Skrevet av Emne: Bilder av Stian L. Oppkjøring til konkurranser i Mens Physique  (Lest 131833 ganger)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
rett og slett schwær.


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Nja tror jeg starter forsiktig med å spise det samme som nå bare litt mindre porsjoner og så justerer jeg litt etterhvert. Opplegget Carl-Erik fulgte før konkurranse er ikke helt ulikt slik jeg spiser til vanlig uansett bare at jeg spiser i større mengder selvsagt.

Opplegget jeg skal kjøre nå er en liten test for å se hvordan jeg takler å spise mindre og for å komme i litt bedre form til sommeren. Da jeg veide meg på Elixia på søndag og vekten viste 96,5 skjønte jeg at jeg fint kan starte en liten diett.

Når det gjelder konkurranse får jeg først se hvordan dette går og hvordan beintreningen funker fremover. Problemet blir jo om jeg legger på meg noen kilo på beina blir plutselig vektgrensen i CBB rimelig tøff. Frank var vel 100+ før han startet så alt går vel om man bare trener nok cardio. Men allerede nå må jeg ned 12,5 kilo og det selv om jeg burde hatt ett par kilo mer på beina også. Lillebrors absolutt velykkede debut har motivert meg, og han prøver å overtale meg, det samme gjør treningspartneren min, men jeg vet ikke om alt styret passer for meg skal jeg være ærlig.


Er i grunn den beste måten å gjøre det på når en har brukbar kontroll på matsuget det der.
Er ikke nødvendig å gjøre det mer komplisert enn nødvendig - og særlig ikke om en bare skal bli i bra "sommerform". Skal en bli realt deffa så må nok de fleste være litt mer systematiske de siste ukene, men sjøl der er det nok mange som er litt mer nazi enn strengt tatt nødvendig.. Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Nja tror jeg starter forsiktig med å spise det samme som nå bare litt mindre porsjoner og så justerer jeg litt etterhvert. Opplegget Carl-Erik fulgte før konkurranse er ikke helt ulikt slik jeg spiser til vanlig uansett bare at jeg spiser i større mengder selvsagt.

Opplegget jeg skal kjøre nå er en liten test for å se hvordan jeg takler å spise mindre og for å komme i litt bedre form til sommeren. Da jeg veide meg på Elixia på søndag og vekten viste 96,5 skjønte jeg at jeg fint kan starte en liten diett.

Når det gjelder konkurranse får jeg først se hvordan dette går og hvordan beintreningen funker fremover. Problemet blir jo om jeg legger på meg noen kilo på beina blir plutselig vektgrensen i CBB rimelig tøff. Frank var vel 100+ før han startet så alt går vel om man bare trener nok cardio. Men allerede nå må jeg ned 12,5 kilo og det selv om jeg burde hatt ett par kilo mer på beina også. Lillebrors absolutt velykkede debut har motivert meg, og han prøver å overtale meg, det samme gjør treningspartneren min, men jeg vet ikke om alt styret passer for meg skal jeg være ærlig.

  Alt går om man vil det nok Wink  Blir uansett spennende og se hvordan det drar i vei imot sommerformen da, og om du finner ut at du vil prøve konkurrere en gang Smiley

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

  Alt går om man vil det nok Wink  Blir uansett spennende og se hvordan det drar i vei imot sommerformen da, og om du finner ut at du vil prøve konkurrere en gang Smiley

Det er sant Wink

Carl-Erik sier mye bra om dere gutta på Toppform og snakker stadig om at jeg bør ta en tur innom dere igjen.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Svære hender også!  woot

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Svære hender også!  woot

Du vet hva det betyr ikke sant? Store hender = stor ........ Grin

Eller var det stort ego kanskje Wink

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Stick with the ego! Wink

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Med de idiotiske hantlene de har på Elixia må man ha litt store hender for å få grep rundt de største. Merkelig måte å lage hantler på. Blir like forundret hver gang jeg får muligheten til å trene med skikkelige hantler med smalere grep over hvor mye lettere det blir. Hantlene de har på feks Toppform er perfekte. 50 kilos hantlene der er jo nesten like lette som Elixia sine 40 kilos hantler bare pga av grepet.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
De har de samme hantlene på golds, tjukke og fæle i håndtaket...

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Du vet hva det betyr ikke sant? Store hender = stor ........ Grin

Eller var det stort ego kanskje Wink


Faan - ikke bare skryter du av å reppe lekende lett på 150kg i benkpress, knuse alle styrkeløftere i chins....nå får vi i tillegg servert at du har større pikk enn dem.. Hvor skal dette ende?  woot


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Faan - ikke bare skryter du av å reppe lekende lett på 150kg i benkpress, knuse alle styrkeløftere i chins....nå får vi i tillegg servert at du har større pikk enn dem.. Hvor skal dette ende?  woot

Hahaha Grin
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Faan - ikke bare skryter du av å reppe lekende lett på 150kg i benkpress, knuse alle styrkeløftere i chins....nå får vi i tillegg servert at du har større pikk enn dem.. Hvor skal dette ende?  woot

Ha ha ha ha. De blir nok enda surere på meg nå ja. Hvis det er mulig Undecided

Men ettersom jeg husker var vi vel enige om at målene på verken armer eller pikk betyr spesielt mye når det kommer til stykket. 

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99135.945

Enkelte av mine mindre seriøse kommentarer vedr. styrkeløftere kommer til å forfølge meg leeeenge er jeg redd. Ville bare forsvare at vi som har mer (synlige) muskler og mindre fett (kroppsbyggere/hobbybyggere)faktisk også kan løfte tunge vekter selv om fokuset ikke "bare" er på det. Har flere kompiser som konkurrerer i styrkeløft så var jo ikke meningen å fornærme noen.



Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Bra du eier sjølironi:) Men venter fortsatt på den benkevideoen din (8 lette reps på 150kg var de vel..)

Faan! Prøvde her om dagen men klarte plutselig "bare" 5 reps og nå skal jeg jo ned i vekt.

Tror nok han som stod bak meg da jeg tok 8 reps faktisk hjalp til litt. Bare psykisk sa han, men jeg har mine tvil siden jeg ikke klarte mer enn 5 sist. Sannheten er at jeg nesten aldri trener flatbenk, men nesten bare skråbenk der jeg varierer med hantler eller stang. Så da får jeg vel være fornøyd med 5 strikte reps med ryggen godt plassert på benken. Får vondt i skuldrene av flatbenk om jeg kjører for tungt. Men kan godt legge ut noen filmer etterhvert der jeg trener. Blir jo mer interessant å følge med her da.

Selvironi er VELDIG viktig ja.



Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Nei da er det på tide å komme seg på trening. Utfall, markløft ( nesten strake bein) og lårcurl på programmet.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Hva har du i markløft?? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!