Skrevet av Emne: Bilder av Stian L. Oppkjøring til konkurranser i Mens Physique  (Lest 126359 ganger)

Utlogget KL

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Spor. Utrolig bra utgangspunkt!

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Hva har du i markløft?? Smiley

Det vet jeg faktisk ikke. Trener aldri 1RM og trener ikke tradisjonell markløft selv om jeg muligens burde. Trener mange reps med strake markløft fordi jeg føler jeg får best kontakt med hamstrings da. Men dette er heller ikke noe jeg har gjort lenge. Trener på en styrkeløft klubb på sommeren så tenkte jeg skulle få litt hjelp på utførelse av korrekt tradisjonell markløft av gutta der.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Bra du eier sjølironi:) Men venter fortsatt på den benkevideoen din (8 lette reps på 150kg var de vel..)

Fikk streng beskjed av personalet på Elixia i går at filming med både kamera eller mobil ikke er tillatt. Skal nok få filmet alikevel men det ble straks litt mer komplisert desverre  furious

Utlogget Rolfenstein

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Utrolig imponerende.  Smiley

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Stolt storebror etter lillebrors debut i Classic Bodybuilding - Norway Open. Gikk jo ikke så verst det selv om jeg var litt bekymret for hvordan det skulle gå.

Viste bildet til noen på jobben som sa: "Visste ikke at lillebroren din var adoptert" Ho ho. Ikke alle som kjenner så godt til bodybuilding nei.



Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Så du trener ikke vandlig markløft og benkpress, og har heller ikke trent mye knebøy?  Grin
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Så du trener ikke vandlig markløft og benkpress, og har heller ikke trent mye knebøy?  Grin

Knebøy er faktisk favorittøvelsen min. Benkpress har jeg trent veldig mye opp gjennom årene, men har funnet ut at skråvarianter passer bedre for meg. Trener likevel vanlig benkpress iblant for variasjonens skyld.

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Knebøy er faktisk favorittøvelsen min. Benkpress har jeg trent veldig mye opp gjennom årene, men har funnet ut at skråvarianter passer bedre for meg. Trener likevel vanlig benkpress iblant for variasjonens skyld.

Okey jeg som misforsto et par sider bak, 180 x 5 var vell litt mye til en som trente lite bøy. Tongue
Det stemte bare ikke helt med bøy mark benk holdningene her på forumet.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Okey jeg som misforsto et par sider bak, 180 x 5 var vell litt mye til en som trente lite bøy. Tongue
Det stemte bare ikke helt med bøy mark benk holdningene her på forumet.

Jeg mener bestemt at de tre øvelsene absolutt bør trenes jevnlig i en eller annen form. Knebøy eller frontbøy, benkpress eller skråbenk, markløft eller -edit: stiff leg deadlift. Hvilken variant man velger kommer an på hva man trives best med, men øvelsene bør etter min mening inngå i en av variantene i alle treningsprogram for både kvinner og menn. Cablecross, og diverse apparat øvelser som pec-dec og sånne ting kan man med fordel droppe å bruke tid på.

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Jeg mener bestemt at de tre øvelsene absolutt bør trenes jevnlig i en eller annen form. Knebøy eller frontbøy, benkpress eller skråbenk, markløft eller deadlift. Hvilken variant man velger kommer an på hva man trives best med, men øvelsene bør etter min mening inngå i en av variantene i alle treningsprogram for både kvinner og menn. Cablecross, og diverse apparat øvelser som pec-dec og sånne ting kan man med fordel droppe å bruke tid på.

Er det jeg mener, noen kan ha mer og hente på og bytte til andre varianter av baseøvelser
I det minste i perioder.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 859
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 859


Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

? Tongue

Stusset på det samme selv. Deadlift er vel ikke strakmark som Stian sier, men vanlig mark?

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 859
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 859

Stusset på det samme selv. Deadlift er vel ikke strakmark som Stian sier, men vanlig mark?

deadlift er markløft, strake markløft er vel stiff leg deadlift elns Tongue

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Mente selvsagt stiff leg deadlift Undecided Bra dere passer på meg gutta Wink Jeg foretrekker å trene med strake bein for bedre kontakt med hamstrings. Kan nok med fordel trene mer tradisjonell markløft i tillegg da men.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Prøvde å ta ett ok bilde av beina med mobilen i går, men om sant skal sies ble det elendig. Detaljene uteblir fullstendig, men det gir jo ett visst inntrykk av størrelsen. Skal få tatt noen nye i ett bedre lys senere.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!