Skrevet av Emne: Litt hjelp til å sette i gang treninga for fullt?  (Lest 1116 ganger)

Utlogget random95

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei, jeg er en gutt som fyller 16 til sommeren. Har trent på gym 3 dager i uka siden midten av Januar, så er relativt ny til trening, og åpen for all slags kritikk og tips. Wink Trener for å øke muskelmasse.






Som dere ser er jeg veldig tynn, men det ligger i blodet, men har nå begynt å spise mye mer nå. Smiley

Treningsprogrammet mitt ser slik ut:
Mandag - biceps, triceps, skuldre
Onsdag - mage, bein
Fredag - bryst, rygg


Dette er et tilfeldig program jeg fant på nettet, ser det bra ut?

Men det jeg vil fokusere mest på er å bli "kvitt" de beina som stikker ut på hver skulder. Det ser så utrolig fælt og skinny ut. Så er det noen spesielle øvelser som vil lage muskler som vil dekke beina så fort som mulig?


Takk på forhånd Cheesy

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Trur du kan godt trene heile kroppen når du trener, sjekk ut https://www.tn.no/ryp.
Veldig godt program, spesielt får nybyrjarar for dei fortel deg kor mykje du skal auke osv.
Kva mat et du til vanlig og kor mykje?

Utlogget random95

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

På skolen spiser jeg 10 brødskiver  med leverpostei pluss frukt avogtil, fordelt på 3 matpauser. Så trener jeg, også kommer jeg hjem til middag, med gainer til dessert. Så spiser jeg vel en 4 brødskiver til litt sånn i 6-7 tida, om jeg ikke tar gaineren da isteden for til dessert. Så en kveldsmat som varierer alt fra havregrynsgrøt til bønner og flesk, og 7 brødskiver. Smiley

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Spise mykje mat, det er bra!
Men brødskiver gir deg svært lite, du kjem ikkje til og legge på deg kvalitetsmusklar av brødskiver, prøv og ta med deg havregryn, salater med kjøtt, tunfisk og liknande på skule.
3 matpauser iløpet av en skule dag? :O !
Ser du går inn for og ete mykje og det er veldig positivt =)

Utlogget random95

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Ja kan jo prøve det ut Wink
Men med vanlige skulderøvelser, vil beina forsvinne? :p

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Ja kan jo prøve det ut Wink
Men med vanlige skulderøvelser, vil beina forsvinne? :p

Jeg vil at om du legger på deg muskler og fett, så vil det dekke de beina som stikker ut på skuldrene dine Smiley
Smiley

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Etter kvart som musklar og litt fett kjem så forsvinn beina til slutt, men du kan ikkje forvente dette skjer over natta!
So forsett og tren hardt og et mykje!
Lykke til Smiley!

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Finn deg et fullkropsprogram for nybegynnere og spis mer kjøtt som er sakt oppi tråden, selv spiser jeg 150 gram kylling med 100 gram fullkorns pasta, 5 eggehvitter, og 75-100 gram salat/div grønnsaker 4-5 ganger om dagen, pluss carbo, protein shakes en gang om dagen, det funker på meg, pluss no brødskiver i ny og ne, men prøver å holde meg under 4 brødskiver om dagen, også er det havregryn osv i bildet, men det funker utrolig bra for meg, og spise mye kjøtt og gode karbohydrater ! Smiley

Det lureste for en nybegynner er vell å få en veiledningstime av de som jobber på senteret ditt, spør om en time hver eneste uke, og lær deg så mye som mulig om trening og kosthold som bare det ! MAT HJERNEN MED INFO Cheesy

Lykke til og stå på Smiley !

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!