Skrevet av Emne: Mistanke om en boler?  (Lest 20685 ganger)

Utlogget Adrian.k

• Superavhengig
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Mistanke om en boler?
« #45 : 10. mars 2011, 14:58 »
Skjønner virkelig ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på å komentere denne posten.

Mulig SituatioN har gjort en tabbe av å påstå at andre personer bruker steroider, og om de gjør det, så ser jeg heller ingen grunn til at han skal bruke tid på å skrive en post der han har 2 bolere på studioet sitt.

Men, jeg ser heller ingen grunn til at dere andre skal i det hele tatt poste noen som helst kommentarer her, hva er vitsen ?
Hvorfor bruke tid på å motbevise at noen boler, om du ikke kjenner dem ? Godt mulig at de kan ha justert litt på teknikken, eller trent med lette vekter, eller samt trent hardt før du kaster deg over benken.

Men ingen kommer noen vei i å diskutere på nett om 2 personer på ett studio jukser eller ikke jukser.
Hvis dere mener at det kommer mye søppelpost på forumet, slutt å kommentere dem !

Steng emnet, og legg saken på is, la heller være å snakke om "bolerne" og heller konsentrer dere om dere selv.
21 år
95 kg
177 høy

Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Mr.LT

• Forumavhengig
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

« #46 : 10. mars 2011, 14:59 »
Flott at du bryr deg og ikke bare holder meningene dine til deg selv. Du skal få en honnør bare for at du tok opp temaet. Litt av poenget er at de som boler ofte ikke ser problemet med bol før lenge etter at de har sluttet med bol. Det burde vært flere som brydde seg om denne problemstillingen.

Men når det er sagt, ville du ha litt råd og tips eller var du bare ute etter å få luftet litt frustrasjon?

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"
« #47 : 10. mars 2011, 15:01 »
Flott at du bryr deg og ikke bare holder meningene dine til deg selv. Du skal få en honnør bare for at du tok opp temaet. Litt av poenget er at de som boler ofte ikke ser problemet med bol før lenge etter at de har sluttet med bol. Det burde vært flere som brydde seg om denne problemstillingen.

Men når det er sagt, ville du ha litt råd og tips eller var du bare ute etter å få luftet litt frustrasjon?
Råd å tips er mer noe jeg er ute etter.  Erfaringer dere har med boling f.eks hadde gjort meg intressert. Skal skrive en artikkel på skolen om akuratt Trening, så er bare å komme med innslag ( selvom det blir litt offtopic).

Utlogget Newb92

• Erfaren bruker
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

« #48 : 10. mars 2011, 15:18 »
En som bruker steroider kan jo skippe treninger, ha et dårlig kosthold, sove lite om natta og vil til tross for  det øke MYE mere i muskelmasse enn den mest dedikerte (kost, trening, etc) og genetiske begavet person som trener reint(generet sett - ingen lov uten untak). Tror det er det Situation mener.

Mange som bruker steroider i perioder vil jo selvsagt få mest mulig ut av den tiden de går på en kur. Og derfor jobber minst like hardt for å legge på seg muskelmasse (i de fleste tilfeller enda hardere vil jeg tro). Men de kan ha et skikkelig avslappet forhold til trening (og den livsstilen som følger med) hvor en som trener rent vil rett og slett ikke ha skjangs til å henge med.

ja han vil sikkert ØKE mye mer når han er PÅ KUR, men når han går av, så vil han ikke klare å holde på denne muskelmassen og styrken

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• jeje
« #49 : 10. mars 2011, 15:22 »
Greit nok at jeg irriterer meg over fremgangen noen får som er tydelig å syk , men fra en annen side så intresserer det meg.
"Doping forever" er en bra dokumentar om hva Anabole steroider gjør med kroppen, til dere som tror det går helt 100% bra med kroppen i form for å bruke det.

I Bigger, Stronger, Faster-filmen ser man jo mange tilfeller av det stikk motsatte, nemlig at det er mulig å bruke dop over tid uten å få skader av det i det heletatt. Tilsynelatende, i allefall - for å være sikker må man kjøre langtidsstudier rundt bruk, og det er uetisk. Det vil med andre ord aldri bli gjort.

Vanskelig å finne en god dokumentar om emnet, for konklusjonen blir alltid slik filmskaper ønsker.

Mange variabler i forhold til brukeren også;
-stikker han seg, eller spiser han piller? Vesentlig i forhold til hva slags skader personen (kanskje) får.
-hva slags doser kjører personen, over hvor lang tid, og hvor ofte kjører han kur?
-har han psykiske problemer eller ikke (i forhold til feks roid rage)?

Er vel mange flere ting enn dette som spiller inn, men var det første jeg kom på. Er for øvrig ikke tvil i mitt hjerte om at det er mulig å kjøre en mild (noe bedre ord?) kur eller to i året med testo uten å ta betydelig skade av dette.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Evis

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

• Eg skal bli sterk.
« #50 : 10. mars 2011, 15:23 »
Tror mange hadde blitt overrasket over hvor bra fremgang en kan få med god trening, spising og soving uten steroider.

Og hvor dårlig fremgang en kan få med steroider, dårlig trening, søvn og kosthold.

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• jeje
« #51 : 10. mars 2011, 15:24 »
Skjønner virkelig ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på å komentere denne posten.
..men du bruker gjerne et langt innlegg på å gjøre nettopp dette? Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget -Reken-

• Aktivt medlem
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

« #52 : 10. mars 2011, 15:26 »
ja han vil sikkert ØKE mye mer når han er PÅ KUR, men når han går av, så vil han ikke klare å holde på denne muskelmassen og styrken

Joda  Tongue sant det. Da må isåfall den dedikasjonen som var fraværende før, komme inn i bilde. Så sånn sett så vil ikke steroider hjelpe stort i lengden.
Sitat
jeg får vondt i sjela når jeg leser kostholdet ditt Shocked 
Min trening og kostholds logg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104845.0

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"
« #53 : 10. mars 2011, 15:30 »
Naturfag lærern min sa til meg at mange bolere bruker genser på trening for å skjule den syke pumpen de får. Kan dette stemme ? :p  Han er en treningsinstruktør innen kajakk og litt styrke og har litt peiling så langt.. hehe

Utlogget bjørn`

• Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

« #54 : 10. mars 2011, 15:31 »
Naturfag lærern min sa til meg at mange bolere bruker genser på trening for å skjule den syke pumpen de får. Kan dette stemme ? :p  Han er en treningsinstruktør innen kajakk og litt styrke og har litt peiling så langt.. hehe

Grin
Smiley

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"
« #55 : 10. mars 2011, 15:35 »
Grin
Ja? Tongue    syntes selv det hørtes dumt ut.

Utlogget bjørn`

• Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

« #56 : 10. mars 2011, 15:37 »
Syk pump? får de som bruker steroider mer pump enn andre?
Smiley

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"
« #57 : 10. mars 2011, 15:41 »
Syk pump? får de som bruker steroider mer pump enn andre?
Det vet jeg selv ikke, men i følge naturfag lærern min så var det sånn Grin  Men han har ikke akkuratt bare sagt troverdige ting heller da Wink

Utlogget Newb92

• Erfaren bruker
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

« #58 : 10. mars 2011, 15:42 »
hahahahahaha, ja, de trener gjerne med finnlandshetter og ytterjakker, får å skjule seg mest mulig, herregud, en som boler, er vell akkurat som alle andre, trener hardt, spiser bra (forhåpentligvis) og får bra hvile, bare at han har litt ekstra vitaminbjørner på havregryna på mårran

Utlogget Russern95

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• "Never settle"
« #59 : 10. mars 2011, 15:43 »
hahahahahaha, ja, de trener gjerne med finnlandshetter og ytterjakker, får å skjule seg mest mulig, herregud, en som boler, er vell akkurat som alle andre, trener hardt, spiser bra (forhåpentligvis) og får bra hvile, bare at han har litt ekstra vitaminbjørner på havregryna på mårran
haha Cheesy Finlandshetter ja!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!