Skrevet av Emne: 1000 KR til kosttilskudd!  (Lest 27476 ganger)

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #15 : 06. mars 2011, 13:08 »
Kjøp olimp sin vita-min, den er knallbra, chelaterte mineraler + endel andre godsaker.

http://www.bodypower.se/sv/product/85/Vita-Min-60-caps  ??

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #16 : 06. mars 2011, 14:09 »

Jepp. Den.

Men den var da fryktelig dyr? Jeg kjøper min fra predatornutrition, der koster den under 10 £, eller under hundrelappen stk.

Ser alt er dyrt der, må være billigere å bestille post restante fra f.eks gymvaruhuset eller mmsports, og så hente det rett over grensen.

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #17 : 06. mars 2011, 14:35 »
Jepp. Den.

Men den var da fryktelig dyr? Jeg kjøper min fra predatornutrition, der koster den under 10 £, eller under hundrelappen stk.

Ser alt er dyrt der, må være billigere å bestille post restante fra f.eks gymvaruhuset eller mmsports, og så hente det rett over grensen.
hmmff ... er desverre ikke 18 enda så får nok ikke bestilt  noe ...

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #18 : 06. mars 2011, 22:30 »
Men hvorfor sier dere jeg burde kjøpe ZMA? er ikke ZMA bare magnesium, sink, og vit b6 eller var det b12, uansett jeg får i meg alt det gjennom training pack fra PF som jeg går på nå, men som sakt er 10 dager igjen av, burde jeg bare kjøpe ZMA eller kjøre multivitaminer?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #19 : 06. mars 2011, 22:36 »
Kjør både ZMA og multivitaminer.. om du skal velge en av de så velger du selfølgelig multivitaminer.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #20 : 06. mars 2011, 22:37 »
Men hvorfor sier dere jeg burde kjøpe ZMA? er ikke ZMA bare magnesium, sink, og vit b6 eller var det b12, uansett jeg får i meg alt det gjennom training pack fra PF som jeg går på nå, men som sakt er 10 dager igjen av, burde jeg bare kjøpe ZMA eller kjøre multivitaminer?

Hvis det er sånn at ZMA bare inneholder magnesium, sink og vit b6, så er det ingen grunn til å kjøpe overprisede kapsler/tabletter hvis du bare kan ta vanlig multivitamin i stedet, nei.

Kjør både ZMA og multivitaminer.. om du skal velge en av de så velger du selfølgelig multivitaminer.

Hva er argumentet for dette?

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: 1000 KR til kosttilskudd!
« #21 : 06. mars 2011, 23:05 »
Hvis det er sånn at ZMA bare inneholder magnesium, sink og vit b6, så er det ingen grunn til å kjøpe overprisede kapsler/tabletter hvis du bare kan ta vanlig multivitamin i stedet, nei.

Hva er argumentet for dette?

Antar at du får eks halve doseringer av ZMA via mineralene, pluss du får alle vitamine i multi-vitaminer som du ikke får i ZMA

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!