Skrevet av Emne: Mistanke om en boler?  (Lest 20616 ganger)

Utlogget Ncz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 160
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 160

Sv: Mistanke om en boler?
« #60 : 10. mars 2011, 15:45 »
hahahahahaha, ja, de trener gjerne med finnlandshetter og ytterjakker, får å skjule seg mest mulig, herregud, en som boler, er vell akkurat som alle andre, trener hardt, spiser bra (forhåpentligvis) og får bra hvile, bare at han har litt ekstra vitaminbjørner på havregryna på mårran

Enig.
I don't eat for taste, I eat for function!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Mistanke om en boler?
« #61 : 10. mars 2011, 16:05 »
Om han har spist bra og trent jevnlig denne måneden, er jo det fullt mulig å få den økningen for en nybegynner Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Mistanke om en boler?
« #62 : 10. mars 2011, 16:08 »
En tråd som handler om mistanke om boling basert på at en fjortiss benker 80 og naturfaglærere som hevder at bolere bruker genser.

Jeg vil også høre gymlærerens kommentar, han har vel ENDA mere innsikt enn til og med naturfaglæreren.  Dette må vi til bunns i, kanskje historielæreren også kan komme med noen innspill om denne saken?




Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: Mistanke om en boler?
« #63 : 10. mars 2011, 16:18 »
Blei for mye for meg .. stikker på senteret på TRENER !

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Mistanke om en boler?
« #64 : 10. mars 2011, 16:23 »
Du veit steroider er bygd opp for å gjøre kroppen din friskere ? tar man steroider i mindre doser som er anbefalt er det sunt for kroppen, påstår produsentene, men eks Ronnie coleman osv det er neppe sunt .. men les litt mer på internett du
Anabole steroider nyttes i medisinsk behandling som ved vekttap under kreftsykdommer. Anabole steroider har et bruksområde som legemiddel ved kronisk vevsnedbrytende sykdommer, men effekten er omdiskutert. Videre kan steroider nyttes i forbindelse med noen former for kreftbehandling, og ved organtransplantasjoner.
Alle disse midlene er i Norge underlagt legemiddellovgivningen men er lovlig å ha/bruke også uten resept fra lege. Fremstilling (hjemmeproduksjon), uregistrert import og salg er derimot straffbart.
Ved fremstillingen av anabole steroider forsøker man å forsterke den anabole effekten og redusere den androgene. Hittil har man ikke greid å produsere anabole steroider uten androgene effekter

Så kommer Steroidene i feil hender, og ting kan gå galt..

Kilde: Wikipedia

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Mistanke om en boler?
« #65 : 10. mars 2011, 16:24 »
Tar man steroider, er man - stort sett - dum Wink Hvem i helvete vil bli svær på den måten? Bedre å trene seg opp på den naturlige veien, og få en bra kropp, og ikke minst sunn kropp - noe som kroppen ikke blir ved å ta steroider, imo.

Røyker man , snuser man, drikker man, spiser man "nei-mat" så er ikke det heller noe sunt for kroppen, får du i deg for mye proteiner til å med, så er ikke det noe bra for kroppen. Alt med måte, og jeg sier ikke at steroider er bra, og bagatelisere det, og ja du kan sikkert ikke sammenligne 1 sigg med 1 testo kur, men det er helt opp til vedkommende om han/hun vil trøkke eller ikke. i mine øyne, så er 1 - 2 kurer i året,samt skikkelig bra kosthold og trening, og avstå fra alt av alkohol og diverse og leve et sunt liv, bedre enn han som tar seg en 2-dagers vær uke, og gjerne masse søppelmat på byen. Men det er min mening.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Mistanke om en boler?
« #66 : 10. mars 2011, 16:26 »
Anabole steroider nyttes i medisinsk behandling som ved vekttap under kreftsykdommer. Anabole steroider har et bruksområde som legemiddel ved kronisk vevsnedbrytende sykdommer, men effekten er omdiskutert. Videre kan steroider nyttes i forbindelse med noen former for kreftbehandling, og ved organtransplantasjoner.
Alle disse midlene er i Norge underlagt legemiddellovgivningen men er lovlig å ha/bruke også uten resept fra lege. Fremstilling (hjemmeproduksjon), uregistrert import og salg er derimot straffbart.
Ved fremstillingen av anabole steroider forsøker man å forsterke den anabole effekten og redusere den androgene. Hittil har man ikke greid å produsere anabole steroider uten androgene effekter

Så kommer Steroidene i feil hender, og ting kan gå galt..

Kilde: Wikipedia


Wikipedia? - japp, for alt på wikipedia stemmer, bra kilde.

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Mistanke om en boler?
« #67 : 10. mars 2011, 16:38 »

Wikipedia? - japp, for alt på wikipedia stemmer, bra kilde.
Stemmer jo at det brukes som lege middel Wink

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Mistanke om en boler?
« #68 : 10. mars 2011, 16:44 »
Stemmer jo at det brukes som lege middel Wink

Ok?, har emnet gått over til "Hva er bol?", trodde du lagde denne topicen fordi du hadde mistanke om at noen bolet. Hvorfor søker du ikke heller på "bol" eller "hva er bol" på google? Istedenfor å lage seg en tråd, der man sakte men sikkert endrer hele pointet med den.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Mistanke om en boler?
« #69 : 10. mars 2011, 17:53 »
Naturfag lærern min sa til meg at mange bolere bruker genser på trening for å skjule den syke pumpen de får. Kan dette stemme ? :p  Han er en treningsinstruktør innen kajakk og litt styrke og har litt peiling så langt.. hehe
Hehe jeg boler ikke, men jeg og trener med genser for det meste fordi man i lengden blir lei av at folk glor.. Tongue Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Mistanke om en boler?
« #70 : 10. mars 2011, 17:55 »
Hehe jeg boler ikke, men jeg og trener med genser for det meste fordi man i lengden blir lei av at folk glor.. Tongue Wink
Hehe ja Smiley skjønner ikke i det hele tatt hvorfor naturfagg lærern min sier at bolere bruker genser for  å skjule pumpen de får. hah

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!