Skrevet av Emne: 15 år. over snittet?  (Lest 12092 ganger)

Utlogget juniorsimen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: 15 år. over snittet?
« #15 : 15. mars 2011, 22:21 »
høres mye bedre ut det Smiley

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: 15 år. over snittet?
« #16 : 15. mars 2011, 22:26 »
Tja, er nok flere som vokser like bra, om ikke bedre av å ha 1 TUNG benøkt i uken istedenfor 2 middels tunge.. bena får jo kjørt seg på ryggdagen også, men dette er jo forskjellig fra person til person Wink

Naturligvis, men jeg tror 99% av alle 15-åringer vil øke best av 2 TUNGE knebøyøkter i uken.

Utlogget nesgutt95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: 15 år. over snittet?
« #17 : 15. mars 2011, 22:29 »
Naturligvis, men jeg tror 99% av alle 15-åringer vil øke best av 2 TUNGE knebøyøkter i uken.

vet ikke om det er sån her jeg men, er det ikke også i denne alederen man burde trene mye og hardt  og bra får og gjøre det bedre videre fordi vi produserer mere testosteron i denne alderen også?

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: 15 år. over snittet?
« #18 : 15. mars 2011, 22:48 »
vet ikke om det er sån her jeg men, er det ikke også i denne alederen man burde trene mye og hardt  og bra får og gjøre det bedre videre fordi vi produserer mere testosteron i denne alderen også?

Jeg er like gammel som deg, og har trent like lenge som deg også bare ikke like serriøst med kosthold eller trening da. ( begynte seriøst for 4 mnd siden ).
Jeg syns det så veldig bra ut, Massiv form..  hvis løfta dine er korrekt så er jo det utrolig bra da Smiley 

Midt program ser sånn ut:

Mandag: Rygg ,biceps og  bein
tirsdag: Bryst og triceps
onsdag: Bein og mage
torsdag:  Skuldre,nakke
Fredag:  Rygg og bryst samtidig.. Beina også ( kjører litt fullkropp på fredag ). 

funka/funker  for meg Cheesy

Utlogget nesgutt95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: 15 år. over snittet?
« #19 : 15. mars 2011, 23:06 »
Jeg er like gammel som deg, og har trent like lenge som deg også bare ikke like serriøst med kosthold eller trening da. ( begynte seriøst for 4 mnd siden ).
Jeg syns det så veldig bra ut, Massiv form..  hvis løfta dine er korrekt så er jo det utrolig bra da Smiley 

Midt program ser sånn ut:

Mandag: Rygg ,biceps og  bein
tirsdag: Bryst og triceps
onsdag: Bein og mage
torsdag:  Skuldre,nakke
Fredag:  Rygg og bryst samtidig.. Beina også ( kjører litt fullkropp på fredag ). 

funka/funker  for meg Cheesy

jo takk får komplemang! titta på bilde loggen din også, var veldig bra dette også!
løfta mine er nok ikke 100 % korrekt med riktig teknikk. men de er ganske bra. kan legge ut youtube link her i morgen. må bare først legge de ut på youtube, har de bare på face hittil. trenger nok litt tilbakemelding om teknikken ogsån!

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: 15 år. over snittet?
« #20 : 15. mars 2011, 23:14 »
jo takk får komplemang! titta på bilde loggen din også, var veldig bra dette også!
løfta mine er nok ikke 100 % korrekt med riktig teknikk. men de er ganske bra. kan legge ut youtube link her i morgen. må bare først legge de ut på youtube, har de bare på face hittil. trenger nok litt tilbakemelding om teknikken ogsån!

Takk takk! Smiley

kompisen min er like gammel som meg og er også "over gj.snittet " for alderen ..  Han veier over 90, lite kroppsfett og driver å trener med 180kg i Markløft..  Brødrene som er eldre enn han er noen jævla sværinger, så ligger vel i gener! Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 15 år. over snittet?
« #21 : 16. mars 2011, 12:20 »
Naturligvis, men jeg tror 99% av alle 15-åringer vil øke best av 2 TUNGE knebøyøkter i uken.

Mulig det, men da blir de IKKE like tunge Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: 15 år. over snittet?
« #22 : 16. mars 2011, 14:38 »
Mulig det, men da blir de IKKE like tunge Tongue

Jo. Tre-fire dager etter at en nybegynner har trent hardt, så er han klar til å trene enda hardere.

Utlogget nesgutt95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: 15 år. over snittet?
« #23 : 16. mars 2011, 14:43 »

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 15 år. over snittet?
« #24 : 16. mars 2011, 16:26 »
Jo. Tre-fire dager etter at en nybegynner har trent hardt, så er han klar til å trene enda hardere.

Ok.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 15 år. over snittet?
« #25 : 16. mars 2011, 16:29 »

Veldig sterk for å være 15 år! ser ut som du har mer inne i marken også, stå på! Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: 15 år. over snittet?
« #26 : 22. mars 2011, 15:41 »

Gode løft, spesielt marken. Men tren knebøy, da blir du sterkere i mark. Eg har skjønt det slik at du trener boksing og, da er jo det greit med eksplosive og spenstige lår. Tren "tung" knebøy med riktig teknikk og få reps. Du trenger ikke trene det mer enn en gang i uka, men du bør ha det med i programmet.

dag 1: bryst og triceps
dag2: fri/kondis
dag3: rygg og bicep
dag4: fri/boksings
dag5: bein og skuldre kanskje skjerne.
dag6: fri

Dette er bare et froslag og ingen fasit, men eg råder deg til å ha baseøvelser i programmet og trene lavrep på baseøvelsene (feks 5x5/4x4/3x8 ikke mer enn 8) og heller høyrep på støtteøvelsene med lavere belastning. Husk det er viktig å trene men det er like viktig å ha fri for du vokser og blir sterkere på "fridagen" !





Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: 15 år. over snittet?
« #27 : 22. mars 2011, 15:56 »
Veldig imponerende, du er jo så vidt blitt født Smiley Fortsett sånn

Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget nesgutt95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: 15 år. over snittet?
« #28 : 22. mars 2011, 16:24 »
Gode løft, spesielt marken. Men tren knebøy, da blir du sterkere i mark. Eg har skjønt det slik at du trener boksing og, da er jo det greit med eksplosive og spenstige lår. Tren "tung" knebøy med riktig teknikk og få reps. Du trenger ikke trene det mer enn en gang i uka, men du bør ha det med i programmet.

dag 1: bryst og triceps
dag2: fri/kondis
dag3: rygg og bicep
dag4: fri/boksings
dag5: bein og skuldre kanskje skjerne.
dag6: fri

Dette er bare et froslag og ingen fasit, men eg råder deg til å ha baseøvelser i programmet og trene lavrep på baseøvelsene (feks 5x5/4x4/3x8 ikke mer enn 8) og heller høyrep på støtteøvelsene med lavere belastning. Husk det er viktig å trene men det er like viktig å ha fri for du vokser og blir sterkere på "fridagen" !

jo takk får råd og tips! men det er noe rart, får vondt i leggskinna når jeg kjører knebøy. aner ikke hvorfor men. er ikke noe veldig satsing på boksing. klarer ikke helt og bestemme meg om jeg vil gå skikkelig boksing eller styrketrening. har litt mere og hente i marken tror jeg. få litt mere teknikk ogsån. prøve 185 om 1 måneds tid. 170 gikk ganske bra og det er over 1 måned isden. jeg øker veldig fort.





Utlogget nesgutt95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: 15 år. over snittet?
« #29 : 22. mars 2011, 16:37 »
her er noen bilder fra treningen i går.

hadde bryst og triceps i dag

økta:
varmet opp 20 min.
 benk:
2x25 20 kilo
1x15 50 kilo
1x10 60 kilo
1x10 70 kilo
4x5 80 kilo


skrå benk med manualer:
2x15 12,5 kilo
2x10 25 kilo

Skrå benk nedover med maskin:
3x10 70 kilo

også en del øvelser på tricpes.
 smal benk 3x10 50 kilo
nedtrekk 3x10 25 kilo
tricpes extention bent over 3x10 25 kilo
dips 3x15



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!