamin, så hvis jeg var deg ville jeg stirra han rett inn i øya et par-tre sekunder og sett om pupillene var utvida.


Vil helst ikke fremstå som noen new-age fantast eller no', men synes han sender ut ekstremt aggressive vibber...
Jeg går langt for å unngå ham, møter ikke blikket hans om jeg ikke må.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Rusa på trening?
« #9 : 27. februar 2011, 23:46 »
TESTO definitivt! har en del kompiser som ruser seg selv på testo, ikke får å bli stor, men får de liker rusen


Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Rusa på trening?
« #10 : 28. februar 2011, 00:01 »
TESTO definitivt! har en del kompiser som ruser seg selv på testo, ikke får å bli stor, men får de liker rusen

Dagens ;p

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Rusa på trening?
« #11 : 28. februar 2011, 00:04 »
Tar testo jeg og, men bare for å krympe den altforstore kølla mi.
Merker ikke så mye til aggresiviteten, men regner med at det kan varierer fra person til person kanskje.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget eirikk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 395

Sv: Rusa på trening?
« #12 : 28. februar 2011, 00:05 »
litt off topic, men en gamling på gymmet fortalte om en kompis av han som hadde kommet inn på gymmet drita full å hivd på 170 i benken uten oppvarming og forsøkt seg siden han hadde tatt det en gang i edru tilstand... endte med vondt i kassa... :p

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Rusa på trening?
« #13 : 28. februar 2011, 00:11 »
Tar testo jeg og, men bare for å krympe den altforstore kølla mi.
Merker ikke så mye til aggresiviteten, men regner med at det kan varierer fra person til person kanskje.

haha, jeg tar testo før jeg drar på byen i helgene! Pleier og ha testo - vors, drit digg, alle har med forskjellige typer testo , alt fra testo - E til Testo- P osv, mixer vi og koser oss!
så møtes vi dagen derpå, tar oss 1 burger på Mc'ern og knasker litt nolva : )

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Rusa på trening?
« #14 : 28. februar 2011, 00:14 »
Vet, sitter på vors og før du vet ordet av det, er det en som passer rundt pipa med testo og du kan lissom ikke si neitakk.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!