Skrevet av Emne: Søker "personlig trener" - privat  (Lest 3358 ganger)

Utlogget Huentel

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Søker "personlig trener" - privat
« : 04. mars 2011, 14:52 »
Hei. Vet ikke om dette er riktige stedet å henvende meg, men velger å prøve allikevel. Har ikke vært aktiv på dette forumet før, så beklager om jeg poster feil sted. Jeg er en nybegynner fra Bergensområdet (91-modell) som i utgangspunktet føler at jeg har lite peiling på trening. Vel, jeg kan en del teori, men er dårlig på praksisen. Har trent en liten periode, men føler at jeg ikke vet riktig hva jeg holder på med, verken når det kommer til kostholdet eller treningen.

Jeg søker derfor etter en person med litt erfaring innen kroppsbygging som også har god peiling på kosthold osv. til å trene med meg et par ganger for uken - for litt veiledning, i en slags startsfase. Trenger ikke å være noe utdannet PT med sertifikat osv, ser bare etter en enkel person (fra 18 år og oppover) som kan det han driver med, og har vært i "gamet" en stund.

- kunne alltids henvendt meg til et treningssenter, men der koster det en del, og der jeg har vært medlem før har folk hatt dårlige erfaringer, derfor henvender jeg meg til dere.

er selvsagt villig til å betale godt dersom noen skulle melde seg. Eneste "krav" er at vedkommende bor i bergensområdet og er litt fleksibel. Ta gjerne kontakt for mer info.

Utlogget DenSterkeJulenissen

• Leieboer
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

Sv: Søker "personlig trener" - privat
« #1 : 04. mars 2011, 15:24 »
For det første - vær ekstremt kritisk til PT-er. Mye vranglære der ute Smiley

Se linken under min venn, der får du veldig godt innblikk i hvordan du skal begynne osv. Bare trykk next, så kommer det en video om training, så kosthold osv. Veldig bra greier og han karen ramser opp masse nyttig, og det tar vel cirka 20min, og det er gratis. I tillegg er det skikkelig kunnskap, og ikke jallakunnskap fra jalla-PT-er.

http://www.bodybuilding.com/guides/male-teen-muscle-building/intro

Utlogget Mr Benkpress

• Global Moderator
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Trying is the first step towards failure
« #2 : 04. mars 2011, 15:34 »
Hei. Vet ikke om dette er riktige stedet å henvende meg, men velger å prøve allikevel. Har ikke vært aktiv på dette forumet før, så beklager om jeg poster feil sted. Jeg er en nybegynner fra Bergensområdet (91-modell) som i utgangspunktet føler at jeg har lite peiling på trening. Vel, jeg kan en del teori, men er dårlig på praksisen. Har trent en liten periode, men føler at jeg ikke vet riktig hva jeg holder på med, verken når det kommer til kostholdet eller treningen.

Jeg søker derfor etter en person med litt erfaring innen kroppsbygging som også har god peiling på kosthold osv. til å trene med meg et par ganger for uken - for litt veiledning, i en slags startsfase. Trenger ikke å være noe utdannet PT med sertifikat osv, ser bare etter en enkel person (fra 18 år og oppover) som kan det han driver med, og har vært i "gamet" en stund.

- kunne alltids henvendt meg til et treningssenter, men der koster det en del, og der jeg har vært medlem før har folk hatt dårlige erfaringer, derfor henvender jeg meg til dere.

er selvsagt villig til å betale godt dersom noen skulle melde seg. Eneste "krav" er at vedkommende bor i bergensområdet og er litt fleksibel. Ta gjerne kontakt for mer info.

Jeg vil anbefale deg å kontakte Vektertorget, er her både trening og PT billig. Uten tvil den beste kompetansen i Bergensområde. Spør gjerne etter Alex på Vektertoget (dette er ikke meg)
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."

Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget pewpew93

• Aktivt medlem
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

« #3 : 08. mars 2011, 10:02 »
Viss det kunne vært av interesse å kjøre uten PT, men samtidig ha ett bra miljø og folk som hjelper deg så godt de kan burde du sjekke ut http://www.youtube.com/user/scooby1961 og hjemmesiden hans http://www.scoobysworkshop.com/
Han har hjulpet mange tusen folk gjennom årene og er også personen som fikk meg til å trene. Forumet hans er også veldig bra og det er masse kunnskaper der.

Kan være verdt en titt Smiley

Utlogget Huentel

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

« #4 : 09. mars 2011, 20:24 »
Tusen takk for svar, folkens! Skal sjekke det ut. Smiley Ja, det er rett som du sier, mange ser ut til å være under den oppfatning at en hver PT er en slags treningsguru, noe som sjeldent viser seg å stemme. Gjelder å være litt skeptisk

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!