Skrevet av Emne: Carlp 700kg raw...video s.82  (Lest 276310 ganger)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Er på ferie i USA for tiden.... Blir her i 2 uker, blir sporadisk trening for det blir mye reising og trasking rundt Smiley alle hotellene og resortene jeg har vært på både i new York og i Florida sletter av å ha fitness room...  Det er en San het med modifikasjoner :p fitness rommene har til nå bestått av 2 Møller, et par sykler, og noen manualer.... Det ene hotellet hadde også en multitreningsmaskim med nedtrekk,cbrystpress og tricep pushdown.....

Så det blir mye vedlikeholds og pump trening....

Kjørte 30 reps i hantelpress med 2stk 50pound hantler... (det er de tyngste jeg har funnet til nå)

Finnes sikkert studioer rundt om... Men er så mye å oppleve her at jeg ikke vidder å bruke tid på å lete..


Har også handlet iPad Smiley er det noe annet jeg bør handle over here?

"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Har hatt en fantastisk tur til USA. Har også fått meg noen minneverdige treninger på steder som ville fått apaco sine historier fra hans gym til å blekne.. Skal skrive et skikkelig innlegg fra turen når jeg kommer meg vel hjem,.Sitter nå flyplassen i Amsterdam med foten høyt...   Embarrassed Det har seg nemlig Slik at jeg knakk høyrefoten min i går... Eller rettere sagt en fyr på ca 150kg som mistet kontrollen på Segwayen sin knakk foten min.....  Så der røyk knebøy og mark persingen denne gangen... Litt surt ik uke 11 av 12 i programmet.. Er vel egentlig surt uansett, men ekstra surt fordi jeg var i mitt livs styrkeform når det skjedde. Fortsettelse følger  >Cheesy
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Huff, føler med deg på den!! Du får trene overkroppen som faen, og finne alternative øvelser for ben å rygg så du vedlikeholder.. Eventuelt får du begynne med kalsium >Cheesy
Nei seriøst, veldig kjedelig:(

Utlogget orsvend

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

  • Ufrivillig svak
Eller rettere sagt en fyr på ca 150kg som mistet kontrollen på Segwayen sin knakk foten min..... 

When in Rome..... Sue him!
Maksløft akkurat nå

Benk: 1x110 (Mål 2011: 1x120)
Mark: 3x170 (Mål 2011: 1x200)
Bøy: 3x130 (Mål 2011: 1x150)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Svarte, Carl, du er ikke bare en villbass. Du er uheldig også. God bedring og gleder meg til å se deg igjen og trene med deg på fast basis!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Herlig, dette var akkurat det jeg ville. Nå har jeg en sjangs å bli førstemann til 200 i bøy!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
When in Rome..... Sue him!

Det var det alle amerikanere sa til meg og.... :p hehe!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Det har seg nemlig Slik at jeg knakk høyrefoten min i går... Eller rettere sagt en fyr på ca 150kg som mistet kontrollen på Segwayen sin knakk foten min.....  Så der røyk knebøy og mark persingen denne gangen... Litt surt ik uke 11 av 12 i programmet..

neiånei :p kjedelig! jeg som fulgte med, og gledet meg til du skulle makse i mark..! 2x200 med en stang som er 7.5cm lavere enn vanlig er ganske drøyt :p
- det kommer seg nok fort, kanskje jeg har sjangs på å komme over 200kg før du drar skikkelig i fra meg Wink hehe
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Svarte, Carl, du er ikke bare en villbass. Du er uheldig også. God bedring og gleder meg til å se deg igjen og trene med deg på fast basis!


Var skikkelig uheldig ja.... Men fy fa.. Så gøy det var på tur! så har jeg i min salige morfinrus blitt oppvartet på buisness elite class.. Takk til forsikringsselskapet mitt for den! Kommer nok til å trene bra uansett.. Må bare lage meg et litt alternativt opplegg Smiley Gleder meg veldig til å trene med deg og Einar!! Blir bra å ha noen å lære lure ting av!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
neiånei :p kjedelig! jeg som fulgte med, og gledet meg til du skulle makse i mark..! 2x200 med en stang som er 7.5cm lavere enn vanlig er ganske drøyt :p
- det kommer seg nok fort, kanskje jeg har sjangs på å komme over 200kg før du drar skikkelig i fra meg Wink hehe

 Tror faktisk jeg gledet meg mere Wink hehe! Men det er bare å følge med... Skal trene i mange år til jeg Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Tror faktisk jeg gledet meg mere Wink hehe! Men det er bare å følge med... Skal trene i mange år til jeg Smiley

godt å høre, lykke til!
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Herlig, dette var akkurat det jeg ville. Nå har jeg en sjangs å bli førstemann til 200 i bøy!

Tar det på 1 bein Wink
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Har ikke rukket å skrive noe referat fra USA turen enda... Men for de som ikke har fått det med seg så er høyrebeinet mitt knekt... Treningen fremover bil derfor litt amputert... Tongue Men trenes skal det! Dama har null forståelse for at jeg kan klare å trene når jeg har brukket beinet.. Hun forstår ikke at Trening=Endorfiner=glad mann! 

Jeg bruker jo FAEN ikke beinet!!!  (Deilig å få blåst ut litt)

Dagens: på den lokale bolekjelleren... (ikke der jeg vanligvis trener)

liggende Handtelpress

20*15
30*12
38*8*4
så var det et svæææær boleklatt som løftet 115kg 6 ganger i benken og sa at det klarte aldri i verden jeg... Det var nok litt under hans kroppsvekt for å si det mildt Tongue   

Jeg la meg med med beinet i en svær skinne, løftet av og tok 8 lette reps... Stoppet der for da hadde jeg bevist poenget mitt at han nok ikke var så sterk... Dette gikk lett uten beina i bakken  Smiley

sittende frontpress:
20kg*15
40*12
50*8
50*8
50*8
50*14

Nedtrekk underhåndgrep
70*10
90*10
90*8+6+6+6+3+3+3 . (6 pust mellom hver serie...)

fremoversittende sidehev manualer 8kg*12+6+6+6+6+6 (6 pust mellom hver serie...)

+noe magetrening...

Triceosene mine kommer til å bli ville! Hopper jo rundt på krykker hele dagen! Hver gang jeg skal opp en trapp så er det tricepskos!!

 

"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget sondreos

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Når blir du å se i sørlandsbadet? trener der man tir tor og fre ut ferien
Bøy 3x150
Benk 150
Mark 220

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!