Skrevet av Emne: Fettforbrenning ?  (Lest 6320 ganger)

Utlogget jayz0r

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Fettforbrenning ?
« #15 : 19. mars 2011, 10:33 »
Forstår, kan godt være eg får for lite kallorier i meg pr dag. Men, eg spiser jo ofte. i tillegg til at eg tar proteinshaker og gainomax hver dag.  Hva type mat er bra å spise for å få i seg mye sunne kallorier?

er jo begrenset hvor sulten eg er på en dag, så om det finnes noe som er bedre enn annet, kan en jo spise det.

Utlogget jayz0r

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Fettforbrenning ?
« #16 : 20. mars 2011, 00:27 »
Nettopp slik som du sier så oppfører magen seg på lik linje som andre muskler. Det er ikke behov for å trene den hver dag.

Spurte forresten pga eg leste man kunne gjøre dette om man gikk på kreatin, men var ikke overbevisende kilde, så var usikker....

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Fettforbrenning ?
« #17 : 20. mars 2011, 00:36 »
Tren hele kroppen når du trener, bli sliten! Og spis riktig og få i deg riktig og nok fett! Gjør du det sp går det bort skal du se, men synes ikke 190 på 75 er mye! Jeg er rundt, litt i underkant av 180 og 73 kg, er ikke fult utvokst men hjelper ikke å gå ned i vekt for deg tror jeg! Tren heller hardere, og spis mer!
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Fettforbrenning ?
« #18 : 20. mars 2011, 00:43 »
Jeg er også 190, og holder på å deffe, veier 110 kg pr dags dato (gått ned fra 120) så hvis du veier 75 kg. og har "litt ekstra på magen" har du nok ganske lite muskelmasse. Er enig med de andre her som sier du burde bulke deg opp litt først. Selv om du ikke vil bli "stor" er nok det det lureste. Er også lettere å bli litt slankere hvis du legger på deg et par kg. muskler først!

Utlogget tusen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19


Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Fettforbrenning ?
« #20 : 22. mars 2011, 22:35 »
Til trådstarter:
med tanke på mage treninga, så var det for å bygge muskler under så vil komme gradvis fram.
Har mange øvelser så magen og bli involvert i ja. Men skader ikke å trene mage litt og i samme sleng, fort jort!

Forbrenner mer om du spiser ofte (f.eks ver 3time) å spiser deg sånn ca mett og en grei porsjon. En å spise 2-3gong å spise deg stapp mett!..


Ikke hør på dette mennesket. Les heller stickyen om måltidsfrekvens.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget OmarO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 179

Sv: Fettforbrenning ?
« #21 : 22. mars 2011, 22:44 »
Huh? 190cm og 75kg tung, du er jo nærmest anorektisk.

Du er nødt til å legge på deg noen kilo muskler før du tenker på å deffe! Jeg kan ikke fatte at du får råd om å ligge i kaloriunderskudd!!! Hva skjer hvis du ligger i kaloriunderskudd, jo du går enda mer ned i vekt! En kar på 70kg og 190cm er nærmest sykelig tynn. Du er nødt til å spise deg opp minst 5-10kg i muskelmasse før du tenker på å fjerne fettet min venn.

Har du tidligere erfaring med å være tynn? Bare lurer siden jeg har sett deg være kvass angående vekt tidligere. Hvis de ikke veier 90 kg er de jo anoretikere. Tongue

brb, weighing 65kg at 1.81 m and dont gives a fuk Grin
Mark 210 x1
Benk 120 x1
Bøy 180x1
@87 kg RAW

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fettforbrenning ?
« #22 : 22. mars 2011, 23:07 »
Ja, jeg veide 65kg som 20 åring. Ikke noe galt med tynne folk, men jeg forsøker å veilede tynne folk som forsøker å bli enda tynnere. Ingen trenger å høre på det jeg har å si, men jeg anbefaler alle å bygge seg litt opp før de slanker seg enda mer.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget jayz0r

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Fettforbrenning ?
« #23 : 24. mars 2011, 01:18 »
Ja, jeg veide 65kg som 20 åring. Ikke noe galt med tynne folk, men jeg forsøker å veilede tynne folk som forsøker å bli enda tynnere. Ingen trenger å høre på det jeg har å si, men jeg anbefaler alle å bygge seg litt opp før de slanker seg enda mer.

Bare for og poengtere meg selv her... Eg har ikke mål om å gå ned i vekt... eg har mål om å gå opp i vekt, med uten at det er fett som gir meg vekt.
Eg personlig liker ikke fett på magen, derfor vil eg heller brenne vekk fettet, for å ha mer muskler der...  Hadde ikke gjort noe å veid 80kg til sommeren. Men, uten at det er fett som løfter vekta opp Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Fettforbrenning ?
« #24 : 24. mars 2011, 01:39 »
Hvis du går ned i vekt nå er det ikke store magemuskler du har, men skinny-pack. Skal du opp i vekt må noe av det være fett, fordi du må ligge i kalorioverskudd for å tilrettelegge best mulig for muskelbygging. Kan selvsagt prøve å opprettholde fettmengden, men da må du fokusere så jævlig på kostholdet at det gidder du ikke. Spis bra og mye, og prøv å øke jevnt i vekt. Musklene kommer tidsnok. Det er mye mer imponerende med muskler overall istedenfor noen små terninger under genseren.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!