Skrevet av Emne: Bilder av Stian L. Oppkjøring til konkurranser i Mens Physique  (Lest 131769 ganger)

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Hallå mr.

Mangler vel ingenting annet på beskrivelsen enn hvilken øvelse det dreier seg om(eh det står jo i overskriften så jeg nå). 8 på 150 var jævlig, mens 1 på 170 gikk jo ganske lett. Men jeg er litt feig hva angår maxløft pga av skaderisk.

Må nok legge ut en film for å overbevise tvilerne til høsten når dietten er over og jeg har kommet meg opp til 95+ kilo igjen. Synd de er så strenge på Elixia hva angår filming. Du er jo alltid på Elixia når jeg er der så du vet jo at jeg løfter mer enn noen annen der. Alltid en trygghet å ha deg til å stå bak og passe på når jeg utfører de tyngste løftene. Ha en strålende helg kompis. Snakkes på trening til uka.  Smiley

Jobber på Elixia selv, og har aldri hørt noe til den regelen.. :p

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Jobber på Elixia selv, og har aldri hørt noe til den regelen.. :p

Hvilket senter jobber du på da? De var veldig bastante på at det ikke var tillatt på Elixia Sandvika.

Jeg var tydelig på at det kun var meg selv som skulle filmes. Hjalp ikke det.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Jobber kalbakken nå, men har vært på både colosseum, sjølyst og CCvest og har ikke hørt noe til den regelen. Har filmet meg selv mange ganger, og vi driver og huer og heier og tar masse bilder etc hele tiden. Forstår såklart om folk IKKE vil bli filmet, men når det er bare deg selv så burde det ikke være noe annet så lenge det ikke er en dokumentar det er snakk om.  what

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Jobber kalbakken nå, men har vært på både colosseum, sjølyst og CCvest og har ikke hørt noe til den regelen. Har filmet meg selv mange ganger, og vi driver og huer og heier og tar masse bilder etc hele tiden. Forstår såklart om folk IKKE vil bli filmet, men når det er bare deg selv så burde det ikke være noe annet så lenge det ikke er en dokumentar det er snakk om.  what

Jeg kan fint trene på alle de stedene (helst ikke Kalbakken men det går til nød om det er eneste utvei). Begynner å jobbe en del på Sjølyst framover så kommer til å trene en del der. Kan du dobbeltsjekke dette for meg. De var så veldig strenge i Sandvika og dem kjenner jeg jo faktisk litt, så vet ikke om det du sier stemmer. Kan jo hende det har skjedd noen innskjerpinger siden du filmet sist.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Skal spørre når jeg skal på jobb imorgen. Smiley
Jaa, kalbakken er ikke akkurat crême de la crême.. hehe litt langt øst! Veldig fint senter og hyggelige folk, men jeg kommer nok til å flytte meg nærmere majorstuen der jeg bor så snart det lar seg gjøre. Smiley

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Skal spørre når jeg skal på jobb imorgen. Smiley
Jaa, kalbakken er ikke akkurat crême de la crême.. hehe litt langt øst! Veldig fint senter og hyggelige folk, men jeg kommer nok til å flytte meg nærmere majorstuen der jeg bor så snart det lar seg gjøre. Smiley

Høres bra ut. I verste fall får jeg reise til Kalbakken og så får du som jobber der filme meg. Det må jo være greit.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Når det kommer til prioriteringer mener jeg skikkelig mat av høy kvalitet er mye viktigere enn diverse kosttilskudd. Proteinpulver er jo billig og greit, men det meste annet bør ikke brukes penger på om man ikke har råd til skikkelig mat. Jeg har råd til det og bruker derfor for tiden disse tilskuddene.

 

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

jeg legger merke til XBOX kontrollen i bakgrunnen.

Hva spiller du?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

H
Når det kommer til prioriteringer mener jeg skikkelig mat av høy kvalitet er mye viktigere enn diverse kosttilskudd. Proteinpulver er jo billig og greit, men det meste annet bør ikke brukes penger på om man ikke har råd til skikkelig mat. Jeg har råd til det og bruker derfor for tiden disse tilskuddene.

 

Hva gjør ZMA? Smiley verdt å kjøpe? ser de har tilbud på 1års forbruk på x-life no, 449,-

Utlogget rogema

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

Melatonin er det for bedre søvn, og virker det?

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

jeg legger merke til XBOX kontrollen i bakgrunnen.

Hva spiller du?

Spiller mye forskjellig egentlig, men nå om dagen er det Crysis 2 det går mest i. Veldig bra spill! Anbefales.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

H
Hva gjør ZMA? Smiley verdt å kjøpe? ser de har tilbud på 1års forbruk på x-life no, 449,-

ZMA inneholder Zink, magnesium og B6. Bidrar til sunn testosteron produksjon og bedre restitusjon (bla. dypere søvn sies det). Det var en god pris. Løp og kjøp!

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

ZMA inneholder Zink, magnesium og B6. Bidrar til sunn testosteron produksjon og bedre restitusjon (bla. dypere søvn sies det).

- verdt å kjøpe? Smiley

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Melatonin er det for bedre søvn, og virker det?

Jeg bruker det for å lettere kunne sovne tidlig på kvelden (forsterket døgnrytme), men også fordi det er en utrolig kraftig antioksidant. Hvor bra det virker på søvn generelt er vel diskutabelt.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Spiller du online på boxen eller? Bare å adde Schwarzeenegger Smiley

Klart det! Har sendt deg friend request.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!