Skrevet av Emne: 11  (Lest 29827 ganger)

Utlogget problembarn?

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

11
« : 06. mars 2011, 16:39 »
111

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: STORT problem
« #1 : 06. mars 2011, 16:52 »
Det er ganske normalt, holdt på slik på ungdomskolen da jeg fikk kjæreste for første gang.

Har snakket med en del kammerater om det som også har opplevd lignende ting.

Ett triks som hjelper er og dra den av før du skal treffe dama, da blir du ikke like gira.

Når det kommer til damer så er inntrykket mitt, basert på egne erfaringer, samt kammeraters erfaringer at det er mye prøv og feil(og da i begynnelsen mest feil, og ofte epic fail)

Går seg til etterhvert som man blir litt mer avklimatisert til visse situasjoner.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: STORT problem
« #2 : 06. mars 2011, 16:55 »
http://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY#noexternalembed

Finner gode svar på dette på klaraklok og lignende nettsider.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: STORT problem
« #3 : 06. mars 2011, 17:01 »
Hehe, er en grunn til at Jizz in my pants ble laget.

Tror det er en del som har vært med på det.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: STORT problem
« #4 : 06. mars 2011, 17:33 »

"dra" ut masse sæd.  er det normalt ?  Shocked

Hørtes ikke helt optimalt ut? Dra? Ta en snakkis med legen din du.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: STORT problem
« #5 : 06. mars 2011, 17:39 »
Hørtes ikke helt optimalt ut? Dra? Ta en snakkis med legen din du.

Nja, dra til legen over dette blir vel drastisk.

Jizzer man i buksa uten og egentlig pule eller fysisk dra den av selv så kommer ikke all sæden ut og det blir en del igjen i selve kølla.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: STORT problem
« #6 : 06. mars 2011, 17:44 »
dette er et vanlig problem, får benner ufrivillig ennda jeg, og jeg er 19 x) Damene diggere det, haha, bedre enn å ikke få den opp! de pleier å ta det som et komplimang : )

btw ; når du blir "våt" , det er normalt , dt er liksom naturens "glidemiddel" så no worries, det er normalt.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: STORT problem
« #7 : 06. mars 2011, 20:16 »
hehe...for en tråd! Når jeg var tenåring så måtte vi sende inn slike spørsmål i brevform, for så å vente flere uker før svaret kom på trykk i Topp eller Vi Menn. Internet gjør alt mye enklere Smiley

Så lenger du får ereksjon, og sæden kommer ut riktig vei så skal du være fornøyd, det er alltid litt gris i begynnelsen før man får "utstyrskontroll" som det heter i militæret. Den beste midlertidige løsningen, hvis du ser bortifra det å slutte og rote rundt med kvinnfolk, må være følgende;

Lag deg ett "førstehjelpskrin", som inneholder bomullsdotter, gaffateip og kateterpropp (fås kjøpt på apoteket). Skulle du være på party, og skjønner at det nærmer seg klinings med den usannsynlig fulle og vårkåte bever'n som sitter klistra til hjørnet i skinnsofaen ved siden av deg, så ta deg en rask tur på toalettet. Dra opp skrinet av lomma. Dra tilbake forhuden, sett på kateterklemma midt på penishodet. Slipp tilbake forhuden, og stapp deretter så mye bomullsdotter du klarer mellom forhud og penishodet. Så teiper du penis (ikke pungen, det kan gjøre litt vondt) til låret med gaffateip, men ikke for stramt, for da røsker du den av når du trår over dørstokken ut fra badet.

Du har nå løst følgende problemer:

1. Kateterklemma: sæden holdes igjen inni penis, og kommer dermed ikke i underbuksa. Slipp de løs når du kommer hjem, evt. putt de i akvariet til foreldrene dine å se hva som skjer;-)

2. Bomullsdottene: suger opp dette "våte", som du ellers får i buksa. Disse bør du ikke spare på, men kaste.

3. Gaffateipen: "forhindrer" ufrivillig ereksjon, det høres kanskje dumt ut nå, men jeg skal love deg at når du er blitt 30 år, så vil du takke meg for at jeg spart deg for ett par lurvete høner som du spiste etter alkoholen gikk inn, og vettet randt ut;-)

Reserveløsningen er vel å gå med kondom på hele tiden når du er på fest, men det blir jo ett helvette hver gang du skal pisse.

PS. Det er søndag, blodsukkeret er lavt, og Norge tok gull og bronsje på 5 mila, så jeg følte jeg måtte kommer med ett faglig forankret og seriøst svar! Det du opplever er helt normalt Wink
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: STORT problem
« #8 : 06. mars 2011, 20:19 »
hehe...for en tråd! Når jeg var tenåring så måtte vi sende inn slike spørsmål i brevform, for så å vente flere uker før svaret kom på trykk i Topp eller Vi Menn. Internet gjør alt mye enklere Smiley

Så lenger du får ereksjon, og sæden kommer ut riktig vei så skal du være fornøyd, det er alltid litt gris i begynnelsen før man får "utstyrskontroll" som det heter i militæret. Den beste midlertidige løsningen, hvis du ser bortifra det å slutte og rote rundt med kvinnfolk, må være følgende;

Lag deg ett "førstehjelpskrin", som inneholder bomullsdotter, gaffateip og kateterpropp (fås kjøpt på apoteket). Skulle du være på party, og skjønner at det nærmer seg klinings med den usannsynlig fulle og vårkåte bever'n som sitter klistra til hjørnet i skinnsofaen ved siden av deg, så ta deg en rask tur på toalettet. Dra opp skrinet av lomma. Dra tilbake forhuden, sett på kateterklemma midt på penishodet. Slipp tilbake forhuden, og stapp deretter så mye bomullsdotter du klarer mellom forhud og penishodet. Så teiper du penis (ikke pungen, det kan gjøre litt vondt) til låret med gaffateip, men ikke for stramt, for da røsker du den av når du trår over dørstokken ut fra badet.

Du har nå løst følgende problemer:

1. Kateterklemma: sæden holdes igjen inni penis, og kommer dermed ikke i underbuksa. Slipp de løs når du kommer hjem, evt. putt de i akvariet til foreldrene dine å se hva som skjer;-)

2. Bomullsdottene: suger opp dette "våte", som du ellers får i buksa. Disse bør du ikke spare på, men kaste.

3. Gaffateipen: "forhindrer" ufrivillig ereksjon, det høres kanskje dumt ut nå, men jeg skal love deg at når du er blitt 30 år, så vil du takke meg for at jeg spart deg for ett par lurvete høner som du spiste etter alkoholen gikk inn, og vettet randt ut;-)

Reserveløsningen er vel å gå med kondom på hele tiden når du er på fest, men det blir jo ett helvette hver gang du skal pisse.

PS. Det er søndag, blodsukkeret er lavt, og Norge tok gull og bronsje på 5 mila, så jeg følte jeg måtte kommer med ett faglig forankret og seriøst svar! Det du opplever er helt normalt Wink


Han får et forklaringsproblem hvis han får napp senere på kvelden da Grin
Mandal Treningssenter.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: STORT problem
« #9 : 06. mars 2011, 20:21 »
Han får et forklaringsproblem hvis han får napp senere på kvelden da Grin

Tollefsen, det er en tenkt problemstilling inntil det skjer Smiley
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: STORT problem
« #10 : 07. mars 2011, 01:02 »
dette er et vanlig problem, får benner ufrivillig ennda jeg, og jeg er 19 x) Damene diggere det, haha, bedre enn å ikke få den opp! de pleier å ta det som et komplimang : )

btw ; når du blir "våt" , det er normalt , dt er liksom naturens "glidemiddel" så no worries, det er normalt.
wtf.. tenkte på det her om dagen.. jeg slutta å få ufrivillig bennern i 9'ende tenker jeg! kom vel i pub i 6-7.. burde jeg sjekke testo nivået mitt ell no?? er 17,soon 18.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: STORT problem
« #11 : 07. mars 2011, 06:50 »
wtf.. tenkte på det her om dagen.. jeg slutta å få ufrivillig bennern i 9'ende tenker jeg! kom vel i pub i 6-7.. burde jeg sjekke testo nivået mitt ell no?? er 17,soon 18.

Trur kanskje det ikke har så veldig mye å gjøre "fysisk" men "psykisk" vist du skjønner, trur det med "ufrivillig" benner kommer av dt psykiske, trur ikke akkurat testo nivået ditt er noe problem, da du er såppass ung, og dt er sannsyneligvis på det høyeste nivået i livet ditt.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: STORT problem
« #12 : 07. mars 2011, 07:30 »
Så teiper du penis (ikke pungen, det kan gjøre litt vondt) til låret med gaffateip.


Hehe, jeg husker Pervo Kriss brukte denne metoden da han skulle en tur på nudist stranda og sleit med konstant ereksjon.

Kilde:  Pyton, ano 1991.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: STORT problem
« #13 : 19. mars 2011, 23:52 »
Får alltid "bennern" hver eneste morgen jeg våkner opp, og 1-2 timer etter jeg har vært våken, hoho..

Er litt irriterendes når det plutserlig skjer i klassetimen og vi har gym, da jeg trener med en shorts...  biggrin
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: STORT problem
« #14 : 20. mars 2011, 00:38 »
Jeg har motsatt problem, med en gang jeg kliner med dama faller den som isbjørner i Sahara. Ellers står den rett opp. Ble faktisk så irritert over å kjenne ståa i buksa hele tia, at jeg har kuttet et stort hull i fronten på alle buksene mine, slik at den får stå uten å hemmes av buksene mine. Av en eller annen rar grunn har lønna mi steget etter at jeg begynte å lage hull i buksene mine... ?

(Siden alle andre ville være så forbanna seriøse, er det min soleklare plikt å være så lite seriøs som jeg kan!)
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!