Skrevet av Emne: Gjelder utseene mye ?  (Lest 46640 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Gjelder utseene mye ?
« : 23. mars 2011, 23:46 »
God kveld.

Jeg er en gutt på 15 (snart 16), jeg har likt en jente en stund nå, men det skjer lite mellom oss.

Jeg lurer mye på om jenter på min alder bryr seg mye om utseende ? Jeg har aldri vært noe veldig fornøyd med utseende mitt, men har fått veldig gode komplimenter om musklene min hehe  :Smiley

Kommer det ann på hvilke jenter det er ? Eller er de fleste jentene på min alder opptatt av utseende ?

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Kraftsport80

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #1 : 24. mars 2011, 00:05 »
Noen bryr seg om utseende mer enn andre. Men husk at synet på hva godt utseende er vil variere fra person til person. Hovedsaklig gjelder det å være blid og utadvendt. Dersom man klarer å få en person til å like opplevelsen av seg selv når hun/han er i nærheten av deg vil dette skape gode følelser som knyttes til deg.
Bare tenk på hva som gjør at du liker de menneskene som betyr noe for deg. Disse menneskene bidrar med noe positivt på en eller annen måte, og du liker å være i nærheten av dem fordi du slapper av, føler deg glad e.l

Etterhvert som vi får mer erfaring, lærer vi hva som er våre styrker:
Er du morsom? Får du folk til å slappe av? Skaper du positiv stemning?

Du er i den alderen hvor du holder på å finne ut av dette, og derfor er du kanskje litt usikker på hvordan du skal gå frem. Jeg ville forsøkt å få litt alenetid med jenta du liker, finne på noe hyggelig og se om dere kan skape god stemning sammen. Forsøk å være utadvendt, interessert og flørtende.

Lykke til!

Utlogget Cpt Minstemann

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 179

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #2 : 24. mars 2011, 00:06 »
Noen bryr seg om utseende mer enn andre. Men husk at synet på hva godt utseende er vil variere fra person til person. Hovedsaklig gjelder det å være blid og utadvendt. Dersom man klarer å få en person til å like opplevelsen av seg selv når hun/han er i nærheten av deg vil dette skape gode følelser som knyttes til deg.
Bare tenk på hva som gjør at du liker de menneskene som betyr noe for deg. Disse menneskene bidrar med noe positivt på en eller annen måte, og du liker å være i nærheten av dem fordi du slapper av, føler deg glad e.l

Etterhvert som vi får mer erfaring, lærer vi hva som er våre styrker:
Er du morsom? Får du folk til å slappe av? Skaper du positiv stemning?

Du er i den alderen hvor du holder på å finne ut av dette, og derfor er du kanskje litt usikker på hvordan du skal gå frem. Jeg ville forsøkt å få litt alenetid med jenta du liker, finne på noe hyggelig og se om dere kan skape god stemning sammen.

Lykke til!

Utrolig bra svar!

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #3 : 24. mars 2011, 00:29 »
TRO MEG

JENTER BRYR SEG IKKE OM UTSEENDET

Det er kun en overfladisk ting. Jenter prater mye om "kjekke" gutter osv, har plakater av Brad Pitt på rommet++ og sånne ting. Ikke la deg lure av det. Om du har det som skal til for å trekke til deg jenter (selvtillit, selvsikkerhet, evne til å ta initiativ, humor, utstråling, modighet etc) så kan du være så grisestygg som du bare vil.

Hvordan vet jeg dette? Tongue

Kanskje du enda er ung, men du vil tilsutt erfare du også, den dagen du ser den styggeste og ekleste karen du noen gang har sett bli forguda av de diggeste sykeste chicksa, rett og slett fordi han har "det".

Sånn er det bare, det ligger i kvinners innstinkt. De er lagd for å gå etter de menn basert på mennenes kvaliteter som person. Noen verdsetter intelligens, andre mot, andre psykisk styrke, andre humor +++ (det er seff ikke bare en ting, men flere).

Men en viktig ting å huske på er at, hvis du "bryr deg om utseendet" ditt ved å f. eks. trene deg sterk og stor, og sørger for at du ser bra ut, så forbedrer det måten du ser på deg selv, som igjen påvirker selvtilliten din.

Noen ganger må du bry deg om utseendet ditt for din egen del, slik at du blir fornøyd med deg selv, da dette virker over på hvordan jentene oppfatter deg.

Bedre utseende > Mer selvtillit > Fler jenter Wink

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #4 : 24. mars 2011, 00:35 »
Takk det gode tipset !! Smiley
Veldig god feedback.
 Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #5 : 24. mars 2011, 23:08 »
Men er det da alltid et pluss jo flere fordeler du har ?

Om man har et bra utseende, en god kropp og flere positive ting ved deg, så blir det flere stjerner i boka ? Er det det du prøver å få frem ?

Jo flere fordeler denne jenta ser ved meg, jo bedre er det ? Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #6 : 24. mars 2011, 23:17 »
Den kameraten min som jeg kan bekrefte har dregd mest damer, er en ganske kort, halvfeit kar med et heller lite heldig utseende. Fordelen han har er en vanvittig sjøltilit! Han er typen som tar opp mye i rommet, og er veldig "cocky", alltid vil ha oppmerksomhet osv. Men gutten drar damer...
Og, du tenker kansje at han tar hva som helst, men nei!

Skal ærlig inrømme at han over tid blir for mye for enehver, men i antall damer, kan ingen i min venneflokk sammenlignes.

Det jeg vil fram til er at utseende til en viss grad spiller inn, for enkelte mye mer en andre.
Men, det er mange andre faktorer som lett triumferer utseende, som f.eks. selvtilit.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #7 : 24. mars 2011, 23:22 »
Skjønner.. Ja jeg kjenner noen som drar flere damer enn andre, og flere av dem har da god selvtillit.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget OmarO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 179

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #8 : 24. mars 2011, 23:50 »
Vel, når jeg var i militæret så var det en jente som sa; "Utsiden gir innsiden en sjangs, mendet er innsiden som gir utsiden sin glans"           og da kune jeg ikke dy meg å si "....sa gubben og trakk tilbake forhuden" Grin
Mark 210 x1
Benk 120 x1
Bøy 180x1
@87 kg RAW

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #9 : 24. mars 2011, 23:54 »
Dagens, hoho Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget CG

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #10 : 25. mars 2011, 00:13 »
Min egen fundering på dette har kommet fram til at utseende kun er en fordel. Nå snakker jeg om rent, fysisk utseende.

Dess penere utseende, dess lettere (med andre ord ikke gitt) er det å komme i kontakt med andre mennesker. Hvorfor? Jo - førsteinntrykk. Er det noe vi mennesker er vanvittig gode på, så er det å dømme personer fort som fy, og gjerne lenge før du har hørt stemmen, eller møtt blikket, til personen.

Fordelen med utseende stopper dermot i det sekund du starter å konversere med andre, enten med ord eller kroppsspråk.

Da tar utstråling over. Utstråling er deg.

Dess bedre du føler deg, dess bedre utstråling har du.
Dess bedre du føler deg, dess mer avbalansert er du.
Dess bedre du føler deg, dess klarere tenker du.
Dess bedre du føler deg, dess bedre ordvalg velger du.
Dess bedre du føler deg, dess større selvtillitt har du.

Hvor leder dette? Jo..
Jeg har brent meg selv på dette, og relativt ofte også. Det tror jeg de fleste har gjort. Enten på jobbintervju, på skolen, på jobb, på butikken and it goes on and on and on a... Noen som husker i farten hvor mye kommunikasjon som går via kroppspråket versus verbalt språk? Mener det er et 9-til-1-forhold. Har du fått deg et midlertidig knekk i selvtillitten din, så påvirker dette hvordan andre mennesker oppfatter deg og da hjelper det så pinlig lite hva du sier, prøver å si, prøver å gjøre osv.

Jeg for min del brakk foten for vel en måned siden, men stilte likevel opp på date dagen etter. Major mistake - aldri igjen. Jeg var så demotivert fordi hele skisesongen hadde gått i dass at dette lyste igjennom meg. Jeg fikk en venn. Jeg ville ikke ha en venn.

---
Edit
---

Ok, det jeg skrev over var vel mer en generell utseende vs det-der-inne-i-skallet-greiene.
Selvfølgelig, alle mennesker har preferanser. For enkelte betyr faktisk utseende på schjææsten ufattelig mye, mens andre bryr seg mindre. Jeg vil i alle fall mene at overdrevent fokus på utseende er overfladisk. For min del har jeg en ganske høy preferanse hva angår intellekt. Er hun pen, men dum som ei rotte så ringer ikke jeg henne igjen for å si det så fint. Andre får dømme meg.

Likevel, preferanser hos andre personer må du rett og slett bare akseptere.


Igjen så klarer jeg ikke å svare helt konkret på hva du spørrer om. Jeg stopper. Du er 15 år, dere er full i hormoner. Let it flow.

Utlogget småen.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #11 : 25. mars 2011, 00:31 »
je er en stygg gutt på 17 år. er lang og tynn og er masse feil med meg.

Har ingen selvtilitt når det gjelder jenter selv.   Men je fikk meg dame ved å være meg selv.

En jente syns aldri du ser bedre ut, jo mere du gir av deg selv. Smiley så vær deg selv, og ikke tenk på HVA OM, bare gjør det Smiley

Spørr henne om hun vil finne på noe ( som dere begge liker ) så skal du se at mulighetene blir større for at dere en fredags kveld sitter hjemme hos deg og koser dere å ser film!  Smiley

Så ikke tenk å utseende. er personligheten som gjelder da dere blir kjent Smiley
Markløft - 100 kg
Benkpress - 62.5 kg
Knebøy - 50 kg ++
Militærpress - 50 kg
Født i 1993
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=105606.0

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #12 : 28. mars 2011, 06:15 »
Jenter på den alderen bryr seg mer om alderen enn utseende.
Det kommer mer "tilgjengelige" jenter jo eldre du blir.

15 år har du kun +/-2år
21 har du +/-5
28 Har du +/- 7år

Eneste du trenger for å få deg et ligg.
Er å være modig.

Alle dem andre kvalitetene med deg selv.
Er for å få deg et bra forhold.

Utlogget hello_kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

  • Litt voksen men ganske fjortis også!:D
Sv: Gjelder utseene mye ?
« #13 : 31. mars 2011, 12:46 »
Ja det gjør dessverre det. Jeg har vært både fin og stygg og kan med hånden på hjertet si at man blir behandlet bedre hvis man er attraktiv. Forskjellen er faktisk helt syk. Derfor synes jeg det er lættis når noen sier at det ikke gjør så mye hvordan man ser ut, det er innsiden som teller. Fra et evolusjonsmessig ståsted er vi programmert til å se etter utseende for bla. gode gener, tegn på sunnhet, etc. Psykologisk sett blir også pene mennesker tilegnet egenskaper som 'snill' 'utadvendt' og 'sosial' uten at de nødvendigvis er det. Den såkalt 'halo' effekten hvor attraktive mennesker også blir sett på som bedre mennesker pga utseende sitt. Så mitt råd er å prøve å finne en måte å bli fornøyd med deg selv og utseende ditt. Du trenger ikke være Brad Pitt, men det er absolutt en fordel å like det man ser i speilet. Da får du bedre selvtillit som andre merker.
Veien er målet!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Gjelder utseene mye ?
« #14 : 31. mars 2011, 12:53 »
Men husk at synet på hva godt utseende er vil variere fra person til person.

Er enig med deg, men akkurat på dette punktet tar du feil. Forskning har vist at hva vi mennesker synes er pent ikke varierer i nevneverdig grad, vi har overraskende like meninger om hva som er et godt utseende. Men, kjærlighet gjør blind!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!