avstemning
Spørsmål: Burde det kreves at hendene er UTENFOR beina i Markløft slik at sumo blir ulovlig?
Ja
Nei

Skrevet av Emne: Vanlig mark Vs Sumo mark  (Lest 40601 ganger)

Utlogget Krabbatten

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #60 : 09. mars 2011, 22:46 »
Sandblåst trollemann du!
Godt idè Cheesy
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #61 : 09. mars 2011, 22:56 »
Eg syns at denne diskusjonen er svært intressant, og eg tror de fleste vil være enig at "vanlig" markløft ser bedre ut enn sumo. Men styrkeløft er en konkuranse der det gjelder å løfte mest mulig og kjempe mot gravitasjonskreftene samtidig som man holder seg innenfor reglene. Å forby sumo fordi noen får det til mens andre ikke får det til blir helt feil, hva blir neste å forby de med gode gener i å delta i styrkeløft fordi det er ikke rettferdig mot de andre ?

Utlogget Ncz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 160
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 160

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #62 : 09. mars 2011, 22:59 »
Må nesten følge med på denne diskusjonen. Tongue
I don't eat for taste, I eat for function!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #63 : 10. mars 2011, 00:52 »
Tror du er litt sent ute, alle har nok sagt sitt innen nå.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #64 : 10. mars 2011, 01:20 »
Grunnen til polariseringen i denne debatten er vel at noen er interresert i rein styrke, mens andre er interresert i poeng, protokollen og å få opp flere kg ved og finne på metoder som korter ned løfte veien slik at man får opp mer kilo uten og egentlig være sterkere.

Haha, idiot. Du drar fram Haugen som drar 400 kg med reimer mens Kevin Nee står bak og drar på seg markdrakta og så har du baller til å kritisere styrkeløftere for å løfte sumo. Hva med låring i strongman, burde man bli kvitt det også? På bildet hvor Haugen blør fra hodet er jeg ganske sikker på at han bruker reimer, lårer og har på seg en metalpro drakt, men sumo er fortsatt styggedommen?

FOR DEM SOM FÅR DET TIL! Smiley
Ikke syt bare fordi du ikke får det til. Du får sikkert ikke til hoppende padling heller men det betyr ikke at Nortug bør slutte med det.

Tror du er litt sent ute, alle har nok sagt sitt innen nå.
Ikke alle.


Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #65 : 10. mars 2011, 07:31 »
Selvfølgelig skal du løfte det du er sterkest i på konkurranse. Finnes ingen styrkeløftere som trener et typisk dietmar program som kun har sumomark, tvert i mot... Største andelen av markløften i programmet er tradisjonell.
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #66 : 10. mars 2011, 11:13 »
Du drar fram Haugen som drar 400 kg med reimer mens Kevin Nee står bak og drar på seg markdrakta og så har du baller til å kritisere styrkeløftere for å løfte sumo. Hva med låring i strongman, burde man bli kvitt det også? På bildet hvor Haugen blør fra hodet er jeg ganske sikker på at han bruker reimer, lårer og har på seg en metalpro drakt, men sumo er fortsatt styggedommen?

FYP
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #67 : 10. mars 2011, 11:15 »
Er kanskje ikke så rart at de fleste stemmer nei når du har avstemmingen på styrkeløftforumet.

Prøv på nybegynnerforumet.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Krabbatten

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #68 : 10. mars 2011, 15:45 »
Ikke syt bare fordi du ikke får det til. Du får sikkert ikke til hoppende padling heller men det betyr ikke at Nortug bør slutte med det.
Jeg har ikke sagt at jeg ikke får det til, men jeg vil ikke prøve. Fordi jeg vil bli STERKERE, ikke løfte flest antall kilo uten å være de kiloene sterkere.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #69 : 10. mars 2011, 15:53 »
Jeg har ikke sagt at jeg ikke får det til, men jeg vil ikke prøve. Fordi jeg vil bli STERKERE, ikke løfte flest antall kilo uten å være de kiloene sterkere.
hahahahahahaha dummeste eg har hørt. Uansett ka teknikk du noen gang kommer til å bruke blir du aldri sterk Grin

Utlogget Krabbatten

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #70 : 10. mars 2011, 16:01 »
hahahahahahaha dummeste eg har hørt. Uansett ka teknikk du noen gang kommer til å bruke blir du aldri sterk Grin
Siden du er så spydig skal du få hørt det. Jeg kan fortelle deg at jeg har mye bedre løft enn deg, selv om du er 23 og jeg er bare 17 Grin Så det kom vel ikke akkurat fra rette kjeften Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #71 : 10. mars 2011, 16:11 »
Siden du er så deilig skal du få hørt det. Jeg kan fortelle deg at jeg har mye dårligere løft enn deg, selv om du er 23 og jeg er bare 17 Grin Så det kom vel ikke akkurat fra rette kjeften Wink ps jeg troller
Grin masse fine ord om meg ! Det fine med meg er at jeg ikke tar til meg ting Grin

Utlogget Krabbatten

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #72 : 10. mars 2011, 16:16 »
Bump Grin
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #73 : 10. mars 2011, 16:39 »

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark
« #74 : 10. mars 2011, 17:25 »
spor

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!