Skrevet av Emne: slett  (Lest 15436 ganger)

Angelhoney

  • Gjest
slett
« : 17. mars 2011, 12:43 »
*slett*


Utlogget etn91

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 485
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 485

Ja er vel som tittelen sier  Embarrassed

Jeg er ei jente på 29 som pr i dag prøver å gå ned i vekt,samt finne en trenings metode.
Problemet er at typen " nekter " meg det meste. Han ser ikke vits i at jeg skal gå på et treningssenter og komme meg i form. da kan jeg få kontakt med andre og få venner utenom han,og det er han ikke intr i.

Jeg er lei av forholdet da han blir sur for den minste ting. Meg og barna min gjør jo ikke noe rett. Og han gjør som de fleste drittsekker, pisser både meg og barna oppetter ryggen så fort han får sjanse.
Jeg skal leve hjemme og med barna og med han. thats it. Ting må som rege gjøres sammen med han.

Og jada jeg vet jeg bør komme meg ut av dette,men ikke lett. Er helt alene og har ingen rundt meg..

savner en type som bryr seg om meg ( og seg selv for den del )
En type som hjelper meg og gjerne pisker meg i gang med trening.

finnes du ?


Hm, prøvd å snakke skikkelig med han da?? Eller tatt kontakt med noen andre? Det er jo helt galt hvis det faktisk er slik du beskriver dette! Evt. be typen din være på kjøkkenet, du har like stor rett til å leve som han, og han kan ihvertfall ikke nekte deg å være steder der du kan se andre mennesker, han er jo gal! :s

og hvis det er sånn at du leter etter en ny en, hvorfor ikke bare droppe denne karen du sliter med så lenge, opphold deg på steder der det er nye mennesker og prøv å møte nye fjes Smiley
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116330.0

Gammel treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102601.0


Det er fordi jenter som bygger muskler driter i gutter som måtte føle seg truet...de liker ordentlige menn! Wink

Utlogget etn91

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 485
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 485


jada har prøvd,men så fort jeg prøver, så går han til ottangrep og tar alle jeg bryr meg og, barna og mora mi og meg og forteller at vi knapt nok er verdt en dritt.. Men vi er verdt mye,jeg må ikke misforstå. standard frase fra han..
psykolog? :S
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116330.0

Gammel treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102601.0


Det er fordi jenter som bygger muskler driter i gutter som måtte føle seg truet...de liker ordentlige menn! Wink

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Her vil jeg tro at du må bare ta sakene i egne hender å gjøre det som er best for deg. Om du har en som påstår han elsker deg men som ikke lar deg gjøre de tiltak som du føler er viktig for å få kroppen og helsen på riktig vei, da lyver han rett og slett. Din beskrivelse av han tilsier at han er egoistisk og forventer at din verden skal bare omhandle ham. Dette ser jo enhver oppegående person at er veldig galt.

Begynn på et treningssenter, få en treningsveileder til å hjelpe deg i gang. Om typen begynner å kjefte, be han ryke og reise. Eventuellt spør om han vil bli med, forklar han hvordan trening og kosthold gir deg mer selvtillit, mer energi og at du rett og slett trenger det. Om han ikke takler det så må du bare gå ut av forholdet. Ingenting er lett her i verden, men det hjelper ikke å sitte å håpe at det løser seg av seg selv.

Utlogget wretch86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Tenk på barna dine..
Jeg har en sønn, hadde aldri i livet ville utsatt han for noe som er skadelig for han. Veit hvordan det er å ha en gal kjærste, har selv vært gjennom nesten ett halvt år med en som var voldelig.
Live your own life, for you will die your own death

Utlogget etn91

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 485
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 485

Her vil jeg tro at du må bare ta sakene i egne hender å gjøre det som er best for deg. Om du har en som påstår han elsker deg men som ikke lar deg gjøre de tiltak som du føler er viktig for å få kroppen og helsen på riktig vei, da lyver han rett og slett. Din beskrivelse av han tilsier at han er egoistisk og forventer at din verden skal bare omhandle ham. Dette ser jo enhver oppegående person at er veldig galt.

Begynn på et treningssenter, få en treningsveileder til å hjelpe deg i gang. Om typen begynner å kjefte, be han ryke og reise. Eventuellt spør om han vil bli med, forklar han hvordan trening og kosthold gir deg mer selvtillit, mer energi og at du rett og slett trenger det. Om han ikke takler det så må du bare gå ut av forholdet. Ingenting er lett her i verden, men det hjelper ikke å sitte å håpe at det løser seg av seg selv.

Helt enig her! Sett deg selv fremfor kjæresten din! Man er i forhold med en person for å få det bedre, ikke få det jævlig!! Tenk på hva du ønsker og gjør det! Sett deg små mål nå i starten, ikke mål med treninga kanskje, men mål som å få ordnet opp i livet og det å faktisk få gjort ting du ønsker, som å trene! Smiley Og som også ble nevnt her, tenk på barna dine, sett deg inn i deres situasjon og pass på de. Og som jeg nevnte, kanskje det kunne vært fint å snakke med en psykolog, coach eller treningsveiledet, det gjør ofte godt. Og i verste fall kan du jo sende denne karen til en psykolog ! Wink Men lykke til, forklar hvordan dette utarter seg. Jeg håper ting blir bedre Smiley Vær litt egoistisk, det er ikke alltid det er så mye som må til, så prøv små tiltak nå i starten, og vær sterk! Smiley
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116330.0

Gammel treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102601.0


Det er fordi jenter som bygger muskler driter i gutter som måtte føle seg truet...de liker ordentlige menn! Wink

Utlogget _oj_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Som det sies. Sett deg og barna dine i første rekke. Det er viktig å finne en løsning som fungerer for deg og barna dine. Jo lengre tid det går jo større sansynelig er det at det til slutt er barna og du som går tapende ut av dette.
Jeg har selv barn, 3 og 6 1/2 år, og de går foran alt (både jobb og fritiden til meg og kona).
Jeg er ikke noen svakt eller pysete menneske men for en som har barn selv så gjør det vondt å høre når det er barn innvolvert.

Ta vare på barna og deg selv. Du fortjener bedre og barna dine trenger å vokse opp med stabilitet!

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Har to veninner som sliter med det samma.
Ca 30 år, barn, og type som er rasshøl..ho ene har skilt seg nå, og ho andre vurderer det.

Ser nesten ut som det er den eneste veien å gå, begge har prøvd å få det til lenge, men det er helt håpløst.
Er sikkert tøft å få det til, men det er mange andre typer der ute som er mye bedre, og det er jævlig kjipt å gå rundt å ha det dritt hver dag.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!