Skrevet av Emne: Mistanke om en beiler?  (Lest 5375 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Mistanke om en beiler?
« : 11. mars 2011, 09:59 »
Halla!
Idag på treningssenteret har jeg fått noen mistanker om en som beiler ( ikke at det er sånn at jeg hater beilere eller noe, for er 2 av kompisa mine som uheldigvis gjør det osv men er de sitt valg ).
Han jeg snakker om trener sammen med en tidligere beiler, og er skikkelig tynn.  Han starta å trene for 4 uker siden og løftet 30-40 i benk, 12 på manualer og sånn.. 
NÅ går han og han andre fyren bare i genser ( han andre er svær, og jævlig sterk ) og så  løfter han som aldri før. På 1 mnd har han økt fra 30-40 kg trening opp til 70-80kg 3-6 reps.  Han trener når med 22kg i hantler på flatbenk ( 10kg for 4 uker siden ) og har allerede blitt større.

Blir litt irritert over at folk gidder å beile andre offentlig når vi som ikke er beilere virkelig MÅ jobbe for å få fremgang!
Menmen, målet mitt er å bli i bedre form enn beilerne ( kroppen ødelegges jo innvendig hos dem, så blir vel ikke så altfor vanskelig? hehe ). 

Jaja Peace!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Mistanke om en beiler?
« #1 : 11. mars 2011, 20:05 »
Gi no faen io hva andre driver med det er dems kropp og dems valg så la de beile i fred ffs de legger så mye hardt arbeid og dedikasjon i det så det er greit.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Mistanke om en beiler?
« #2 : 11. mars 2011, 20:27 »
Hva er det du driver med nå da Fleksen?  Grin

Smil med det smilet du har.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Mistanke om en beiler?
« #3 : 11. mars 2011, 21:06 »
He he. Jeg leste tilfeldigvis den orginale tråden og ser humoren her. Rock on Marve Wink

Utlogget PowerUp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

Sv: Mistanke om en beiler?
« #4 : 11. mars 2011, 21:14 »
la folk beile, deres eget problem. liker selv ikke at folk gjør det, men de bestemmer selv
Only he who can see the invinsible, can do the impossible!

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Mistanke om en beiler?
« #5 : 11. mars 2011, 21:22 »
Man må bare være litt forsiktig at man ikke beiler for mye.  bedre å spelle hard-to-get

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Mistanke om en beiler?
« #6 : 14. mars 2011, 14:16 »
Beiling er det største problemet på gymet jeg trener på, og nå kommer de til å innføre random beile tester på medlemmene.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Mistanke om en beiler?
« #7 : 14. mars 2011, 14:19 »
baile

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Mistanke om en beiler?
« #8 : 14. mars 2011, 14:21 »
Halla!
Idag på treningssenteret har jeg fått noen mistanker om en som beiler ( ikke at det er sånn at jeg hater beilere eller noe, for er 2 av kompisa mine som uheldigvis gjør det osv men er de sitt valg ).
Han jeg snakker om trener sammen med en tidligere beiler, og er skikkelig tynn.  Han starta å trene for 4 uker siden og løftet 30-40 i benk, 12 på manualer og sånn.. 
NÅ går han og han andre fyren bare i genser ( han andre er svær, og jævlig sterk ) og så  løfter han som aldri før. På 1 mnd har han økt fra 30-40 kg trening opp til 70-80kg 3-6 reps.  Han trener når med 22kg i hantler på flatbenk ( 10kg for 4 uker siden ) og har allerede blitt større.

Blir litt irritert over at folk gidder å beile andre offentlig når vi som ikke er beilere virkelig MÅ jobbe for å få fremgang!
Menmen, målet mitt er å bli i bedre form enn beilerne ( kroppen ødelegges jo innvendig hos dem, så blir vel ikke så altfor vanskelig? hehe ). 

Jaja Peace!

hahahahahahahah, honnør!! dagens lattis

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Mistanke om en beiler?
« #9 : 15. mars 2011, 01:55 »
Gi no faen io hva andre driver med det er dems kropp og dems valg så la de beile i fred ffs de legger så mye hardt arbeid og dedikasjon i det så det er greit.

Ja det er lett for deg og si, men jeg har hørt at du kan få mindre tiss av overdreven  beiling, og vips sitter du der som en ladyboy og lurer på hvor det gikk galt.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Mistanke om en beiler?
« #10 : 15. mars 2011, 02:20 »
Ja det er lett for deg og si, men jeg har hørt at du kan få mindre tiss av overdreven  beiling, og vips sitter du der som en ladyboy og lurer på hvor det gikk galt.

ladyboys have more fun

Utlogget ironlion

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Mistanke om en beiler?
« #11 : 15. mars 2011, 04:11 »
ladyboys have more fun

Åssen vet du det??

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Mistanke om en beiler?
« #12 : 15. mars 2011, 10:09 »
Han var drita i Thailand en gang.  :Smiley
Smil med det smilet du har.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Mistanke om en beiler?
« #13 : 15. mars 2011, 13:53 »
Har hørt det er vanlig å dra til Thailand og gå på beilekur der nede.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!