Skrevet av Emne: Dyre treningsklær eller billige_?  (Lest 24590 ganger)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #30 : 17. februar 2012, 22:07 »
Kan jo henge opp en lapp med denne teksten på Nidarø da, så det blir litt mer klart. Har derimot brutt regelen din med "ingen singlet" et par ganger uten å høre noe. Selv er jeg mer for shorts- og t-skjorte- trenden til CarlP, selv om dette ofte innebærer såre legger ved markløft. Har derfor droppet markløft i stedet for å kjøpe bukse...

Du skal aldri droppe markløft!  Gjør som meg.. Finn de styggeste sokkene som er å få tak i som i hvertfall dekker litt av leggene... Dra de opp når du kjører mark og vær stolt!!! Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #31 : 17. februar 2012, 22:23 »
Slitt t-skjorte, slitt joge bukse, varme shorts og knevarmere under buksa. Her i gården drukner pungen vær trening  Grin

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #32 : 17. februar 2012, 22:26 »
Slitt t-skjorte, slitt joge bukse, varme shorts og knevarmere under buksa. Her i gården drukner pungen vær trening  Grin

Stakkars pung!! Tongue 

http://www.youtube.com/watch?v=YIqttbRlJUQ#noexternalembed&feature=channel_page
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #33 : 20. februar 2012, 01:54 »
Korrekt antrekk er en glatt løstsittende treningsbukse, f.eks. Adidas, og en løssittende t-skjorte, helst en blå hvor det står Nidarø Treningssenter på. Noen flere spørsmål?

Akkurat det jeg sitter i nå, på en fridag uten trening Smiley

Greit å slippe å bry seg om det derre stil-presset.

Utlogget Fjellet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #34 : 20. februar 2012, 02:50 »
Under Armour. Konge!
1991, 190, 103kg. Power clean 100x2, ML 180, BP 130, KB 140x2, MP 70x3. . Jobber med å bli sterkere, raskere og spenstigere!

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #35 : 20. februar 2012, 03:08 »
Du skal aldri droppe markløft!  Gjør som meg.. Finn de styggeste sokkene som er å få tak i som i hvertfall dekker litt av leggene... Dra de opp når du kjører mark og vær stolt!!! Smiley

pussys dropper markløften pga såre legger, selv har jeg ved flere anledninger trent markløft i shorts til jeg blør fra begge leggene, dersom du trener lenge nok vil huden bli hardere på leggene og det skal mer til for å rive den opp. Det er akkurat det samme som skjer i hendene når du trener markløft.

Du hadde vel ikke sluttet å trene markløft fordi du rev opp litt av huden i hånden din?

( denne her var vel egentlig mest til den du siterte carlp, er ikke noe problem å trene med sokker)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #36 : 20. februar 2012, 07:58 »
pussys dropper markløften pga såre legger, selv har jeg ved flere anledninger trent markløft i shorts til jeg blør fra begge leggene, dersom du trener lenge nok vil huden bli hardere på leggene og det skal mer til for å rive den opp. Det er akkurat det samme som skjer i hendene når du trener markløft.

Du hadde vel ikke sluttet å trene markløft fordi du rev opp litt av huden i hånden din?

( denne her var vel egentlig mest til den du siterte carlp, er ikke noe problem å trene med sokker)

Gode greier.... Grunnen til at jeg bruke sokker og anbefaler andre å bruke det er fordi at jeg helt ikke vil løfte med en vektstang som 400 forskjellige personer har lagt igjen blodspor på Wink  Joda... Leggene mine har også massevis av arr etter mark trening.. Men vil heller ha et gym med stenger fyllt av sokkelo enn gammel hud og blod... Tongue hud er det nok av på stengene uansett....
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Dyre treningsklær eller billige_?
« #37 : 20. februar 2012, 11:03 »
pussys dropper markløften pga såre legger, selv har jeg ved flere anledninger trent markløft i shorts til jeg blør fra begge leggene, dersom du trener lenge nok vil huden bli hardere på leggene og det skal mer til for å rive den opp. Det er akkurat det samme som skjer i hendene når du trener markløft.

Du hadde vel ikke sluttet å trene markløft fordi du rev opp litt av huden i hånden din?

( denne her var vel egentlig mest til den du siterte carlp, er ikke noe problem å trene med sokker)

Joda, kan vel sies at det jeg skrev var med en god posjon ironi. Poenget er vel at mange velger å droppe markløft eller knebøy av forskjellige grunner, ofte ganske tåpelige grunner. Trodde ikke innlegget mitt var skrevet sånn at det var særlig vanskelig å forstå, men.... Tongue
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!