Hvordan har du tenkt å bli styrkeløfter? Hyggelige ord fra Guetta? Da tipper jeg råløfting. Det blir bekreftet av RAWx4 i signaturen din. Tyngre Hantler i Trondheim, da tenker jeg kaliber. Det assosierer jeg med bygging og strongman.
Vaneligvis er det Styrkeløft -> bygging -> strongman veien går, ikke bygging -> strongman -> Styrkeløft.
Siden du ikke liker utstyr kan du jo tenke på classic 2012 i Sverige, kompromiets land.
Har vært mye i Trondheim siden dama bor der, flytter opp dit nå grunnet skolegang. Har trent litt sammen med Einar Gilberg eller mr. ESSZ når jeg er i Trondheim, hovedsaklig på Nidarø og selsbakk... Kjempeplasser å trene! Veldig hyggelige folk og bra miljø! Har prøvs kaliber og ca alt av studioer i tr.heim sentrum.. Liker meg best på Selsbakk

Blir litt feil å si at jeg ikke liker utstyr, har ikke løftet med utstyr og det er dermed etter min mening feil å ha for kvasse meninger om saken... Skal nok få testa noe utstyr og, men må ærlig inrømme at jeg syntes det er kulere med raw..
Bryr meg ikke så mye om bygging, det er jo greit å se bra ut, men må proppe seg full av ting jeg ikke har sansen for om man skal bygge, det gjelder vel også i strongman, lite dop testing i strongman og bygging...
Jeg skal bli så sterk jeg kan bli på normal kost og bra trening... Bryr meg ikke om jeg må trene til jeg blir 90... Er meget tolmodig og målbevisst

Einar snakka noe om midt-norsk i desember, og et eller annet stevne i februar-mars. Det må jo være en grei plass å begynne....