Skrevet av Emne: Pms sin loggbok  (Lest 40376 ganger)

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Pms sin loggbok
« : 08. mars 2011, 19:22 »
Heisann. Har vært medlem av noen andre treningsforum tidligere. Men har gått litt lei (mangel på tilbake medlinger). SÅ nå prøver jeg lykken her Smiley

Kommer ikke med noen logg helt enda. Eller kan infomere om at jeg skal på Krav Maga trening om 1 times tid. SKal ha en styrke økt i morgen, så kommer med logg da Smiley

Hilsen Michael

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #1 : 09. mars 2011, 12:35 »
Styrke trening før frokosten i dag

Flatbenk hantel
3 x 8 x 17,5kg

Smalbenk curl stang
3 x 8 x 30kg

franskpress
3 x 8 x 30kg

Omvendt roing
1 x 8 x BW
2 x 6 x BW

Kommentar: Veldig missfornøyd med treningen i dag (selv om det var før frokost). Klarte å skade meg i skulderen på Krav Maga i November. Og den skulderen plager meg enda. Går jeg lavere en halv løfte bane, så begynner det å gjøre vondt i skulderen. Har drøyd å gå til lege lenge nå. Men det ser ut som jeg må kaste inn håndkle og ta turen. Trudde at jeg var på bedrings vei, for an var ok ei stund (hadde litt smerter, men ikke så mye). Men nå er det helt j*vlige igjen.

taraquin

  • Gjest
Sv: Pms sin loggbok
« #2 : 10. mars 2011, 07:40 »
Du kan droppe omvendt roing og om den gjør vondt, men prøv det jeg sa ift høyreps på andre roøvelser som hantelroing, smal nedtrekk, sittende roing, facepulls etc. Velg litt øvelser selv, men du bør har med et par av dem ihvertfall og de skal være smertefrie å utføre Smiley

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #3 : 10. mars 2011, 12:09 »
Ja jeg skal ta og prøve meg forsiktig frem. Hvis det gjør vondt, så dropper jeg den/de. Det er vel egenlig ikke så mye legen kan gjøre, uten å skrive ut smertestillenes. Men poster hva jeg finner ut på neste trening Smiley

Takker for tips taraguin Cheesy

taraquin

  • Gjest
Sv: Pms sin loggbok
« #4 : 10. mars 2011, 21:23 »
Smertefri høyrepstrening øker blodsirkulasjon og kan sånn sett bedre helingen av skadestedet, derfor anebfaler jeg det, har brukt det på mange av mine pasienter med stort sett gode resultater!

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #5 : 10. mars 2011, 23:06 »
Ja du vet hva du snakker om, så jeg følger rådene og tipsene du kommer med  biggrin Er det noen som vet om healing av skader, og skader forebygging, så er det deg. Tester det ut på onsdag i neste uke, mandag er det underkropp, tirsdag er det Krav Maga, onsdag overkropp og torsdag er det Krav Maga igjen. Fredag og helgen er som regel fri.

Kom hjem fra en god Krav Maga økt nå. Kne trøbblet litt, så jeg fikk ikke utbytte av slutten. Da de skulle ha tunge kne mi motstander.

taraquin

  • Gjest
Sv: Pms sin loggbok
« #6 : 12. mars 2011, 20:49 »
Kan ikke love deg at du blir bra, men for mange kan et sånt opplegg fungere Smiley

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #7 : 12. mars 2011, 21:15 »
Skal ikke holde det imot deg hvis jeg ikke blir bra Wink Men du har nå litt peiling på dette Smiley

Skal prøve å følge rådene og tipsene du kommer med, og hvis det ikke blir bedre. Så får jeg ta turen til legen. Det kan jo være at det er noe som er slitt av inni der. Sjøl om jeg syns at det er rart at jeg klare tung MP.

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #8 : 15. mars 2011, 23:33 »
Treningen på mandag gikk ut pga forskjelige ting jeg måtte priotere foran trening. Idag var det Krav Maga trening, og klarte å få strekk i håndleddet, så nå går resten av trening av denne ut også Sad

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #9 : 22. mars 2011, 14:07 »
SKulle egenlig ta trenings fri uke. Men jeg klarte ikke å holde det.

Hjemme trening

4 x 8 armhevinger med beina på boks
4 x 8 dips forann sofaen.

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #10 : 30. mars 2011, 15:54 »
Flys
3 x 8 x 15kg

Omvendt roing
3 x 8

Facepull
1 x 4 x 23kg Stopp når det gjore vondt i skulderen
1 x 2 x 23kg Stopp når det gjore vondt i skulderen
1 x 6 x 23kg Stopp når det gjore vondt i skulderen

Hammer Chins
3 x 2 x BW

Glemte og ta med noe

Armhevinger
2 x 8 x BW Etter vær økt, gikk ned fra vanlig og til albuene og opp igjen til vanlig 2 x 8 på det
1 x 8 x BW Slag i bakken før armheving 4 på høyre og 4 på venstre + ned på albu prosjektet som avsluttning

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #11 : 01. april 2011, 16:26 »
Utfall
3 x 8 x stang (20kg)

Knebøy
3 x 8 x 60kg

Markløft
3 x 8 x 60kg

En arms hantel roing
2 x 8 x 25kg

Nedtrekk
3 x  6 x 52kg

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #12 : 04. april 2011, 15:44 »
Trening

MP
1 x 8 x stang
3 x 8 x 40kg

Franskpress
3 x 8 x 30kg

Hantelpress
3 x 8 x 15kg

Omvendtroing
3 x 8 x BW

Armhevinger
3 x 8 x BW Etter vær økt, gikk ned fra vanlig og til albuene og opp igjen til vanlig 2 x 8 på det

Situps med bena flettet sammen med partner, klapp i hendene til partnerren. 16stk

Utlogget Pms

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Pms sin loggbok
« #13 : 05. april 2011, 23:21 »
1 god time med Krav Maga Smiley Med armhevinger (jepp, det ble gjort i dag også), situps (jau, det og ble tatt i dag. Mye ben trening med spark og slike ting. Så jeg tror styrke trning går ut i dag. Så tar det igjen på tordag Smiley

Kommentar til dette: Veldig fornøyd, må bare få opp kondisen litt til nå, så slipper jeg å pese som en annen hvalross Wink

taraquin

  • Gjest
Sv: Pms sin loggbok
« #14 : 06. april 2011, 21:24 »
Tror jeg ville vektlagt sit-upsen mindre om jeg var deg, det har etterhvert kommet en god del forskning som viser at de ikke øker styrken, marginalt øker utholdenhet og dermed i svært liten grad påvirker muskelvekst. Siden du nylig slet med skulder ville jeg droppa flyes, den er ikke noe bedre enn benkpress selv om du umiddelbart kanskje ikke får vondt. PRøv f.eks armhevinger med hendene på en bosuball, da får du bra utfordring ift stabilitet Smiley

Så til det positive Cheesy
Bra MP og omvendt roing! Går omvendt roing bedre nå? Du sa den lugga litt sist jeg snakka med deg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!