Skrevet av Emne: 1000 KR til kosttilskudd!  (Lest 27449 ganger)

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

1000 KR til kosttilskudd!
« : 05. mars 2011, 23:36 »
SKal til sverige å tenkte jeg skulle bruke 1000 lappen.

Men har allerede:
3 kg 100% whey protein PF(ny)
3kg carbo fuel PF(ny)
Vitaminer og mineraler=varer ca 20 dager til så tomt.
1kg kreatin dalblads, nettop startet så varer nok 100 dager els.



Så er usikker hva jeg burde, burde jeg kjøpe meg mer proteiner, og vitaminer, mineraler, omega3 osv ?
eller noe nytt, hørt mye om ZMA, BCAA, glutamin, leucin, osv ? noen som vet noe om dette og kan gi noe tips ?

Setter pris på all feedback:)

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #1 : 06. mars 2011, 00:55 »
Du bruker allerede alt for mye penger på tilskudd.

Kjøp deg heller noe kylling og ku. Food
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #2 : 06. mars 2011, 01:06 »
ZMA og Glutamin, om du har holdt på en stund med treningen kan jo du kjøpe en boks jack3d også, men det bør jo du vite selv om du trenger eller ikke Wink
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget prebnoz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 206

  • Get fit or get fat...
Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #3 : 06. mars 2011, 01:11 »
ZMA er egentlig helt ok, trener du sent, så sover du bedre med litt magnesium i kroppen ( har i alle fall jeg erfart.)

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #4 : 06. mars 2011, 01:19 »
Alt som er linet opp jeg har nå, har jeg fått gratis, har ikke kjøpt noe selv, og ja jeg spiser kylling, og fisk og alt så de kommentarene orker jeg ikke ^^

Jack har jeg hørt veldig mye dårlig om, men får en boks no-xplode snart gratis så tenkte jeg skulle prøve den først før noe annet pre workout supplement Smiley

Men ang glutamin og ZMA er det noen spessielle merker jeg burde se etter ?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #5 : 06. mars 2011, 01:25 »
Alt som er linet opp jeg har nå, har jeg fått gratis, har ikke kjøpt noe selv, og ja jeg spiser kylling, og fisk og alt så de kommentarene orker jeg ikke ^^

Jack har jeg hørt veldig mye dårlig om, men får en boks no-xplode snart gratis så tenkte jeg skulle prøve den først før noe annet pre workout supplement Smiley

Men ang glutamin og ZMA er det noen spessielle merker jeg burde se etter ?

Kjøp L-glutamin, ikke noe annet, ikke noen spesielle merker du trenger å se etter nei.. og det at du har hørt mye dårlig om jack3d.. HVOR HAR DU HØRT NOE DÅRLIG OM DET? Link please? alt jeg hører om det, og selv har erfart etter å ha prøvd det er nesten bare POSITIVT!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #6 : 06. mars 2011, 01:28 »
Kjøp L-glutamin, ikke noe annet, ikke noen spesielle merker du trenger å se etter nei.. og det at du har hørt mye dårlig om jack3d.. HVOR HAR DU HØRT NOE DÅRLIG OM DET? Link please? alt jeg hører om det, og selv har erfart etter å ha prøvd det er nesten bare POSITIVT!

er jo linket den andmeldelser av jack3d på forumet her da, veldig mange dårlige comments, mye bra også, men har 3 venner som går på det nå, og ingen av de tre har lagt merke til noe spessielt, litt mer våken under trening er alt sa de ...

Har du link på spesiell l-glutamine som er bra ? Skal på bodypower i sverige så du kan gå på bodypower.se å sjekke der om du hadde orket Wink

Utlogget prebnoz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 206

  • Get fit or get fat...
Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #7 : 06. mars 2011, 01:30 »
vel..jeg vil tro ZMA er ZMA, det består jo som regel av det samme, men gymgrossisten sitt er nok ganske ok, og ikke ille i pris, SAN er vel også kurrant.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #8 : 06. mars 2011, 01:32 »
er jo linket den andmeldelser av jack3d på forumet her da, veldig mange dårlige comments, mye bra også, men har 3 venner som går på det nå, og ingen av de tre har lagt merke til noe spessielt, litt mer våken under trening er alt sa de ...

Har du link på spesiell l-glutamine som er bra ? Skal på bodypower i sverige så du kan gå på bodypower.se å sjekke der om du hadde orket Wink

Spør de 3 vennene dine om de tar det på tom mage.. er nok den feilen mange gjør Wink
http://www.bodypower.se/sv/product/61/L-Glutamin
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #9 : 06. mars 2011, 01:36 »
Spør de 3 vennene dine om de tar det på tom mage.. er nok den feilen mange gjør Wink
http://www.bodypower.se/sv/product/61/L-Glutamin

Skal spørre Wink

Men den du linket meg nå, var den jeg tittet på selv, hvor lenge varer en slik boks ? og btw, test freak, så var tilbud på det på bodypower, vet dfu noe om det?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #10 : 06. mars 2011, 01:45 »
Du trenger ikke å ta mer enn 10-20 gram daglig, og boksen er på 1kg, med andre ord den varer en god stund!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #11 : 06. mars 2011, 12:43 »
vel..jeg vil tro ZMA er ZMA, det består jo som regel av det samme, men gymgrossisten sitt er nok ganske ok, og ikke ille i pris, SAN er vel også kurrant.

Haha, det kunne ikke vært lengre fra sannheten. Se litt på innholdet, og du ser at det er billige mineraler som er brukt.

Den eneste jeg har funnet som har godt innhold er olimp sin MZB

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #12 : 06. mars 2011, 12:46 »
Du bruker allerede alt for mye penger på tilskudd.

Kjøp deg heller noe kylling og ku. Food

Hva er galt med proteinpulver?

Kreatin og proteinpulver stemmer jeg for at han bør kjøpe. Kreatin er det eneste kosttilskuddet med dokumentert effekt som består av noe annet enn vanlig mat, vitaminer og mineraler.

ZMA er (skal i hvert fall bare være) overpriset sink, magnesium og vitamin B6.


Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #13 : 06. mars 2011, 13:01 »
Da bestemte jeg meg for å kjøpe l-glutamin fra dalblads, hva annet er det jeg burde da? tenkte å kjøre 100% whey protein fra GOLD greia, 2,4 kg for 500 kr els... har 3kg protein nå, men da har jeg ca 6 kg, og det varer jo en stund så slipper jeg å tilbake til sverige så snart Smiley

Men på den andre siden, så er jeg tom for mineraler  og vitaminer og 10 dager ca :S

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #14 : 06. mars 2011, 13:02 »
Da bestemte jeg meg for å kjøpe l-glutamin fra dalblads, hva annet er det jeg burde da? tenkte å kjøre 100% whey protein fra GOLD greia, 2,4 kg for 500 kr els... har 3kg protein nå, men da har jeg ca 6 kg, og det varer jo en stund så slipper jeg å tilbake til sverige så snart Smiley

Men på den andre siden, så er jeg tom for mineraler  og vitaminer og 10 dager ca :S

Kjøp olimp sin vita-min, den er knallbra, chelaterte mineraler + endel andre godsaker.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!