Skrevet av Emne: Carlp 700kg raw...video s.82  (Lest 276351 ganger)

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Carlp benk 2RM pers s.63
« #945 : 03. juni 2012, 13:52 »
Gratulere med knaill løfting Cheesy
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Carlp benk 2RM pers s.63
« #946 : 03. juni 2012, 17:45 »
Gratulerer med sterke perser! Nærmer deg kommandøren i benk og mark nå Smiley

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Carlp benk 2RM pers s.63
« #947 : 03. juni 2012, 21:18 »
Gratulere med knaill løfting Cheesy

Takk takk! Smiley 

Gratulerer med sterke perser! Nærmer deg kommandøren i benk og mark nå Smiley

Takker! Smiley  Det kommer seg.... Smiley  Er godt fornøyd med NM! Smiley  Det ble en solid totalpers og pers i alle øvelser...    Kommer tilbake med rapport med bilder og video fra stevnet senere i uken... Må bare få tid til å hente meg inn litt... 
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: Carlp benk 2RM pers s.63
« #948 : 03. juni 2012, 23:11 »
Grattis mister!
Impressive!:)) Smile

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Carlp benk 2RM pers s.63
« #949 : 03. juni 2012, 23:24 »
Måtte når de hadde kjørt 6 forced reps etter hverandre stoppe dem å si at nå skulle jeg benke... Fikk beskjed av en fyr på 180 høy og 40 kg at de kjørte 3*8reps.... det han ikke sa var at 6 av reppene var "litt" hjelp fra stakkaren som stod bak... Tror seriøst at han trente mere enn han som lå på benken å dytta.... Jaja... Snart NM!! Smiley

Ironisk at jo svakere folk er, jo mer utbredt er bruken av forced reps. Hva skjer med denne kulturen på visse treningssentre??

Utlogget aLesserChristian

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 601
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 601

Sv: Carlp benk 2RM pers s.63
« #950 : 04. juni 2012, 02:06 »
Råsterkt Carl! Smiley

hvorfor droppet du 3. marken forresten ?

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Carlp benk 2RM pers s.63
« #951 : 04. juni 2012, 12:25 »
NM Styrkeløft i Brummundal 2012..

Det startet tidlig fredags morgen… jeg ble plukket opp av Areli og hennes utkårede i et svært beist av en amerikansk et eller annet med vær motor! Fin start på en helg som skulle være full av muskler!  Vi kjørte derfra til Trondheim Sentralstasjon hvor Areli og meg tok toget til Brummundal.. En hærlig og avslappende togtur fullt av fin utsikt og hyggelig selskap av frøken Areli aka. Lationobaben…  Vi hoppet rett fra toget inn i en taxi opp til Fagerlund hallen for å rekke åpningsløftene til Espen ”bankmannen” Myrholt fra Nidarø SK.  Det rakk vi fint!  Jeg ble automatisk kameramann og motivatør, Tony var utstyrshjelper og latinobaben ordnet alt annet!  Et perfekt team!!  Etter en jææævlig spennede runde ble det hele avsluttet på spektakulært vis i tidenes jevneste kamp om medaljene!! Espen fikk bronsje! Kjempebra og gratulerer til han!!!

Jeg skulle løfte dagen etter og kjente at det kriblet godt i kroppen etter å få løftet når jeg hjalp til på fredagen!  Endelig ble det lørdag og jeg våknet til en SMS fra min mor og far hvor det stod at de allerede var på plass i hallen og at de gledet seg til å se på meg…  Hærlig! Første gang foreldrene mine skulle se på meg løfte så var det i NM.. Kult!

Jeg veide inn på ”lette” 103,97 og var fornøyd med det… Spiste som en galmann de siste 2 ukene før NM og trykket på med Mutant (m)ASS  flere ganger daglig for å bulke litt..

Teamet mitt bestod av de Tony som kameramann, bankmannen som knuste tallene og passet på klokken, og Latinobaben som ordnet alt annet! Et perfekt team! Kunne ikke fått det bedre!

Den eneste bommen  og kanskje den groveste kom da jeg etter siste oppvarmingsløft i knebøy fikk vite at det var ca 40 minutter til jeg skulle løfte.. Dette skjedde på grunn av noe surr i sekreteriatet som forvirret teamet mitt… Men jeg satte på noe satanrock på ørene og holdt meg i bevegelse og satset på at åpningen på 210 i bøy (7,5kg over stevnepers) skulle gå lett….  Det ble nok dagens tyngste og mest uryddige løft.  Jeg var kald i muskulaturen og turte ikke klemme skikkelig til, Men det gikk opp og ble godkjent så da var det bare å gruse på videre… Resten av bøyen var plankekjøring, sisteløftet var litt tungt, men godt fornøyd!

Førsteløftet i benken på 170kg var luft, bestemte meg for å gå balls inn for jeg følte meg sterk.. Gav Espen beskjed om at jeg ville ha 180kg på stanga…. Jeg følte meg sterk!  På andreløftet så fikk jeg et supert avløft, alt føltes gull! Avløfteren sa kom igjen nå Carl!!!  Jeg senket stangen og visste at dette kom til å gå…  Fikk press signal og kjørte stangen oppover, det gikk lett, så plustelig ut av intet sklei høyrefoten min på den glatte plattingen og jeg feilet!! Det var uvirkelig! Rett før jeg hadde rettet ut løftet så bare vips forsvant foten… Det ble noe banning og surmulig på plattingen. Den var altfor glatt!! På vei bak på oppvarmingsrommet fikk jeg et supertips fra en av KK gutta..  Han sa: ta noe cola under skoa så sitter du klistret i plattingen…  Areli sprang som en vind og kjøpte cola… Jeg krydret sålene mine med en skvett og vips føttene satt som klistret i plattingen! Sisteløftet ble en lek! ?

Etter dette var jeg ganske sliten når jeg skulle sette i gang med markløften, Men jeg gledet meg! På dette tidspunktet helte jeg i meg min tredje Redmax noe som i ettertid skulle vise seg og ikke være det lureste jeg har gjort… Jeg skulle åpne en skyr å spise den men var så full av koffein at jeg skalv så på hendene at Areli måtte åpne den for meg… Spylte ned skyren med resten av colaen.. hehe!  Men markløften gikk greit. Jeg åpnet på 260kg (7,5kg over stevnepers) Det gikk lett! Så ble neste løft 272,5kg etter litt diskusjon med bankmannen..  Det ble et 99,7% maksløft… skulle nok klart et par kg til men var superfornøyd med 20kg pers i mark!  Nå jeg så knust og sliten at jeg bestemte meg for å droppe siste markløften…  Dette er jeg i ettertid veldig glad for….

Det viste seg nemlig at jeg hadde gått på en saftig smell! Kobinasjonen 3 redmax 1 cola et par bananer og et par skyr viste seg at hadde en dødelig kombinasjon på magen min!   Jeg ble satt helt ut! Klarte så vidt å komme meg tilbake til hotellet før det smalt i magen! Ble sittende på dass leeeenge… Jeg gikk glipp av banketten og alt… Kom sterk tilbake etter å ha nøytralisert faenskapen i magen med en liter melk!  Var med å tok noen drammer på kvelden, men det ble med et par før jeg fant sengen!!

Over og ut fra NM denne gangen

Havnet til slutt på disse tallene:

Bøy: 225kg (22,5kg pers)
Benk: 180kg (7,5kg pers)
Mark: 272,5kg (20kg pers)
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #952 : 04. juni 2012, 12:44 »
Grattis med solide perser og solide løft! Smiley

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #953 : 04. juni 2012, 12:48 »
r8-fett Smiley , Nu lede du med 12,5kg på mæ, bra at æ har no å strekke mæ etter Smiley . Har sjøl erfart at vel mye redmax/koffein kan heller slå andre veien. Glede mæ tel video Cheesy

Trening kl. 8 på selsbakk idag btw!
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #954 : 04. juni 2012, 12:53 »
Gratulerer så mye! Imponert!  Smiley

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #955 : 04. juni 2012, 14:17 »
Veldig bra Carl! Syns opplevelsen var bra overført til "papiret" også !
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Silkegutten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #956 : 04. juni 2012, 14:19 »
Glemte å logge all skryten jeg fikk på trening i dag... Det haglet inn med komplimenter.... Først får jeg høre fra en meget sjarmerende pen ung dame at jeg var drømmemannem, deretter kom mor Gilberg bort å sa det var lenge siden sist før hun følge opp med tidenes kompliment!!! Hun sa så stor du har blitt! Smiley   Grin  Hærlig!!!

 bodybuilder

du er ikke stor akkurat men litt sterk er du, de skal du ha

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #957 : 04. juni 2012, 15:33 »
gratulerer, du har bra muskel styrke men etter min mening så e din psykiske styrke større, og det trenger man når man vil nå langt, og du kommer til å nå langt Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #958 : 04. juni 2012, 22:17 »
Gratulerer med solide perser og bra innsats!


Ellers er jeg rimelig sikker på at jeg så deg varme opp allerede samtidig som -83 løfterne i knebøy?

Du nevner 40 minutter.. hvor lang tid hadde du foretrukket å bruke?

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Carlp Styrkeløft NM s.64
« #959 : 04. juni 2012, 23:12 »
Grattis med solide perser og solide løft! Smiley

r8-fett Smiley , Nu lede du med 12,5kg på mæ, bra at æ har no å strekke mæ etter Smiley . Har sjøl erfart at vel mye redmax/koffein kan heller slå andre veien. Glede mæ tel video Cheesy

Trening kl. 8 på selsbakk
idag btw!

Gratulerer så mye! Imponert!  Smiley

Veldig bra Carl! Syns opplevelsen var bra overført til "papiret" også !

du er ikke stor akkurat men litt sterk er du, de skal du ha

gratulerer, du har bra muskel styrke men etter min mening så e din psykiske styrke større, og det trenger man når man vil nå langt, og du kommer til å nå langt Wink

Gratulerer med solide perser og bra innsats!


Ellers er jeg rimelig sikker på at jeg så deg varme opp allerede samtidig som -83 løfterne i knebøy?

Du nevner 40 minutter.. hvor lang tid hadde du foretrukket å bruke?

Tusen takk for alle hyggelige tibakemld... Jeg bruker som regel lag tid på å varme opp... Er litt treig på å få kroppen i gang.. Den trenger en del løft før den er klar for litt vekter... Men bommet totalt på tiden denne gangen.. hehe!! Pleier å beregne en time... så 5-10 min fra siste tunge oppvarmingsløft til første tunge løft...
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!