Skrevet av Emne: Silikonpupper og styrketrening !  (Lest 30777 ganger)

Utlogget erikv2

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #45 : 06. mars 2011, 15:40 »
Det var en veldig unik opplevelse, og det var verdt det så absolutt. Mange vil nok tenke det at nok en bimbo med store pupper osv. Men jeg hadde nesten ikke pupper før inngrepet på grunn av eksplosiv styrketrening på bryst. Å det viste seg ved det meste av bilder osv, og man lever kun en gang. Å min mulighet til å gjøre dette var der, så da tenkte jeg hvorfor ikke Wink folk får snakke og gjøre hva dem vil, men dem snakker dem dritter eller uten mening, så snakker dem uten vitenskap om hvorfor jeg gjorde det Smiley
Og jeg trenger en del tips fra damene her som har gjort det før, for jeg vil fortsette å trene hardt, og jeg vil nå mine mål Smiley
Skal prøve å få lagt ut bilder senere i dag

rationaliseringer er fint.


Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #46 : 06. mars 2011, 17:17 »
rationaliseringer er fint.



Med mindre du utelukkende trener for prestasjon og helse, ikke i det hele tatt på grunn av utseende, så synes jeg det blir feil å anklage kvinner for "rasjonalisering" når de sier hvorfor de tar silikon i puppene. Hvis jeg kunne forbedret utseendet mitt drastisk med et forholdsvis enkelt inngrep til forholdsvis overkommelig pris (20-30 000 kr er ikke så veldig mye penger i 2011), så ville jeg også gjort det.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #47 : 06. mars 2011, 17:28 »
At det kommer puppe bilder her er vel like sannsynlig som at det kommer bilder i loggen til eventrener Grin
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #48 : 06. mars 2011, 17:31 »
At det kommer puppe bilder her er vel like sannsynlig som at det kommer bilder i loggen til eventrener Grin

Likevel kommer samtlige av de som har følgt med på dette innlegget til å forsette og følge med i tilfelle.... Cheesy
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Utlogget erikv2

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #49 : 06. mars 2011, 17:36 »
Med mindre du utelukkende trener for prestasjon og helse, ikke i det hele tatt på grunn av utseende, så synes jeg det blir feil å anklage kvinner for "rasjonalisering" når de sier hvorfor de tar silikon i puppene. Hvis jeg kunne forbedret utseendet mitt drastisk med et forholdsvis enkelt inngrep til forholdsvis overkommelig pris (20-30 000 kr er ikke så veldig mye penger i 2011), så ville jeg også gjort det.

Hører du ikke på RR? Shocked

Det er jo bevist at silikonpupper fører til flere selvmord. Store brød er ikke bare bare. = /

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #50 : 06. mars 2011, 17:43 »
Hører du ikke på RR? Shocked

Det er jo bevist at silikonpupper fører til flere selvmord. Store brød er ikke bare bare. = /

Blir vel feil og si at fordi det er en statistisk sammenheng mellom silikonpupper og selvmord, så kan silikonpupper føre til selvmord.

Sammenheng beviser ikke grunn.

Kan like godt være at om man har en personlighet som gjør at man tar silikon, så har man større sjanse for selvmord pga nettop personligheten og ikke pga silikonet.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget alice

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #51 : 06. mars 2011, 17:49 »
Eeehm hallo, jeg er her og ser faktisk hva som blir skrevet! Grunnen til at jeg forklarer er fordi jeg vil at folk skal forstå hvorfor og at det ikke er pga mote å at pupper er det og det. Jeg tok det for å føle meg bedre selv, og jeg gir så faen i hva andre skulle ha ment om det Smiley og jeg har aldri hatt noen tanker om selvmord!!? Så forstår virkelig ikke hvor du får det inn i bildet ! Og personligheten min er ikke noe fan av silikon og plastiske tiltak for å gjøre folk yngre osv! Men når man IkkE føler seg vel i sin egen kropp, og leger og spesialister forstår problemet mitt så stresser ikke jeg så mye mer med det Smiley

Jeg er kjempe fornøyd med meg selv nå, elsker mine nye pupper, kan nesten ikke vente med å begynne å trene igjen, og jeg har absolutt IKKE planer om selvmord folkens Wink Wink

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #52 : 06. mars 2011, 17:55 »
MrMuscle: Jeg prøver alt jeg kan for å smøre meg med tålmodighet og prøver for harde livet å slappe helt av. Og mellom tirsdag og fredag skal jeg ta stingene mine, og tirsdag uken etter der igjen skal jeg begynne å gå litt turer å trene bena mine litt Cheesy det skal bli kjempe deilig, men må ta det veldig pent ja Smiley

Bra, du har hele resten av livet ditt til å bruke på trening. Å skade degselv skikkelig fordi du er utålmodig vil du angre sterk på. Når det gjelder folks reaksjoner om silikoninnlegg så har jeg alltid tenkt på det slik som dette. Hadde det vært en lignende operasjon for penisstørrelse som var like enkel å utføre og ga like sikre resultater. Så hadde det vært den mest utførte operasjonen noensinne. Så lenge man går under kniven for seg selv og ikke for noen andre, så ser jeg ingen problemer med det.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #53 : 06. mars 2011, 17:57 »
Eeehm hallo, jeg er her og ser faktisk hva som blir skrevet! Grunnen til at jeg forklarer er fordi jeg vil at folk skal forstå hvorfor og at det ikke er pga mote å at pupper er det og det. Jeg tok det for å føle meg bedre selv, og jeg gir så faen i hva andre skulle ha ment om det Smiley og jeg har aldri hatt noen tanker om selvmord!!? Så forstår virkelig ikke hvor du får det inn i bildet ! Og personligheten min er ikke noe fan av silikon og plastiske tiltak for å gjøre folk yngre osv! Men når man IkkE føler seg vel i sin egen kropp, og leger og spesialister forstår problemet mitt så stresser ikke jeg så mye mer med det Smiley

Jeg er kjempe fornøyd med meg selv nå, elsker mine nye pupper, kan nesten ikke vente med å begynne å trene igjen, og jeg har absolutt IKKE planer om selvmord folkens Wink Wink

Ta det med ro, tror flesteparten av leserne støtter dette valget jeg.

Det selvmords snakket var neppe rettet mot deg personlig så bry deg om det.

Temaene i tråder på dette forumet går somregel way off topic så ikke tenk på det.

Kjør på!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Figuz

  • Gjest
Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #54 : 06. mars 2011, 18:01 »
At det kommer puppe bilder her er vel like sannsynlig som at det kommer bilder i loggen til eventrener Grin

Utlogget alice

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #55 : 06. mars 2011, 18:03 »
Tror det jeg å Wink men blir litt provosert bare, for jeg tok ikke silikon for morro skyld :p hehe

Å temaet sklir ofte litt vekk ja, men sånn er det Smiley

Jeg kjører mitt løp og er fornøyd med det Smiley gleeeder meg sykt til trening som blir rolig om 9 dager Cheesy

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #56 : 06. mars 2011, 18:49 »
Hører du ikke på RR? Shocked

Det er jo bevist at silikonpupper fører til flere selvmord. Store brød er ikke bare bare. = /

Så godt som alle som bruker "det er bevist at ..." har en dårlig forståelse av hvordan man kommer frem til noen slags form for vitenskapelig sannhet.

Utlogget Krabbatten

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #57 : 06. mars 2011, 19:04 »
Hører du ikke på RR? Shocked

Det er jo bevist at silikonpupper fører til flere selvmord. Store brød er ikke bare bare. = /
Sett på en annen side er det vitenskaplig bevist at det er positivt for oss menn: Smiley

http://www.tv2underholdning.no/moro/menn-boer-stirre-paa-pupper-daglig-3434943.html
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #58 : 06. mars 2011, 19:13 »
Sett på en annen side er det vitenskaplig bevist at det er positivt for oss menn: Smiley

http://www.tv2underholdning.no/moro/menn-boer-stirre-paa-pupper-daglig-3434943.html

Dette er nok et eksempel på at man ikke bør bruke Se og Hør og andre fra samme kategori for å hente kunnskap fra ny forskning:

http://urbanlegends.about.com/od/medical/a/ogling_breasts.htm

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Silikonpupper og styrketrening !
« #59 : 06. mars 2011, 20:08 »
Jeg vil se pupper snart  furious  Huh
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!