Skrevet av Emne: Carlp 700kg raw...video s.82  (Lest 276368 ganger)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Trening 16 mai.... ligger i bildet nedenfor... Kjøre alt som det står.. Bortsett fra jeg kjørte 5 reps på alt i frontpress+ en helvetes haug med ting på mage..  Trente med hun spreke veninnen min i dag+ 2 kompiser.. Jeg perset på alt av mageøvelser.. KJEMPELETT!!!

Trening i dag var superlett.. Gleder meg til litt tyngre vekter.. Alt føles veldig lett for tiden!  Om noen uker blir det litt tyngre! GLEDER MEG!!

Er jo bare i begynnelsen av uke 3 i et 12 ukers program.. Så ting kommer sakte men sikkert Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Torsdagstrening..

Dagens økt:

Benkpress m/stopp (superset)

92,5*5
107,7*4
115*3


122,5*3+107,5*3
122,5*3+107,5*3
122,5*3+107,5*3 

Benken gikk overaskende lett.. Første sett var litt tungt, men ble så bare lettere å lettere Smiley

Mark fra kloss i superset med mark..  (belte+reimer)  Superlett i dag...


kloss          vanlig
120*3 + 120*3
140*3+ 140*4
160*2+ 150*4
170*3+ 160*3
170*3+ 160*3
170*3+ 160*3

Mark ble kjørt med reimer+belte..  Føltes greit.. Kjempelett nest siste sett førte til for mye selvtillit og litt dårlig løfting på siste sett.. Vektene gikk greit opp, men kunne vært lettere med litt mere konsentrasjon!


Knebøy nakke med stopp+bred stand.
KG   62,5*6   72,5*5   77,5*4   82,5*3   82,5*3   82,5*3  ESSZ!! Wink  Einar kom å hilste på.. Så den essz var til ære for han..  Tongue

Nedtrekk smalt undergrep

70*10    80*10   90*10 fokus på biceps (har senebetennelse i høyre håndledd så er vanskelig å curle)

dips KV*12*3

mage i nautilus one 100kg*20*3

korsrygg i natilus one 100kg*12*2

Trening utført på Nidarø treningssenter i Trondheim..    Kickass
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Lørdagstrening

Smalbenk:

KG   77,5*6  82,5*6   90,0*5   95,0*4   95,0*4      KJEMPE ESSZ   kjørte med stopp + eklplosivt opp..

Bøy nakke m/ superset:

65*4   75*3   85*2    92,5*3   92,5*3   92,5*3  alle 92,5 setene i superset med 85*6... Superlett...


ML fra kloss

KG   92,5*6   112,5*5    120*3     125*3    125*3  lett lett lett..

Nakkepress med   

KG   40,0*5   47,5*4   47,5*4   50*3   50*3

Chins med grep skulderbredt med håndbakene mot hverandre 10*3..

Dips: kroppsvekt*10,  Kroppsvekt+20kg*10*3  Gikk lett!  Det må være et godt tegn!

beinhev 25*3

rygghev i nautilus one maskin 80*8*3... lett..

Gledet meg til mandagstrening.. Da blir det tunge vekter i bøy!  Smiley

"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Mandagsøkt 23 mai 2011...

Ble ei kjapp trening i dag... Fikk ikke løfta alt jeg skulle.. Men fikk løfta det jeg skulle i bøy+benk.. Så var fornøyd med det..


Benkpress / stopp middels grep.   
KG   80,0*4   95,0*4   102,5*4   107,5*3   115,0*3   115,0*3  veldig veldig lett..


Styrkeløftknebøy    
KG   77,5*4   90,0*3   97,5*3   105,0*3   110,0*2   120*2   140*1   150*2   150*2      150*2   

Einar i som eier og driver studioene jeg trener i møtte meg på trening i dag.. Han hadde mottatt 2 spennede pakker som hadde blitt åpnet og var i gang med å bli satt sammen! Innholdet i pakkene viste seg å være 2 splitter nye flotte håndbakbord av ypperste kvalitet! Jeg har aldri prøvd noe slik før og ble interessert... Spurte å gravde litt.. Det hele endte med at både Einar + Holminator som også var å trente utfordret meg... Einar med venstre... Det ble klart tap! Men jeg holdt han litt lengre enn han forventet.. Så ble det høyre arm mot Holminator.. Tap der også.. For en morsom å utfyllende beskrivelse av dette se fasiten til Einar her på forumet!  Knallbra lesing!!

Fikk også en del coatching på knebøy av Einar i dag.. Så har fått noen ting å jobbe med Smiley  Hærlig å få hjelp og støtte av rutinerte grisesterke styrkeløftere!

"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Onsdagstrening...

Hei... Gikk på en kraftig smell på trening i dag. Har de siste 3 ukene hatt litt antydning til smerter i albuene, Det har vært en varm brennende smertefølelse som stråler fra albuen og utover i armen og oppover til skulderen.,Har ikke vært noe særlig vondt.. Bare litt ubehagelig.  I dag på trening begynte jeg med benk.  Kjente da at smertene var litt verre.. De ble verre og verre mellom hvert sett.. Det gjorde ikke vondt når jeg løftet..  Men i mellom løftene var det ganske vondt.

Jeg kjørte på med godt mot og skulle løfte halvlett i dag..   Etter 4 sett med få reps på relativt lette vekter så hadde jeg så vondt i armene at det å løfte opp vannflasken fra gulvet var skikkelig ubehagelig!!

Treningen ble her umiddelbart avbrutt! Noe jeg nesten aldri ville gjort uansett! Ble redd!

Smertene minner meg om en gang for noen år siden når jeg fikk konstatert tennisalbuer i begge albuene.. Bare mere intense! Det er fremdeles kraftige smerter nå et par timer etter trening.

Hva er alternativene? 

Jeg er redd det det blir kortison og hvile.. Men det må da finnes alternativer? 

Får bruke uka på å trene litt alternativt å prøve å hvile armene litt....   
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Gleder meg til å sette meg i deilig badtstue i morgen å slappe helt av!

Reiser hjem fra Trondheim i dag.. Synd for det er her dama bor... Det er også her Nidarø og Selsbakk treningssenter ligger...  Gleder meg til å flytte hit til høsten! Da blir det perfekte forhold for trening! Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget sondreos

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

kjedelig med skade, hvertfall når treninga går så bra som den gjør.. når det gjelder den skaden så har jeg lite å hjelpe med. Har selv hatt det i perioder jeg har trent veldig mye, men har som regel gått over... jaja får håpe det går over med deg og, du får da hvertfall tvinge deg selv til å trene bra mark og bøy nå hvertfall
Bøy 3x150
Benk 150
Mark 220

Utlogget sondreos

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

ps! er jo ikke unormalt å få vondt når man har kjørt armbak, hvis man er fersk. Får som regel alltid pain dagene etter armbak.. Men går vist over etterhvert som man blir dreven har jeg hørt
Bøy 3x150
Benk 150
Mark 220

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
kjedelig med skade, hvertfall når treninga går så bra som den gjør.. når det gjelder den skaden så har jeg lite å hjelpe med. Har selv hatt det i perioder jeg har trent veldig mye, men har som regel gått over... jaja får håpe det går over med deg og, du får da hvertfall tvinge deg selv til å trene bra mark og bøy nå hvertfall

Jepp.. Dette går nok bra...Armene trenger sikkert bare litt hvile. Blir å trene bein ja Smiley  Stopper ikke å trene pga dette.. Men i dag måtte treningen avbrytes... Ble svimmel av smertene... Ikke ofte jeg blir bekymret.. Men i dag var jeg en smule bekymret... Merkelig nok er det nesten borte allerede nå...

Tenkte på armbaken... Tviler på at denne har noe å si.. Har hatt vondt i både håndledd og albuer en liten stund.. Men det som skjedde på trening i dag var absolutt ikke bra! :/ 

Men er optimist!  Smiley 
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget sondreos

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Jepp.. Dette går nok bra...Armene trenger sikkert bare litt hvile. Blir å trene bein ja Smiley  Stopper ikke å trene pga dette.. Men i dag måtte treningen avbrytes... Ble svimmel av smertene... Ikke ofte jeg blir bekymret.. Men i dag var jeg en smule bekymret... Merkelig nok er det nesten borte allerede nå...

Tenkte på armbaken... Tviler på at denne har noe å si.. Har hatt vondt i både håndledd og albuer en liten stund.. Men det som skjedde på trening i dag var absolutt ikke bra! :/ 

Men er optimist!  Smiley 

jepps! hjelper nok å få litt hvile. Hvor lenge har du igjen av dietmar? Hva har du satt målene på?
Bøy 3x150
Benk 150
Mark 220

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
jepps! hjelper nok å få litt hvile. Hvor lenge har du igjen av dietmar? Hva har du satt målene på?

Er midt i den 4 uka nå. Har 8 uker igjen..

Målene er: bøy 185   benk 170  mark  225
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget sondreos

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

okei lykke til!
Bøy 3x150
Benk 150
Mark 220

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Hei CP! Håndbakken var kanskje ikke avgjørende, men det er nok ikke tilfeldig at det var to dager etter håndbakken og ikke to dager før at du måtte avbryte treningen pga. smerter. Håndbakken er monsteriøs. Og vi varmet heller ikke opp. Det presset du holdt igjen, før du til slutt måtte gi slipp, var gedigent. Og utrente sener og muskler får problemer da. Så med noen dager hvile blir nok alt mye bedre. Tren armer, både triceps og biceps, i supersett med veldig lett vekt, f.eks. manualer på 5-6 kg og gjør 20-25 reps. Og så mye hvile Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Hei CP! Håndbakken var kanskje ikke avgjørende, men det er nok ikke tilfeldig at det var to dager etter håndbakken og ikke to dager før at du måtte avbryte treningen pga. smerter. Håndbakken er monsteriøs. Og vi varmet heller ikke opp. Det presset du holdt igjen, før du til slutt måtte gi slipp, var gedigent. Og utrente sener og muskler får problemer da. Så med noen dager hvile blir nok alt mye bedre. Tren armer, både triceps og biceps, i supersett med veldig lett vekt, f.eks. manualer på 5-6 kg og gjør 20-25 reps. Og så mye hvile Smiley

Det skal jeg gjøre Smiley  Er ikke så kjempebekymret... Men ja, var nok en hel del belastning på den håndbaken! Tongue
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Carl p!

Garanterer deg at det er handbaken, i allefall som er utslagsgivende.
Du har nok fått en akutt overbelastning med sannsynligvis noen røkne muskelfibre. Få deg en en hestekur med voltaren, kjør gjerne lett som einar foreslår men ikke press på. Gjort samme dritten sjøl, ga seg etter et par uker:P


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!