Skrevet av Emne: Vekttap under sykdom..  (Lest 912 ganger)

Utlogget Lucania

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Vekttap under sykdom..
« : 10. mai 2011, 21:51 »
Hei
Har siden midten av November gått på et bra kosthold og trent 4-5 ganger i uken for og prøve og få lean gains mot sommeren. Gikk opp fra 89 kg til 94.5 på disse månedene, og har gaina bra opp i både styrke og muskeløkning.
Problemet mitt er at jeg fikk spysyken på torsdag, og har vært sengeliggende og ikke greid og holde på maten fra Torsdag til Søndag. På mandag kom formen seg og jeg greide og spise litt. Idag har jeg spist som normalt og tenkte jeg skulle prøve meg på trening. Fikk helt sjokk da jeg veide meg på vekten på studioet, da viste denne 90kg! er det mulig og gå ned 4.5kg på så få dager?
Tror nok at en del av disse kiloene er pga dehydrering etc. Har ikke tatt noe creatin i disse dagene jeg har vært syk, og dette binder jo endel vann. Mitt spørsmål er, hva er deres erfaringer med sykdom og tap av vekt? Kom det fort tilbake, eller viste det seg at en uke med normal spising gjorde susen og vekten kom tilbake?
Håper folk deler erfaringer og har svar =)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Vekttap under sykdom..
« #1 : 10. mai 2011, 21:54 »
ja det er helt normalt, og ja du kommer raskt tilbake til din opprinnelige form. hilsen lege
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!