Skrevet av Emne: Bilder av Stian L. Oppkjøring til konkurranser i Mens Physique  (Lest 131405 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Ser ut som en uke med fyll og fanteri har gjort det. Brutal form ved bassenget Smiley

Takk for det. Jeg foretrekker normalt fanteri fremfor fyll men det ene fører jo til det andre og omvendt Tongue

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Takk for det. Jeg foretrekker normalt fanteri fremfor fyll men det ene fører jo til det andre og omvendt Tongue

  sånn det skal være Grin

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Fått en forferdelig vond venstre skulder etter en overbelastning, og får derfor nesten ikke trent overkropp Sad. Er derfor nødt til å utsette oppdateringen. Må jo være på mitt beste før jeg legger ut nye bilder. Beintreningen kommer jeg til å prioritere enda mer enn før så alt er ikke fullstendig håpløst. Går til behandling hos både naprapat og massør flere ganger i uken, så satser på å være i rute igjen i løpet av en til halvannen måned.

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Om det er noen trøst storebror, så er jeg fortsatt relativt feit jeg og Wink

Ikke lenge til jeg kommer hjem og kommer i gang på Elixia. Forslag til ny gruppetime "XPose". Poseringstrening med liten gruppe to ganger i uka Smiley
Jeg får høre hva ledelsen der synes, hehe.

Du er vel med du..

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Om det er noen trøst storebror, så er jeg fortsatt relativt feit jeg og Wink

Ikke lenge til jeg kommer hjem og kommer i gang på Elixia. Forslag til ny gruppetime "XPose". Poseringstrening med liten gruppe to ganger i uka Smiley
Jeg får høre hva ledelsen der synes, hehe.

Du er vel med du..

Jeg er nok muligens i min beste form noensinne og absolutt ikke feit. Men det begrenser seg jo litt framover når jeg ikke får trent overkropp. Møtte Frode Rosvoll (vår venn fra Dolly Dimples) på Elixia på fredag og han lurte på om jeg skulle stille i -90 i NM. Da ble jeg glad ja biggrin. Spesielt siden han er såpass erfaren også.

Poseringstrening er vel noe jeg kunne trenge om jeg skal delta i CBB ja. Må komme i rute på jobben før jeg bestemmer meg. Blir uansett bra å få deg hjem snart så vi kan få til noen treningsøkter sammen.



Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
"Relativt feit"
Dvs langt i fra feit. Men ikke så slank som man skulle vært etter diett Wink

Men jeg skal jo ikke på ordentlig diett før til høsten og har snudd litt på flisa siste ukene og tenker heller at jeg må kose meg mens jeg kan før jeg bare skal leve på kylling, brokkoli og ris.

Blir bra å komme hjem og komme ordentlig i gang med treningen igjen sammen ja.

Du vet at du lenge har vært bra nok til CBB. Og når man tenker på det, så er det ikke langt fra CBB på ca 84kg til -90 klassen på 85-89kg
Trenger ikke Frode Rosvoll for å skjønne dette, hehe. Bare for deg å ta en titt i speilet og på vekta.

Hvordan er badetemperaturen hos deg? Kommer syklende i badeshortsen en tur før du vet ordet av det Wink

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

He he. Joda alt er relativt som det heter. Tror ikke badetemperaturen er noe å skryte av enda, men mye kan skje på tre uker, så er jo mulig det er levelig til du kommer. Holder fint med 17-18 grader for vår del, men det blir fort 20+ om været blir bra.

 -90kg er temmelig mye tøffere enn CBB da siden man kan være så lav som helst. Er klassen "metern" og Askeland stilte i de siste årene så det sier sitt. Tar det derfor som et enormt kompliment selv om det aldri ble sagt at jeg hadde vunnet den klassen da Wink


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Tok en kardio runde rundt Sognsvann med tidligere Norges mester i AF Håvard Landsem i går.
Problemet var at han ga meg Milky Way og Snickers etterpå. Han jobber i Mars Norge (tidl.masterfoods).

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Tok en kardio runde rundt Sognsvann med tidligere Norges mester i AF Håvard Landsem i går.
Problemet var at han ga meg Milky Way og Snickers etterpå. Han jobber i Mars Norge (tidl.masterfoods).
Kan anbefale deg facebook-gruppen " Harde Håvard Landsem fakta" Cheesy

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

He he. Har sett den ja.

Han er fortsatt i god form selv etter all sjokoladespisingen Wink

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Til de som lurer så har det skjedd litt for mye i livet mitt i det siste (egentlig bare positivt altså) som gjør at jeg ikke får oppdatert så mye som jeg hadde planlagt nå på slutten. Men jeg skal komme sterkere tilbake neste år.

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Men jeg skal komme sterkere tilbake neste år.
Hvordan er formen? Har ting roet seg litt? Smiley
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Hvordan er formen? Har ting roet seg litt? Smiley

Formen er bra etter forholdene. Vært litt slapp i forhold til trening og kosthold det siste halvåret og heller prioritert sosiale begivenheter, men det roer seg vel snart. Har hatt større behov for å være sosial nå som jeg har blitt singel. Lettere å holde fokus på trening, kosthold og ikke minst søvn når man er i fast forhold. Blir fort litt mange byturer i helgene noe som selvsagt ikke er optimalt i forhold til treningsresultatene.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Bilde fra trening i november. Er vel i noe bedre form nå. Ikke lett å se så mye siden jeg har på genser (blodårene synes igjennom ihvertfall Smiley), men eneste bilde jeg har for hånden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!