Skrevet av Emne: Nyheten Nanoproxil!  (Lest 8379 ganger)

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Nyheten Nanoproxil!
« #15 : 03. juni 2011, 16:14 »
Jeg har snakket med Nanox importøren (norwegianfitness) og de har ikke fått godkjent den sist jeg snakket med de, det er en proprietary blend (noe som aldri blir godkjent) og for å få nøyaktig COA på en slik så må man handle direkte fra produsent (man må være den korrekte importøren), dette er papirer som må fram for å få den godkjent for å omgå førstnevnte problem.

Jeg skulle gjerne solgt den varen der men legger jeg den ut i butikken så har vi mattilsynet på døra på under en uke Smiley  vi jobber med å få godkjent en annen sak fra USA for tiden så vi begynner der nå først.

Trodde EJ-Shop solgte All American EFX og at det var godkjent.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Nyheten Nanoproxil!
« #16 : 03. juni 2011, 16:23 »
Det er vi som er all american EFX forhandler for Norge nå, og masse av varene derfra er lovlige de men de har endel som må godkjennes før vi kan ta det inn, de har veldig mye mer enn kre-alkalyn

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Nyheten Nanoproxil!
« #17 : 03. juni 2011, 16:24 »
Det er vi som er all american EFX forhandler for Norge nå, og masse av varene derfra er lovlige de men de har endel som må godkjennes før vi kan ta det inn, de har veldig mye mer enn kre-alkalyn

OK gleder meg til K-otic hvis det blir bra pris på den.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Nyheten Nanoproxil!
« #18 : 03. juni 2011, 16:37 »
Tror K-Otic skal bli hard å få godkjenthttp://www.aaefx.com/dev/downloads/Core_Supp_Facts/k-otic_supp_facts.pdf  men Cell Rush mener vi skal være mulig å ha i hyllene over sommeren

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Nyheten Nanoproxil!
« #19 : 03. juni 2011, 16:40 »
Tror K-Otic skal bli hard å få godkjenthttp://www.aaefx.com/dev/downloads/Core_Supp_Facts/k-otic_supp_facts.pdf  men Cell Rush mener vi skal være mulig å ha i hyllene over sommeren

Kre Alkalyn funker fett på meg så er villig til å teste ut ja!Hva blir prisen?

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Nyheten Nanoproxil!
« #20 : 03. juni 2011, 16:56 »
Prisen aner jeg faktisk ikke da jeg ikke er på kontoret nå, men jeg skal se om jeg husker å finne fram prisen over helgen

Når det gjelder godkjenning av slike tillskudd så kan jeg jo røpe en liten tommelfingerregel som dere sluttkunder kan se på når dere ser et produkt og lurer på om det kommer for salg eller ikke i Norge.

Om du ser ordet proprietary blend på boksen:
Og det står en haug med ingredienser under der og disse ikke er listet opp med mengde på hver enkelt ingrediens (noe de somregel ikke er når det står proprietary blend) da er det utrolig lite sannsynlig at varen noen gang blir godkjent i Norge med det regelverket vi har i dag.

Saken er den at når man skal søke godkjenning så skal man liste opp hver enkelt ingrediens, innhold av denne, mengde pr 100kalorier og masse mer.
Når produsenten ikke vil oppgi dette til sluttkundene så er det gjerne pågrunn av at de ikke vil at konkurrenter skal vite den eksakte formelen osv osv.

Når jeg da får vite dette og søker på varen og får den godkjent så kan jeg uansett aldri selge den lovlig da jeg etter loven skal oppgi disse tingene og da blir jeg saksøkt av produsenten på dagen for å ha avslørt deres proprietary blend.

Så kort fortalt, står det ikke eksakt hvor mye beta-alanine, glutamin osv osv det er i varen på etiketten allerede, glem den, den kommer 99,9% sikkert ikke til å bli godkjent






Utlogget bjornmk

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 184

Sv: Nyheten Nanoproxil!
« #21 : 04. juni 2011, 22:44 »
Så da er det 100% sikkert at jeg kan bruke Nanoproxil uten å at det slår ut på noen dopingtest?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!