Skrevet av Emne: Bilder av Stian L. Oppkjøring til konkurranser i Mens Physique  (Lest 131402 ganger)

EmyR

  • Gjest
Ikke tenk på det. Bare hyggelig å kunne komme med råd og hjelpe andre. Tråden er da ment for det også. Smiley

Ultra, Meny og andre velassorterte butikkjeder har opptil flere merker. Helskostforretninger også.

Jeg foretrekker denne som er kjøpt på Ultra.





Leste litt om den her http://norwayveggie.blogspot.com/2008/10/peanttsmr.html og fant fort ut at forskjellen på økologisk og mills jallasmør var stor. Takk for hjelpen og ha en glitrende dag videre Smiley

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Leste litt om den her http://norwayveggie.blogspot.com/2008/10/peanttsmr.html og fant fort ut at forskjellen på økologisk og mills jallasmør var stor. Takk for hjelpen og ha en glitrende dag videre Smiley

Ha en fin dag du også. Ja jeg beskylder ikke noe for å være dritt uten god grunn.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
De har Green Choice smøret på Ica også Smiley Koster fem spenn mer enn Mills sitt jallasmør.

Utlogget Barham

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Stian L og Benkpress
« #138 : 25. mars 2011, 20:51 »
Hei Stian og alle dæm som ville ha bekreftelse på styrke nivået til stian L:)
Jeg kan  bekrefte at stian L tok 8reps  på hele 150Kg mens jeg var tilstede. Og ikke nok med det, Tok han også 1på 170kg! Og ALt dette kan jeg bekrefte med Kors på halsen at er et faktum:)

og til dæ Stian, sorry hvis det mangler noe med beskrivinga:)

Barham

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Hei Stian og alle dæm som ville ha bekreftelse på styrke nivået til stian L:)
Jeg kan  bekrefte at stian L tok 8reps  på hele 150Kg mens jeg var tilstede. Og ikke nok med det, Tok han også 1på 170kg! Og ALt dette kan jeg bekrefte med Kors på halsen at er et faktum:)

og til dæ Stian, sorry hvis det mangler noe med beskrivinga:)

Barham

Hallå mr.

Mangler vel ingenting annet på beskrivelsen enn hvilken øvelse det dreier seg om(eh det står jo i overskriften så jeg nå). 8 på 150 var jævlig, mens 1 på 170 gikk jo ganske lett. Men jeg er litt feig hva angår maxløft pga av skaderisk.

Må nok legge ut en film for å overbevise tvilerne til høsten når dietten er over og jeg har kommet meg opp til 95+ kilo igjen. Synd de er så strenge på Elixia hva angår filming. Du er jo alltid på Elixia når jeg er der så du vet jo at jeg løfter mer enn noen annen der. Alltid en trygghet å ha deg til å stå bak og passe på når jeg utfører de tyngste løftene. Ha en strålende helg kompis. Snakkes på trening til uka.  Smiley

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Leste litt om den her http://norwayveggie.blogspot.com/2008/10/peanttsmr.html og fant fort ut at forskjellen på økologisk og mills jallasmør var stor. Takk for hjelpen og ha en glitrende dag videre Smiley

Da har jeg en grunn til å kaste Mills-glasset mitt med peanøttsmør og ta en tur på ICA Maxi og kjøpe ordentlig peanøttsmør i stedet Smiley

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Kommersiellt peanøttsmør er vel direkte usunt ?

Når man snakker om peanøttsmør i trenings/kostsammenheng er det alltid snakk om naturlig peanøttsmør, altså 100% peanøtter. Da peanøtter har bra fett i seg Smiley

Kommersielle merker har bare en viss % peanøtter, resten er sukker, salt, herdet fett =D og andre usunne ting Cheesy

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Kommersiellt peanøttsmør er vel direkte usunt ?


Jepp. Er nok det.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Den som fant opp broccoli burde vunnet en nobelpris av noe slag.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Haha så peanøttsmør-glasset som thumbnail under "Siste bildeprofiler" oppi hjørnet på siden - det så mest ut som et glass med testo eller no.. biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Den som fant opp broccoli burde vunnet en nobelpris av noe slag.

Ja. Spiser man broccoli trenger man ikke spise annen frukt og grønt egentlig. Noen "få" menneskeskapte ting kan være bra også.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Haha så peanøttsmør-glasset som thumbnail under "Siste bildeprofiler" oppi hjørnet på siden - det så mest ut som et glass med testo eller no.. biggrin

Kjøp deg en større PC skjerm Wink

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Haha så peanøttsmør-glasset som thumbnail under "Siste bildeprofiler" oppi hjørnet på siden - det så mest ut som et glass med testo eller no.. biggrin

Må innrømme at jeg tenkte det samme ha ha

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Haha så peanøttsmør-glasset som thumbnail under "Siste bildeprofiler" oppi hjørnet på siden - det så mest ut som et glass med testo eller no.. biggrin

Tenkte å kommentere dette jeg også ( og det gjorde jeg )

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Er vel en grunn til at godt over 200 personer på kort tid har klikket på ett bilde av ett glass peanøttsmør for å se det i større versjon. Ha ha. Er jo ikke verdens mest spennende bilde akkuratt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!