Skrevet av Emne: Carlp 700kg raw...video s.82  (Lest 276466 ganger)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Med henhold til videoen din på smaltnedtrekk, er det betydelig forskjell på overhåndsgrep og underhåndsgrep? (slik som du holder). Er det noe forskjell på muskelbruk?

Jeg bruker mere biceps på smal nedtrekk, men liker å kjøre smalt av og til for da får jeg dratt mye tyngre vekter enn med bredt..  Klarer fint å isolere slik at jeg bruker mye av ryggen også..  Liker å isolere helt når jeg kjører bredt slik at jeg bruker lats mest mulig... Kjører en del chins også.. Da blir det litt forskjellig teknikk etter hva jeg trener..  Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sterk jobbing på hantel. Har du kjørt mye press med hantler? Jeg tenker opp mot hva som faktisk er persen i benk. Hvordan føler du overføringsverdien til benkpress er?

Har nesten aldri trent med handtler.... Usikker på overføringsverdien, vanskelig å si nå som jeg løfter med et brukket bein... Har ikke tyngre hantler der jeg trener, så får vente til jeg flytter til Trondheim om noen uker for å få testet noe tyngre...  Grin
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Regner med det ettersom persen din liggerpå rundt 160kg.  Dog kan det sikkert være greit å ikke ligger i repsintervallet 1-3 når det gjelder hantler!

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Regner med det ettersom persen din liggerpå rundt 160kg.  Dog kan det sikkert være greit å ikke ligger i repsintervallet 1-3 når det gjelder hantler!

Det er nok helt sant. Fort gjort å dra på seg noe tull i albuer ogl.. Men var morro å presse opp 9 ganske lette reps når bolegutta ikke klarte 1 rep engang Smiley 
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Fredags økten

Måtte bli en  kjapp trening for båten ventet,,, Smiley

Nedtrekk en haug med serier både smalt og bredt... Ganske tungt....

Sittende militærpress

30*10
40*5
50*8
60*8.  Grin
70*4   Grin
30*8

Diverse biceps i kabel...

Prøvde meg på noen dips men droppa det etter noen få reps... Blir nok sånn trening når jeg humper rundt på krykkene....


du er merkelig sterk i benken iforhold til skuldre og sånt! hehe Smiley veldig bra benk Shocked
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
du er merkelig sterk i benken iforhold til skuldre og sånt! hehe Smiley veldig bra benk Shocked

Jeg vet... Har trent alfor lite løfting over hodet men det kommer sakte men sikkert nå...  Liker best å stå når jeg presser over hodet.. Blir litt lettere da.. Men det er ikke mulig for tiden, så da blit det sittende pressing Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Jeg vet... Har trent alfor lite løfting over hodet men det kommer sakte men sikkert nå...  Liker best å stå når jeg presser over hodet.. Blir litt lettere da.. Men det er ikke mulig for tiden, så da blit det sittende pressing Smiley

ok;) men du synes det blir lettere når du står? burde jo egentlig være omvendt da, altså hvis man står helt strak med beina.

eller presser du uten ryggstøtte når du sitter?
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
ok;) men du synes det blir lettere når du står? burde jo egentlig være omvendt da, altså hvis man står helt strak med beina.

eller presser du uten ryggstøtte når du sitter?

Står alltid helt strak på militærpress.. Pleier å bruke støtte når jeg sitter ja.. Men er vant med å stå.. Så det er sikkert derfor det føles lettere.   

Greit og stå. For da kan mange presse opp noen extra reps med å pushpresse om det blir nødvendig.. Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Etter å ha trent med hantler en kort periode for noen år siden testet jeg maks rep med 50 kgs hantler. Da jeg "bare" kom til 9 rep og ikke 10 som var målet gadd jeg ikke mer. Tror knapt jeg har rørt en hantel siden når det gjelder press fra bryst Grin Dog var nok dine endel dypere enn hva jeg kjørte Angry

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Etter å ha trent med hantler en kort periode for noen år siden testet jeg maks rep med 50 kgs hantler. Da jeg "bare" kom til 9 rep og ikke 10 som var målet gadd jeg ikke mer. Tror knapt jeg har rørt en hantel siden når det gjelder press fra bryst Grin Dog var nok dine endel dypere enn hva jeg kjørte Angry


Da må jeg jo nesten ta 10stk på mandag Wink hehe!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
dagen i dagblir dedikert til dama i mitt liv Selina som i dag har holdt ut med meg i 365dager... Er i hvertfall det hun sier   Grin

Hun er ei fantastisk dame!!   I Love You


sånn nok kliss for i dag... målte leggen min i går.. den har krympa 3cm i omkrets sista uka.... Sad  men satser på at det ordner seg så snart jeg er i stand til å bruke den igjen Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Ja? Klarte du 10 reps?

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Hvordan har du tenkt å bli styrkeløfter? Hyggelige ord fra Guetta? Da tipper jeg råløfting. Det blir bekreftet av RAWx4 i signaturen din. Tyngre Hantler i Trondheim, da tenker jeg kaliber. Det assosierer jeg med bygging og strongman.

Vaneligvis er det Styrkeløft -> bygging -> strongman veien går, ikke bygging -> strongman -> Styrkeløft.

Siden du ikke liker utstyr kan du jo tenke på classic 2012 i Sverige, kompromiets land.

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Ja? Klarte du 10 reps?

Javisst.. Har vært noe kluss med kontoen min her på treningsforum, så har ikke fått logget de siste treningene mine her inne... Tok 10 reps 2 serier med 50kg hantlene...
Fikk bare filma det ene settet..

http://www.youtube.com/watch?v=JZak3CF81-c#noexternalembed&feature=youtube_gdata_player
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Hvordan har du tenkt å bli styrkeløfter? Hyggelige ord fra Guetta? Da tipper jeg råløfting. Det blir bekreftet av RAWx4 i signaturen din. Tyngre Hantler i Trondheim, da tenker jeg kaliber. Det assosierer jeg med bygging og strongman.

Vaneligvis er det Styrkeløft -> bygging -> strongman veien går, ikke bygging -> strongman -> Styrkeløft.

Siden du ikke liker utstyr kan du jo tenke på classic 2012 i Sverige, kompromiets land.

Har vært mye i Trondheim siden dama bor der, flytter opp dit nå grunnet skolegang. Har trent litt sammen med Einar Gilberg eller mr. ESSZ når jeg er i Trondheim, hovedsaklig på Nidarø og selsbakk... Kjempeplasser å trene! Veldig hyggelige folk og bra miljø! Har prøvs kaliber og ca alt av studioer i tr.heim sentrum..  Liker meg best på Selsbakk Smiley

Blir litt feil å si at jeg ikke liker utstyr, har ikke løftet med utstyr og det  er dermed etter min mening feil å ha for kvasse meninger om saken... Skal nok få testa noe utstyr og, men må ærlig inrømme at jeg syntes det er kulere med raw..

Bryr meg ikke så mye om bygging, det er jo greit å se bra ut, men må proppe seg full av ting jeg ikke har sansen for om man skal bygge, det gjelder vel også i strongman, lite dop testing i strongman og bygging...

Jeg skal bli så sterk jeg kan bli på normal kost og bra trening... Bryr meg ikke om jeg må trene til jeg blir 90... Er meget tolmodig og målbevisst Smiley

Einar snakka noe om midt-norsk i desember, og et eller annet stevne i februar-mars. Det må jo være en grei plass å begynne....
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!