Skrevet av Emne: Bilder av Stian L. Oppkjøring til konkurranser i Mens Physique  (Lest 131181 ganger)

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Er der det ligger. Høyde og vekt står i den aller første kommentaren faktisk.

såpass, hah sier litt hvor loka jeg er om morgen.
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

såpass, hah sier litt hvor loka jeg er om morgen.

He he. Det går fint du.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Lunsjen min. Billig, enkelt, sunt, men dessverre ikke godt. Fint med noen vitaminbjørner til dessert for å bli kvitt fiskesmaken i munnen da Smiley

Skulle egentlig hatt en spiseskje med gresskarfrø også men var uheldivis tom.


Utlogget rogema

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

Hvor mange kcal og karbo er det du ligger på om dagen nå da?

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Hvor mange kcal og karbo er det du ligger på om dagen nå da?


Foreløpig gjør jeg dette veldig enkelt og spiser kun litt mindre mengder de tre første måltidene på dagen. Teller ikke kalorier. Frokost og måltidet etter trening inneholder havregrøt og ris men ellers går det i grønnsaker, peanøttsmør og litt frukt e.l. som karbohydratkilder. Ja jeg vet peanøttsmør inneholder hovedsaklig fett, men noe karbs er det også. Ja også spiser jeg en eske jelly belly rett etter trening. Fordelingen ligger tidligere i tråden.

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Veldig god inspirasjon! Når regner du med at formen er prikket inn? Rundt omkring fellesferien?  biggrin
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget James95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Jeg vil bare spørre hva du synes jeg, med tanke på at du har god erfaring. Og du er et veldig stort forbilde... Hva vil du si er den beste måte å trene på, med tanke på volum. Fullkropps program, eller 4-5 splitt ? Har 1 år med trening bak meg : )

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Kudos! Du skriver også utrolig mye bra når du ikke er opptatt med å irritere styrkeløftere  Grin.
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget etn91

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 485
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 485

Lunsjen min. Billig, enkelt, sunt, men dessverre ikke godt. Fint med noen vitaminbjørner til dessert for å bli kvitt fiskesmaken i munnen da Smiley

Skulle egentlig hatt en spiseskje med gresskarfrø også men var uheldivis tom.


Tørt.. :p men du har ikke prøvd med tomatsaus/purè-ting over eller? Bare litt, for smakens skyld.. Det løfter måltidet ganske mange hakk Smiley
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116330.0

Gammel treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102601.0


Det er fordi jenter som bygger muskler driter i gutter som måtte føle seg truet...de liker ordentlige menn! Wink

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Veldig god inspirasjon! Når regner du med at formen er prikket inn? Rundt omkring fellesferien?  biggrin

Målet er begynnelsen/midten av juni. Har fortsatt god tid sånn sett.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Kudos! Du skriver også utrolig mye bra når du ikke er opptatt med å irritere styrkeløftere  Grin.

Hyggelig å høre. Jeg prøver jo å være litt seriøs iblant. Jeg ble nok litt for ivrig etter å lage bråk i den tråden. Noen ganger har man bare en sånn dag. Grin

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Jeg vil bare spørre hva du synes jeg, med tanke på at du har god erfaring. Og du er et veldig stort forbilde... Hva vil du si er den beste måte å trene på, med tanke på volum. Fullkropps program, eller 4-5 splitt ? Har 1 år med trening bak meg : )

Jeg synes fullkroppsprogram kan være bra for nybegynnere, men det forutsetter at du ikke trener 2 dager på rad. Selv har jeg trent 3 splitt med ca 5 dagers hvile mellom muskelgrupper, men har nå gått over til 4 splitt siden jeg deler beinøkten opp i framside og bakside. Hva som er best er nok indivduelt. Viktigste er fokus på baseøvelser, litt variasjon vedr. antall reps og korte men tunge treningsøkter. Nok mat + nok søvn/hvile og lite stress i hverdagen er også veldig viktig.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Tørt.. :p men du har ikke prøvd med tomatsaus/purè-ting over eller? Bare litt, for smakens skyld.. Det løfter måltidet ganske mange hakk Smiley

Dette måltidet spiser jeg mens jeg sitter og jobber foran PCen så smaken er ikke så nøye egentlig siden jeg konsentrerer meg om andre ting. Men tusen takk for tipset. Tror nok det ville heve smaken betraktelig. Jeg har forøvrig mye pepper på, så fisken smaker mest pepper egentlig.

Utlogget etn91

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 485
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 485

Dette måltidet spiser jeg mens jeg sitter og jobber foran PCen så smaken er ikke så nøye egentlig siden jeg konsentrerer meg om andre ting. Men tusen takk for tipset. Tror nok det ville heve smaken betraktelig. Jeg har forøvrig mye pepper på, så fisken smaker mest pepper egentlig.
hehe, i see! jeg spiste ganske mye tunfisk før sommeren i fjor og da gikk det mye i sånn tmatpure-sak på tube og krydder Smiley
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116330.0

Gammel treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102601.0


Det er fordi jenter som bygger muskler driter i gutter som måtte føle seg truet...de liker ordentlige menn! Wink

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Dagens lunsj ble en anelse mer spennende.

Røkt hestebiff, 2 økologiske egg, 1 spiseskje gresskarfrø og litt isbergssalat.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!