Skrevet av Emne: Mistanke om en boler?  (Lest 20681 ganger)

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• "Never settle"
Mistanke om en boler?
« : 09. mars 2011, 23:33 »
Halla!
Idag på treningssenteret har jeg fått noen mistanker om en som boler ( ikke at det er sånn at jeg hater bolere eller noe, for er 2 av kompisa mine som uheldigvis gjør det osv men er de sitt valg ).
Han jeg snakker om trener sammen med en tidligere boler, og er skikkelig tynn.  Han starta å trene for 4 uker siden og løftet 30-40 i benk, 12 på manualer og sånn.. 
NÅ går han og han andre fyren bare i genser ( han andre er svær, og jævlig sterk ) og så  løfter han som aldri før. På 1 mnd har han økt fra 30-40 kg trening opp til 70-80kg 3-6 reps.  Han trener når med 22kg i hantler på flatbenk ( 10kg for 4 uker siden ) og har allerede blitt større.

Blir litt irritert over at folk gidder å trene med bol så offentlig når vi dopingfrie virkelig MÅ jobbe for å få fremgang!
Menmen, målet mitt er å bli i bedre form enn bolerne ( kroppen ødelegges jo innvendig hos dem, så blir vel ikke så altfor vanskelig? hehe ). 

Jaja Peace! Smiley

Utlogget thy

• Skravlekopp
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

Sv: Mistanke om en boler?
« #1 : 09. mars 2011, 23:37 »
4 uker og økt 40+ kg i benk? Grin

Det kan jo hende, synes synd på "guttungen" isåfall. "sværingen" burde fraråde sånt. hvor gammel er "kanskje-boleren"? Tongue

Utlogget henrikhardcoar

• Tungvekter
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

• Er for tiden chubby for siste gang
« #2 : 09. mars 2011, 23:38 »

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"
« #3 : 09. mars 2011, 23:38 »
ja trodde ikke mine egne øyer helt jeg Tongue  huska når han drev å trente med 40 her om dagen, så plutselig tar han 70 kg..

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"
« #5 : 09. mars 2011, 23:40 »

Det kan jo hende, synes synd på "guttungen" isåfall. "sværingen" burde fraråde sånt. hvor gammel er "kanskje-boleren"? Tongue
han er rundt 18-20 år. Han så utrolig svak ut og var  langt fra muskuløs fra når han begynte her. Mer den Løpe typen av kropp hvis du skjønner.. Han svære som er med er 23 tror jeg.

Utlogget Danny

• Skravlekopp
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

« #6 : 09. mars 2011, 23:43 »
Haha, kanskje han har begynt å ta i litt når han trener ; ) Det burde sikkert du gjøre også hvis du syns det der er sinnsyke vekter. Og nei, dem trenger ikke ødelegge kroppen sin om dem isåfall (som er tvilsomt) bruker steroider. De fleste steroidebrukere er jo friske mennesker, ihvertfall min erfaring. Har aldri hørt om noen som har fått avorlige problemer som følge av steroidebruk fysisk. Jeg brukte steroider selv i mine yngre dager, og tok blodprøver jevnlig, det var aldri noe som forandret seg på prøvene. (ikke at en enkeltsak beviser noe) At det er dårlig for psyken for disponerte er en anna sak.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Evis

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

• Eg skal bli sterk.
« #7 : 09. mars 2011, 23:45 »
Kroppsbygging og Fitness
Kroppsbygging, fitness, treningsprinsipper for maksimal muskelvekst. Forumet er kun egnet for viderekommende medlemmer.

Utlogget treningssnabben

• Leieboer
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

« #8 : 09. mars 2011, 23:45 »
La han bole om han har lyst da, er jo han som ødelegger kroppen sin. La folk trene som de vil, la bolerne bole, ingen her som bryr seg uansett.

Utlogget Citius-altus-fortius

• Superavhengig
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

• øh..
« #9 : 09. mars 2011, 23:47 »
hvor i dette kommer vi på forumet inn? fant ingen åpenbar problemstilling..

-fyren burde selv ta ansvar for sine valg og ta konsekvensene som følger uvitenhet, om du ikke kjepp-jager vedkommende fra sør til nord til han får en åpenbaring.
-vil uansett ikke anklaget noen for sterioder uten noe håndfaste bevis for at det er situasjonen, og istedet fokusert på meg selv og min trening.

Utlogget treningssnabben

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #10 : 09. mars 2011, 23:51 »
Meningsløse tråder tar mye plass, og irriterer meg mer enn random bolere på treningsstudioer rundtom i verden. La dem være, tenk om alle her på forumet skulle klage over folk som brukte stereoider på treningsstudioene deres. Måtte jo hatt egen forumdel for det, tråder som folk får ut agressjonen sin over ting som andre ikke kunne brydd seg mindre om.

Utlogget treningssnabben

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #11 : 09. mars 2011, 23:54 »
Kroppsbygging og Fitness og Boler-funn-rapportering
Kroppsbygging, fitness, treningsprinsipper for maksimal muskelvekst. Forumet er kun egnet for viderekommende medlemmer.

Du glemte siste delen av forumnavnet tror jeg.

Utlogget Citius-altus-fortius

• Superavhengig
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

• øh..
« #12 : 10. mars 2011, 00:00 »
Meningsløse tråder tar mye plass, og irriterer meg mer enn random bolere på treningsstudioer rundtom i verden. La dem være, tenk om alle her på forumet skulle klage over folk som brukte stereoider på treningsstudioene deres. Måtte jo hatt egen forumdel for det, tråder som folk får ut agressjonen sin over ting som andre ikke kunne brydd seg mindre om.

Utlogget kn1fe

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

« #13 : 10. mars 2011, 00:07 »
Haha, kanskje han har begynt å ta i litt når han trener ; ) Det burde sikkert du gjøre også hvis du syns det der er sinnsyke vekter. Og nei, dem trenger ikke ødelegge kroppen sin om dem isåfall (som er tvilsomt) bruker steroider. De fleste steroidebrukere er jo friske mennesker, ihvertfall min erfaring. Har aldri hørt om noen som har fått avorlige problemer som følge av steroidebruk fysisk. Jeg brukte steroider selv i mine yngre dager, og tok blodprøver jevnlig, det var aldri noe som forandret seg på prøvene. (ikke at en enkeltsak beviser noe) At det er dårlig for psyken for disponerte er en anna sak.

trur nok ting har endret seg litt fra dine dager da.
Slik jeg ser det er steroider blitt ufattelig lette å få tak i, og de som selger selger til hvem som helst uten noe form for veiledning.

Ta f.eks "russere" som er svært lette å få tak i, og som nok ikke er det sunneste alternative.
De er billige, og derfor kjøper folk dem. Uten noe form for veiledning starter de på en kur, og ser at det virker. De øker dosen, og ser igjenn at dette virker, og slik kan det fortsette.
Ufattelig mange dumme ungdommer som har falt for enkle løsninger, og som egentlig ikke har peiling på hva de driver med. Jeg har f.eks en kompiss på 20 år som allerede har tegn på tidlig hjertefeil og nyreskader. Skal ikke si at dette er av kun steroider, men ja, trur det er en medvirkende årsak.

Så, hvis du ikke har sett noen med fysiske skader av steroidebruk burde du nok ta en bedre titt på "Norges fremtid" Smiley
Er selv 20 år, aldri prøvd steroider, og vil aldri komme til å prøve dem heller(selv om jeg til tider har vært utrulig fristet etter å ha sett andres raske resultater). Jeg har i mine usle levedager allerede sett skader og bivirkninger av dette, så litt rart at du ikke kan se noen.

On Topic:
Da jeg startet å trene startet jeg på 65 kg i en alder av 17. Etter et par måneder med trening var jeg oppe i max på 100 kg, uten steroider. Så det er fult mulig Smiley

Og, til slutt.
Er vel opp til alle og enehver hva de gjør med sin egen kropp. Har det noe betydning for din trening om andre jukser?

Utlogget Vetke

• Erfaren bruker
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

• Trening er digg atm!
« #14 : 10. mars 2011, 00:24 »
Tar man steroider, er man - stort sett - dum Wink Hvem i helvete vil bli svær på den måten? Bedre å trene seg opp på den naturlige veien, og få en bra kropp, og ikke minst sunn kropp - noe som kroppen ikke blir ved å ta steroider, imo.
Prøv på det umulige, vær fornøyd med det perfekte.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!